Holy Trinity
Moderátor: Moderátoři
Holy Trinity
Návštěva v muzeu ... jsme přestěhováni do nových prostor, ještě je musíme upravit ... doufám, že časem přibudou další vo(a)zy ...
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
jeeeeeee KRAASA !!
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4317
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
To je pěkné toto, snad na těch strojích nebudou pracovat s něčím, co by s exponáty do kontaktu přišlo. (přijde mi to jako hoblovka, pila atp, tak jestli se tam budou točit s prknama. A toho prachu jestli se tam pracuje)
A v zimě mráz, v létě jen trochu mírněný hic?
A kde je ABU z Radotína?
A v zimě mráz, v létě jen trochu mírněný hic?
A kde je ABU z Radotína?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Je to továrna na výrobu oken, která je ovšem mimo provoz a čeká ji rekonstrukce. Protože ji vlastní můj kamarád, tak jsme se dohodli, že tam můžu zřídit depo. Je to luxus, protože haly jsou vytápěné, klimatizaci snad v garáži nemá nikdo Navíc, dle mého názoru, si ruské vozy musí užít trochu tvrdé vody, koneckonců jsou na to stavěné. Takže teď se rekonstruuje garáž, do níž zavezu auta v červenci. Největší výhoda tohoto areálu: stálá hlídací služba. Prachu tam je, to ano, ale v garáži pochopitelně není. A protože teď není v hale pohyb, leží prach na zemi, takže neškodí.Teepee píše:To je pěkné toto, snad na těch strojích nebudou pracovat s něčím, co by s exponáty do kontaktu přišlo. (přijde mi to jako hoblovka, pila atp, tak jestli se tam budou točit s prknama. A toho prachu jestli se tam pracuje)
A v zimě mráz, v létě jen trochu mírněný hic?
A kde je ABU z Radotína?
Ad ABU: v době, kdy nebylo jasné, kam moje auta složí hlavu, ale přitom už bylo naprosto stoprocentní, že přijdou dvě šestnáctky, jsem musel řešit i možnosti skladování. No a protože ABU stále čekala na opravy nabouraných dveří a promáčknutého blatníku a ... a..., no zkrátka padlo rozhodnutí, že půjde z domu. Už dva roky mě o ni prosil kamarád z Německa, tak jsem mu ji dal, a teď dělá parádu na braniborských písčinách v okolí Berlína. a protože tam často jezdím, tak ji mám stále pod dohledem ... na druhou stranu mě to teď mrzí, protože najednou mám místa nadbytek, ale jinak se na to člověk dívá, když má tunu železa, a neví kam s ním, a zároveň mu není jedno, jestli to shnije na dvoře anebo ne. No tak teď ji hýčká Sven, a je jí dobře ...
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Ja viem. Po ABU som chlípne pokukoval. Ale pýtať sa takého zberateľa, či by bola na predaj mi prišla kravina.
Kúpiť si totálne zachovalú ladu sa mi nikdy nepodarilo, takže sa budem musieť uspokojiť so zreštaurovanou. Na jednej 2103 s kamarátom už dlho pracujeme na karosérii a ešte aj dlho budeme. Viem o jednej 2106 alebo 21061 v exkluzívnom stave s veľmi málo najazd. kilometrami, na origo plášťoch, ale pôsobila na mňa odpudivo. Zato tmavozelené žiguli s červeným interiérom sa mi veľmi páčilo.Strašne krásna kombinácia. Aj tvoje ostatné kusy sú vo výnimočnom stave. Tá modrá 2106 má zriedkavú farbu, krása. Máš fakt šťastie na priestory. Také by sa zišli asi každému.
Kúpiť si totálne zachovalú ladu sa mi nikdy nepodarilo, takže sa budem musieť uspokojiť so zreštaurovanou. Na jednej 2103 s kamarátom už dlho pracujeme na karosérii a ešte aj dlho budeme. Viem o jednej 2106 alebo 21061 v exkluzívnom stave s veľmi málo najazd. kilometrami, na origo plášťoch, ale pôsobila na mňa odpudivo. Zato tmavozelené žiguli s červeným interiérom sa mi veľmi páčilo.Strašne krásna kombinácia. Aj tvoje ostatné kusy sú vo výnimočnom stave. Tá modrá 2106 má zriedkavú farbu, krása. Máš fakt šťastie na priestory. Také by sa zišli asi každému.
Máš pravdu, že mě normálně byznys nezajímá. Tohle byl opravdu Kammeradenschaft, který bych asi s nikým jiným "neurobil" Já mám od něj zase jiné věci do protivky, takže to byl prostě takový barter.
Koupit si totálně zachovalou Ladu dnes znamená velmi dlouho hledat, pak mít alespoň 30 tkč nachystaných na investici (v podstatě pořád, protože pokud se něco objeví, do druhého dne je to pryč), vědět, kde to ubytuješ a smířit se s tím, že si stejně nezajezdíš.
I já jsem s tím měl potíže, ten předchozí kamarád začal tu stodolu rekonstruovat, ještěže si druhý kamarád koupil továrnu, kde je dost prostor na takové lahůdky.
Teď mám vyhlédnuté další dva kusy, tak uvidíme, jestli budou stát za to ... dal jsem si limit max. 5 vozů, protože ono je taky kolem toho furt nějaké lítání, pojistky, technické, a stejně to není na ježdění, protože pokud s tím budeš někde zásadně rajtovat, hrozí neustále havárie, vandalismus, kroupy, krádež ... no prostě, jednou za měsíc 50 km kolem komína a dost
Sven mi říkal, že než dostal ABU z Olomouce do Berlína, tak měl alespoň třináct infarktů.
Koupit si totálně zachovalou Ladu dnes znamená velmi dlouho hledat, pak mít alespoň 30 tkč nachystaných na investici (v podstatě pořád, protože pokud se něco objeví, do druhého dne je to pryč), vědět, kde to ubytuješ a smířit se s tím, že si stejně nezajezdíš.
I já jsem s tím měl potíže, ten předchozí kamarád začal tu stodolu rekonstruovat, ještěže si druhý kamarád koupil továrnu, kde je dost prostor na takové lahůdky.
Teď mám vyhlédnuté další dva kusy, tak uvidíme, jestli budou stát za to ... dal jsem si limit max. 5 vozů, protože ono je taky kolem toho furt nějaké lítání, pojistky, technické, a stejně to není na ježdění, protože pokud s tím budeš někde zásadně rajtovat, hrozí neustále havárie, vandalismus, kroupy, krádež ... no prostě, jednou za měsíc 50 km kolem komína a dost
Sven mi říkal, že než dostal ABU z Olomouce do Berlína, tak měl alespoň třináct infarktů.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978