MacGyverova 2103, to je péro, a 2107
Moderátor: Moderátoři
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Tak o moskviči žádné dobré zprávy, neni na prodej ani na rozebrání , že ho prej má chlapík na náhradní díly.
Předevčírem jsem byl zkusit surf. Dalo mi celkem zabrat jen přijít na to, jak to sestavit dohromady . Spálil jsem se přitom tedy docela slušně, celkou noc jsem musel ležet na břiše
Tentokrát jsem vyjel z garáže a kupodivu nezačalo pršet!!
Předevčírem jsem byl zkusit surf. Dalo mi celkem zabrat jen přijít na to, jak to sestavit dohromady . Spálil jsem se přitom tedy docela slušně, celkou noc jsem musel ležet na břiše
Tentokrát jsem vyjel z garáže a kupodivu nezačalo pršet!!
Naposledy upravil(a) MacGyver dne pon črc 26, 2010 20:08, celkem upraveno 1 x.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nebo retro ženu? Jardo, ty jsi masér
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Budu vás muset zklamat. Fotku z pláže nemam, protože tam ani nebyla, "jezdil" jsem v rybářském úseku, kde bylo jen rákosí. Retro plavky bych možná našel, ale nevim, kdo by na mě v plavkách byl zvědavej . Retro žena je školou povinná, takže vše bez její účasti, navíc si myslí že mam radši auto, než jí, což je dost úchylný .
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Tam za vodou v rákosíííííí.......MacGyver píše:Budu vás muset zklamat. Fotku z pláže nemam, protože tam ani nebyla, "jezdil" jsem v rybářském úseku, kde bylo jen rákosí. Retro plavky bych možná našel, ale nevim, kdo by na mě v plavkách byl zvědavej
Ty seš ale pacient.MacGyver píše:navíc si myslí že mam radši auto, než jí, což je dost úchylný
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kolik jí je? Doufam, že aspoň 13, protože jinalk by to bylo taky úchylnýMacGyver píše:Retro žena je školou povinná,
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Tak auto jsem pořád ještě neprodal, nezbořil a ani nestačilo shnít. Dokonce jsem za jeho volantem překročil za dva roky hranici 5000km.
Na začátku července jsem natřel prahy, za což se musím pochválit. Probodnout se mi je povedlo jen na jednom místě.
Někdy v půlce srpna jsem vyměnil olej, namontoval jsem filtr jiné značky než který jsem tam dával předtím. To byl totiž asi nějakej pěknej šmejd a na volnoběh ni problikávala kontrolka, teď je to zatím dobré.
No a minulý týden jsem chtěl v nových garážích vyměnit oleje v převodovce a rozvodovce. K tomuto účelu jsem chtěl použít krásnou rampu v staronovém komplexu, kam jsem během prázdnin přesídlil. Ta však byla zamčená s tím, že klíč je u správce garáží, tak jsem ho tedy vyhledal. Překvapením mi bylo že jde o známého. Když jsem mu vysvětlil, k čemu chci klíč, velice důrazně mě upozornil, že olej smí měnit pouze v servisu, a že v garážích je to samej práskač. Prej je za to pokuta 90 000,-. To mě tedy dost zaskočilo, nikdy jsem o něčem takovém neslyšel. Taky mě ujišťoval, že převodový olej je věčný a že se pouze dolejvá. Tomu tedy moc nevěřím a tak jsem ho ujistil, že olej v žádném případě nebudu měnit na rampě v Plzni, ale vyměním ho pěkně za barákem v národním parku šumava. Přesto jsem na rampu vjel pouze s tím, že se kouknu, jestli tam nějakej olej vůbec je. Vše bylo OK a to mě potěšilo. Pak jsem zkusil dotáhnout olejovou vanu, protože to kolem dost prosakuje. Během této práce, která mě včetně kontroly náplní zabrala celkově asi 45minut, z toho snad 15 minut jsem hledal způsob, jak se dostat k jednomu z posledních šroubů na vaně se u mě zastavili dva starší pánové. První povídal, že má tu samou Ladu, tzn. 2103 barva bílá, dokonce r.v. 1977, ale že má najeto jen 50t km a prej jak se na to dneska shání díly. Taky povídal o tom, že má problémy s emisema, že prej nějaká chyba na 1. válci, technik mu řekl, že to budou nejspíš kroužky a pak že mu furt odněkud teče przdová kapalina. S tim jsem si tam povídal asi tak 45 minut. Hned na to, když jsem sjížděl z rampy, vidím zasebou druhého dědu, že mě prej bude navigovat abych nespadnul dolů jako prej nějakej Venca v 86 . Povídal, že to auto byl sen jeho mládí. Nejdřív že měl ale populára s nim najel 380t km a pak jen další škodajzny, jako 100 a 120. Pověděl mi vlastně svůj celoživotní příběh, což se mi zdálo docela zajímavé na to, že mě viděl poprvé. Povídal, co dělal na vojně, v práci a ve volném čase. Nakonec se z něj vyklubal mistr ČSSR v motokrosu a že prý jezdil i na šestidenní (International Six Days Enduro), ale pak mu to komunisti típli. Povídal dobrou hodinu a půl, nesl vynést odpadky do polenice .
Příští týden se to chystám umýt, to znamená, že bude zase pršet.
Jo a ještě foto s holkama
Na začátku července jsem natřel prahy, za což se musím pochválit. Probodnout se mi je povedlo jen na jednom místě.
Někdy v půlce srpna jsem vyměnil olej, namontoval jsem filtr jiné značky než který jsem tam dával předtím. To byl totiž asi nějakej pěknej šmejd a na volnoběh ni problikávala kontrolka, teď je to zatím dobré.
No a minulý týden jsem chtěl v nových garážích vyměnit oleje v převodovce a rozvodovce. K tomuto účelu jsem chtěl použít krásnou rampu v staronovém komplexu, kam jsem během prázdnin přesídlil. Ta však byla zamčená s tím, že klíč je u správce garáží, tak jsem ho tedy vyhledal. Překvapením mi bylo že jde o známého. Když jsem mu vysvětlil, k čemu chci klíč, velice důrazně mě upozornil, že olej smí měnit pouze v servisu, a že v garážích je to samej práskač. Prej je za to pokuta 90 000,-. To mě tedy dost zaskočilo, nikdy jsem o něčem takovém neslyšel. Taky mě ujišťoval, že převodový olej je věčný a že se pouze dolejvá. Tomu tedy moc nevěřím a tak jsem ho ujistil, že olej v žádném případě nebudu měnit na rampě v Plzni, ale vyměním ho pěkně za barákem v národním parku šumava. Přesto jsem na rampu vjel pouze s tím, že se kouknu, jestli tam nějakej olej vůbec je. Vše bylo OK a to mě potěšilo. Pak jsem zkusil dotáhnout olejovou vanu, protože to kolem dost prosakuje. Během této práce, která mě včetně kontroly náplní zabrala celkově asi 45minut, z toho snad 15 minut jsem hledal způsob, jak se dostat k jednomu z posledních šroubů na vaně se u mě zastavili dva starší pánové. První povídal, že má tu samou Ladu, tzn. 2103 barva bílá, dokonce r.v. 1977, ale že má najeto jen 50t km a prej jak se na to dneska shání díly. Taky povídal o tom, že má problémy s emisema, že prej nějaká chyba na 1. válci, technik mu řekl, že to budou nejspíš kroužky a pak že mu furt odněkud teče przdová kapalina. S tim jsem si tam povídal asi tak 45 minut. Hned na to, když jsem sjížděl z rampy, vidím zasebou druhého dědu, že mě prej bude navigovat abych nespadnul dolů jako prej nějakej Venca v 86 . Povídal, že to auto byl sen jeho mládí. Nejdřív že měl ale populára s nim najel 380t km a pak jen další škodajzny, jako 100 a 120. Pověděl mi vlastně svůj celoživotní příběh, což se mi zdálo docela zajímavé na to, že mě viděl poprvé. Povídal, co dělal na vojně, v práci a ve volném čase. Nakonec se z něj vyklubal mistr ČSSR v motokrosu a že prý jezdil i na šestidenní (International Six Days Enduro), ale pak mu to komunisti típli. Povídal dobrou hodinu a půl, nesl vynést odpadky do polenice .
Příští týden se to chystám umýt, to znamená, že bude zase pršet.
Jo a ještě foto s holkama
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Tak to s tou pokutou při výměně oleje čtu/slyším poprvý, to bude nějakej psychoblábol, on se asi bál, abys to nevypustil na zem a on pak neměl prů*er, že to je jeho odpovědnost. Olej v převodovce opravdu věčný neni, váže vlhkost a znehodnocuje se. Sice je věčnější oproti motorovýmu, ale po takovejch 30ti tisících bych ho vyměnil. V rozvodovce to samý.
Nechci strašit , ale jestli je na vaně gumové těsnění máš zaděláno na velký problém (sám jsem si ho také tímhle spůsobil) Těsnění ti nejspíš po vrstvičce oleje tak do týdne vyklouzne ven .Pak je to již sranda odšroubovat motor ze silentbloků odpojit táhlo plynu , zvednout motor , vyndat vanu , očistit dát těsnění .... A ta nápravnice tam kur...ky vadí .MacGyver píše:Pak jsem zkusil dotáhnout olejovou vanu, protože to kolem dost prosakuje.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Jisté informace bych raději nešlyšel, ale díky za upozornění. A když už by se tak mělo stát, tak bych byl rád, aby se tak stalo ještě před odjezdem na sraz a ne někde cestou.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
co ja viem, ja som nedavno menil olejove cerpadlo a nepripadalo mi, ze je to nejaka kur..ren. Asi za hodinu som to mal vymenene i ked hej napravnica zavadzia asi styrom srobom na vani.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Nestraš, já to taky kdysi jen dotahoval. Ale je to citovka, je dobrý koukat, kde přesně to těsnění je, jestli neleze ven, přesně jak popisuješ.
Vanu jsem nikdy sundavat nemusel, i když jednou jsem to zkoušel (a nepochodil) - vadí nápravnice dole a olejový čerpadlo uvnitř.
Olej jsem vždycky měnil u garáží v Plzni, chodili kolem mě městský pociajti a žádnou pokutu jsem neodstal - a že tam lidi dělaj sakra brajgl.
Pravda je, že okatě a demonstrativně po sobě důsledně uklízím, olej vypouštím do hranatého 7l škopku a pak přelévám do kanystru. Filtr se zabalí na dvakrát x 2 igelitek, skladuju to na baráku a když se to nahromadí, stavím se na Košutce ve sběrně.
Na sprejích je taky psáno, že do odpadu nesmí, takže je taky vozím tam - prostě třídím
P.S.: Krabice od pití dávám do papíru, jak je psáno (C/PAP) - jen vyloupnu plast z vršku (PE).
Vanu jsem nikdy sundavat nemusel, i když jednou jsem to zkoušel (a nepochodil) - vadí nápravnice dole a olejový čerpadlo uvnitř.
Olej jsem vždycky měnil u garáží v Plzni, chodili kolem mě městský pociajti a žádnou pokutu jsem neodstal - a že tam lidi dělaj sakra brajgl.
Pravda je, že okatě a demonstrativně po sobě důsledně uklízím, olej vypouštím do hranatého 7l škopku a pak přelévám do kanystru. Filtr se zabalí na dvakrát x 2 igelitek, skladuju to na baráku a když se to nahromadí, stavím se na Košutce ve sběrně.
Na sprejích je taky psáno, že do odpadu nesmí, takže je taky vozím tam - prostě třídím
P.S.: Krabice od pití dávám do papíru, jak je psáno (C/PAP) - jen vyloupnu plast z vršku (PE).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Doufam, že toho nebudu litovat. Úplně na krev jsem to zase nedotoahoval, ale to, že může vylést těsnění mě nenapadlo. No uvidim, jsem zvědavej.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras