Holy Trinity
Moderátor: Moderátoři
Tých 30000 by nebol vôbec problém. Skoro toľko stála naša 21044 na bežné jazdenie a tá je veľmi ďaleko od stavu dokonalosti. Horšie je nájsť niečo v stave novoty. A to nehovorím o vyhranenej kombinácii farba- interiér. To ostatné je už detail. Popravde, teraz sa vyskytnúť taká, nebolo by ju kde dať. Do budúcna určite ešte plánujeme minimálne to Žiguli 1500, ideálne r.v: 1973, no uvidíme, ako sa bude situácia vyvíjať.
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
5 aut je možná až příliš. Mělo by se přihlédnout také k časovým intervalům výměny náplní a hnedle je s tím problém, to by pak člověk musel mít na starosti jen ty auta a aktivity jako rodina, péče o bydlení, další koníčky prostě vyřadit.
Kupříkladu já se ještě nedostal k výměně brzdovky v Bílém, už je koupená, ale teď zase, v sobotu péče o domek + od 15 hodin oslava tchánových narozenin a následně od 19 hodin oslava narozenin s dětmi (kamarádovi jsou už 4 loky), v neděli rodinný výlet (asi 50km) pro nejisté počasí jsem možnost jet Bílým a spojit dobré s užitečným vyloučil. Po návratu z výletu od 16 hodin představení http://www.kouzelnaskolka.cz s dětmi, po návratu péče o zahradu a v deset jsem se konečně zastavil. Nechápu kde je chyba, jestli někdo řekne že neumím hospodařit s časem, pak chci slyšet kde je chyba... Bílý v garáži počká, děti ale rostou a to sakramentsky rychle.
Kupříkladu já se ještě nedostal k výměně brzdovky v Bílém, už je koupená, ale teď zase, v sobotu péče o domek + od 15 hodin oslava tchánových narozenin a následně od 19 hodin oslava narozenin s dětmi (kamarádovi jsou už 4 loky), v neděli rodinný výlet (asi 50km) pro nejisté počasí jsem možnost jet Bílým a spojit dobré s užitečným vyloučil. Po návratu z výletu od 16 hodin představení http://www.kouzelnaskolka.cz s dětmi, po návratu péče o zahradu a v deset jsem se konečně zastavil. Nechápu kde je chyba, jestli někdo řekne že neumím hospodařit s časem, pak chci slyšet kde je chyba... Bílý v garáži počká, děti ale rostou a to sakramentsky rychle.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Ahoj Teepee, na to se vy.er, ta ruská kraksna to 30 let vydržela a dalších 30 let to vydrží zase ... děcka ale nepočkají. Výměny náplní neřeším, v červené CLA byl od r. 1988 motorový olej M8AD, dneska dobrý tak leda do traktoru - vylili, propláchli ... a jede jak parník. Proč by tam plná syntetika nemohla být 10 let s tím proběhem 100 km ročně? Totéž brzdovka, chladič, není potřeba auta furt jenom obcházet, koneckonců, to, že jsou taková, jaká jsou, je svého druhu nedostatkem, nikoli nadbytkem péče ... měli to tak akorát, aby moc nejezdili, akorát se starali a zachovali v původním stavu. Na to, aby mě ta auta obírala o čas, na to je nemám. Mají mi dělat radost, ne starost. I proto ABU šla z domu, pražský auta jsou obecně vrány, a platilo to už v 70-tých letech. Pražáci moc jezděj, rychle po mizernejch silnicích, furt s tím někde bouchaj do jinejch aut, to krásný autíčko z vesnice u Český Lípy nemělo kde si nechat rozmlátit podvozek a provalit bok ... Už v osmdesátých letech, když jsem jezdil do Phy, mě totálně točilo, jak jsou všude ty idiotský zvýšený tramvajový tělesa s obrubníkem 10 cm, přes který musíš jezdit a ničit tlumiče, disky, nápravy ... a zbytek provozu tě to nutil dělatv rychlosti 70 km/h. Takový nábřeží od Hlávkova mostu (i ten samotný) pod Letnou směrem k tunelu je kostkový, samá jáma, a jede se furt, co to dá ... prostě pražský auta jsou pelechy vybydlený ojetý ... howgh
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
S tímhle souhlasím, kdo se moc vrtá, akorát to rozvrtá. Nicméně iniciační výměnu náplní to chce, ať má člověk trochu přehled a dá tomu to povinné minimum. Raději poměním brzdovku, než abych dělal prasátka, brzdiče a HBV, motolej taky ven, když není jasný, kolik má za sebou, Fridex taky, když není jasný jestli v zimě pomrzne při -5 nebo při -50, převoďáky by mohli zůstat, hladinku by asi bylo lepší vědět, jenže ono vyměnit ho je už jen jeden šroub navíc. A když to srovnám, ty zastáváš názor nechat to být, já jsem pro povinné minimum a Jarda ten laboruje s věcmi typu jak sluší na 06 trojkový nárazník, dává mlhovky, atp. To jsou věci na které bych se raději vyprdnu, než by mi měl přitom sklouznout šroubovák do laku...lionol píše:není potřeba auta furt jenom obcházet, koneckonců, to, že jsou taková, jaká jsou, je svého druhu nedostatkem, nikoli nadbytkem péče ... měli to tak akorát, aby moc nejezdili, akorát se starali a zachovali v původním stavu.
Noo Bílý LADA je echt pražák (AY 48-93), s 83 000km, akorát jezdil jen o víkendu na chalupu... Je to prostě o lidech.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Máš samozřejmě pravdu, asi jsem to blbě napsal, samozřejmě, že ve všech autech, co přijdou, jde okamžitě olej, směs v chladiči, brzdovka, převodový olej, diferák ... tohle všechno dám nové a pak už to nechám být. Po komplexní výměně náplní už je neřeším Jinak stran Jardových experimentů máš pravdu, to je mazlení se s autem (my psychologové to umíme i pojmenovat - substituce), a přitom akorát vždycky něco dojebeš, protože i ono samotné montování - demontování poškozuje automobil - díry na šrouby se roztahují, o interiérových dílech ani nemluvě, např. vruty v kobercích jdou dvakrát tam a zpět, a pak už sami lezou ven ... tak se chová každý stroj, když doma dvakrát za rok jen tak z plezíru rozložíš a zase složíš např. pračku anebo vysavač, můžeš to za dva roky vyhodit.
Ad Bílý Láďa: věřím, že je to echt Prasák, ale jezdil jenom na chalupu a zpět, čili v podstatě potvrzuješ to, co jsem řekl ... jeho majitel se snažil Práglu vyhýbat a přejížděl ji jenom jako nutné zlo. O pražských silnicích můžu napsat knihu, 6 let jsem školil ve státní správě a jenom v Praze jsem dal přes 250 institucí, takže jsem se s autem dostal i tam, kam se běžný obyvatel Prahy nikdy nepodívá ani pěšky (věznice Pankrác, Ruzyně, Michelská plynárna, kasárna u karlínského viaduktu, areály všech ministerstev, podzemní parking Pražského hradu, Strakovka ...) - nejrozbitější komunikace měli v areálu MNO v Dejvicích, tam se rovnala dlažba naposledy za 1. republiky.
Ad Bílý Láďa: věřím, že je to echt Prasák, ale jezdil jenom na chalupu a zpět, čili v podstatě potvrzuješ to, co jsem řekl ... jeho majitel se snažil Práglu vyhýbat a přejížděl ji jenom jako nutné zlo. O pražských silnicích můžu napsat knihu, 6 let jsem školil ve státní správě a jenom v Praze jsem dal přes 250 institucí, takže jsem se s autem dostal i tam, kam se běžný obyvatel Prahy nikdy nepodívá ani pěšky (věznice Pankrác, Ruzyně, Michelská plynárna, kasárna u karlínského viaduktu, areály všech ministerstev, podzemní parking Pražského hradu, Strakovka ...) - nejrozbitější komunikace měli v areálu MNO v Dejvicích, tam se rovnala dlažba naposledy za 1. republiky.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nooo, třeba na dráze se mašiny "jen tak" rozebírají každou chvíli a jak to vydrží dlouho a hodně jezdit Ale uznávam, lokomotivy a vůbec drážní vozidla jsou o hodně poctivější a lepší, než žigulíkylionol píše:tak se chová každý stroj, když doma dvakrát za rok jen tak z plezíru rozložíš a zase složíš např. pračku anebo vysavač, můžeš to za dva roky vyhodit.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Náhodou, takovej řídící pult na 810 nebo ty boční umakarty jsou přidělaný jenom takovýma malýma vrutama
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba Český statistický úřad?lionol píše:6 let jsem školil ve státní správě a jenom v Praze jsem dal přes 250 institucí, takže jsem se s autem dostal i tam, kam se běžný obyvatel Prahy nikdy nepodívá ani pěšky (věznice Pankrác, Ruzyně, Michelská plynárna, kasárna u karlínského viaduktu, areály všech ministerstev, podzemní parking Pražského hradu, Strakovka ...) - nejrozbitější komunikace měli v areálu MNO v Dejvicích, tam se rovnala dlažba naposledy za 1. republiky.
Bílý LADA a okřídlená spol.
DOTAZ NA VŠECHNY
Neznáte někdo šikovného lakýrníka do 50 km od Olomouce, který se nebude ošklíbat nad žigulíkem? Na všech autech jsou nějaké ty škrábance a ďubky, které bych chtěl nechat opravit.
Kamkoliv přijedu, chtějí hned lakovat celé auto, a ještě mají kecy.
Díky za tipy.
Kamkoliv přijedu, chtějí hned lakovat celé auto, a ještě mají kecy.
Díky za tipy.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978