Divný píst
Moderátor: Moderátoři
Divný píst
Je to píst z mojeho motoru, na 4 válci. Motor se choval normálně, akorád jsem chtěl vyměnit gufera na ventilech a po sundání hlavy jsem byl nemile překvapen. Jak k tomu došlo? ostatní písty jsou dosekané, protože původnímu majiteli se motor potkal a nechl si to opravit v autorizovaném servisu, kde mu měnili hlavu.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
tyto maji je pouze 1.7. o to vubec nejderosta píše:jsou to písty s vybráním-mají je 1600 ale jestli i jiné kubatury nevím-a je na nich šílená vrstva karbonu-očistit, dekarbonizovat, jinak jim nic není
ten 4 valec je hruza. to neni od potkani. potkani je videt na ostatnich. jak mas "vybrani" na ventily (ty ruzky), tak je na prvnim obrazku videt jak se to potkalo. to vybrani je nedostatecny a ventil se do neho nevleze
ale ten 4. vykousanej. hruza. to je tak na vybrus
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To maji vsechny 17ky....Hurikán píše:No jo, jenomže mě, ale hlavně asi i Ivoše, by zajímalo, co je to za čočku na dně pístu, co je hned na prvním obrázku? Na zbylých fotkách jsou písty otlučené a zakarbonované.
Jedna se hlavne o ten doslova rozmlaceny pist na druhe a treti fotce. Zrovna jsem Ivovi pomahal s vymenou hlavy kdyz jsme narazili na tohle. Ty diry jsou hodne hluboke, dalo by se to merit snad v centimetrech. Mimo to, vybrani pro ventily bylo zapraskane kusy rozbiteho pistu, ja osobne se divim, ze ten motor jezdil tak jak jezdil.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Zarazejici hlavne je, ze to predchozim u majiteli takto, s tim znicenym pistem poskladali zpet. Rad bych vedel, kde tento autorizovany servis Lada sidli, abych na podobne HOVADA nahodou nekde take nenarazil (nebo nekdo z klubu).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To je jednoznačně motor 1700.
Podle pohledu do útrob soudím, že ten motor musel být po pořádné kolizi. Pravděpodobně se ve vysokých otáčkách potkaly písty s ventily, které se urazily a než se motor úplně zastavil, napáchaly tam ty uražené talíře ventilů takovou spoušť.
Můj názor je jednoznačný - výměna pístů, překroužkovat a zkontrolovat nedoběhy v horních úvratích (jestli nejsou ohnuté ojnice).
Podle pohledu do útrob soudím, že ten motor musel být po pořádné kolizi. Pravděpodobně se ve vysokých otáčkách potkaly písty s ventily, které se urazily a než se motor úplně zastavil, napáchaly tam ty uražené talíře ventilů takovou spoušť.
Můj názor je jednoznačný - výměna pístů, překroužkovat a zkontrolovat nedoběhy v horních úvratích (jestli nejsou ohnuté ojnice).
Zarážející to je. Ale dokud budou v Česku pracovat diletanti, tedy vykonávat danou práci budou lidé, co o ní nemají ani páru, nemůžeme se absolutně ničemu divit, bohužel...Atex píše:Zarazejici hlavne je, ze to predchozim u majiteli takto, s tim znicenym pistem poskladali zpet. Rad bych vedel, kde tento autorizovany servis Lada sidli, abych na podobne HOVADA nahodou nekde take nenarazil (nebo nekdo z klubu).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Ano, je to motor 1700. Co si tak matně vzpomínám, tak předchozí majitel říkal, že mu někde když byl daleko od domova, začal mlátit řetěz a že myslel, že dojede. Bohužel nedojel. Podle mě, při brždění motorem to přeskočilo a potkalo se to. V servise mu vyměnili hlavu a tu mi ukazoval. Byly tam rozmlácené sedla ventilů a to dost hluboko. Proč nevyměnili i ty písty nevím. Jestli to chtěl mít co nejlevnější (to mi ale moc nepasuje, protože byl docela pedant), nebo mu to ani neřekli a mysleli si, že je to dobré. Každopádně je to pěkně na hovno, protože to cítit i na stěnách válců a na GO motoru prostě nemám ani čas, ani peníze. Ještě přidám jedno fotku pístu, když už je vytáhnutý.
Kolik je vlastně ten nedoběh pístů, ať to můžu zítra zkusit změřit. Vím že bych to tu určitě někde našel, ale opravdu na to nemám moc náladu, protože když se sere, tak se sere. Na druhé hlavě, která měla být po výměně gufer, snížení a zabroušení ventilů, jsou dva ventily ohnuté .
Kolik je vlastně ten nedoběh pístů, ať to můžu zítra zkusit změřit. Vím že bych to tu určitě někde našel, ale opravdu na to nemám moc náladu, protože když se sere, tak se sere. Na druhé hlavě, která měla být po výměně gufer, snížení a zabroušení ventilů, jsou dva ventily ohnuté .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Spíš to momentálně vypadá, jako údržba před cestou do hutí.radek mb píše:Údržba před cestou do Estonska?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008