2110 16V
Moderátor: Moderátoři
cafte cafte, mam dalsi pruserik s mojou 110tkou. Kamos mi pred par dnami napajal alarm a dnes som si vsimol ze mi nesvieti jedna strana parkovaciek. Poistku som vymenil (bola tam 15tka, povodna asi 5), ziarovky boli obe vypalene, ako vpredu tak aj vzadu. Este som sa na to blizsie nekukol, ale dajte navrhy v com moze byt chyba. diiiiiiik
asi hlúpo napájaný alarm
Teď si uvědomuji, že za podobnou příčinu může být připojený pípák obrysových světel.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#180533
Teď si uvědomuji, že za podobnou příčinu může být připojený pípák obrysových světel.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ht=#180533
Dodge Avenger 2.0 VVT
termostat
ahojte, pravdepodobne mi odisiel na mojej 110tke termostat, nezopina mi ventilator, co je v tychto teplych dnoch dost neprijemne . neviete poradit ci sa s tym da nieco robit alebo treba kupit novy, pripadne ci tam moze byt nejaka ina chyba.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
termostat nemá na funkci ventilátoru vliv ... víceméně.
Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
Takže pokud by byl vadný termostat a voda by šla jen "malým okruhem" - tak by to byl naopak povel spouštět ventilátor i při zcela studeném chladiči. L.
Na spínání ventilátoru je někde (např na 21044i na výstupu vody z hlavy) čidlo, které při určité teplotě dá povel řídící jednotce a ta pustí proud do ventilátoru.
Takže pokud by byl vadný termostat a voda by šla jen "malým okruhem" - tak by to byl naopak povel spouštět ventilátor i při zcela studeném chladiči. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
žeby z baterkytavri píše:Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
Samozřejmě že z akumulátoru, solo vypínač, ideálně solo pojistka. L.
Edit:
Tohle bude spíše na odpověď pro slaboproudaře protože tam by jsi nahrazoval čidlo teploty, který funguje na principu odporu, ale to přesněji naši elektronici.tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Musel by jsi nasimulovat teplotu snímanou řj, tedy nějakým potenciometrem místo čidla teploty, hodnoty tu jsou někde na fóru jaká teplota odpovídá jakým odporu. Mě ventilátor spíná při 101°C. Ovšem nevím jestli ta snímaná teplota nemá vliv na i na řízení chodu motoru (pokud je takhle vysoká, samozřejmě za studena jo).tavri píše:A dá se vyvést paralelně spínač ventilátoru? Tím simulovat sepnutí - hlášku pro ŘJ?
Varianta 2: Odkud se napojit, abych mohl ovládat ventilátor i při vypnutém motoru?
Spínat při vypnutým motoru, nevím k čemu by to bylo dobrý, ale muselo by se k ventilátoru přivést jak +, tak -, protože je na něm + při zapnutí zapalování a spíná se ukostřením (relátko vedle řj.). A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Takhle to asi mám na obou ladách . Jedno dělal elektrikář "Lojza" v Sadské a to druhé auto dělal asi někdo v Brně.V obou bezproblémově funguje.Jako na favoritu- přijedu do kolony a radši hned zapnu ručně ,kor teď v létě. v případě že zapomenu vypnout vypínač a zhasnu motor tak větrák ještě chvilku točí a pak se sám vypne.zelvotron píše:A ruční spínání je nejlepší řešit právě takhle, doděláním ručního ovládání toho relátka, samozřejmě to funguje jen při zapnutým zapalování.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: 2110 16V
Som tu novy tak neviem kde mam pisat.Mam ladu 110 1.5 16v r.v. 2001.Mam taky problem ze mi ide akoby na 2 valce,klepe s celym motorom a nema vykon.neviem cim to moze byt.ma niekto podobny problem??Sviecky som vymenil na chvilku to bolo dobre,ale potom mi to robilo to iste.ked rano nastartujem auto tak pekne chyti a bezi na na tych 1500 otackach.troska sa nahreje a ked idem trebars z mesta domov tak startujem a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2110 16V
Čo kontrolka CE? Neskúšal si vyčítať ошибки z RJ? Inak pozri aj vlákna v hnacej sústave.
Re: 2110 16V
Šup s tím do sběru Kdž už je ten konec roku, tak by to chtělo do nového vstoupit s novým autemAntonin00 píše: a uz to nejde co s tym???auto ma najazdenych okolo 98 000 km...
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch