Na mezistene zhruba v pulce vozidla (nad zadni casti motoru vpravo, pri pohledu z predu).jackfree píše:Kde má 1.7i palivový filtr?
NIVA1.7i, SPI GM; r.v.98 - zhasne a nenaštartuje
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ne. Praxi s přiucpaným palivovým (benzínovým) filtrem nemám, jen předpokládám jak by se takový přiucpaný filtr mohl chovat.Jimmi píše:Máš nějakou zkušenost s chováním motoru se vstřikováním při ucpaném palivovém filtru? Docela by mě to zajímalo.Luděk Musil píše: ...může samozřejmě ještě o tyto další závady: přiucpaný filtr paliva...
Za posledních 12,5 roku/270 kkm jsem natankoval cca 20 l benzínu. L
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Niva nestartuje - 1.7i
Ahojte, som tu novy a ani neviem kde presne mam vlozit svoj prispevok. Kupil som Nivu 1.7i rv99 s jednobodovym vstrekovanim. Problem je v tom, ze pri startovani cez magnaticky ventil v kuse tecie benzin, naplni cely karburator, a motor nenaskoci. Kamarat ma taku istu nivu (uz ho ale roky nepouziva), z ktoreho som uz prelozil karburator, vymenil aj magneticky ventil, aj "riadiacu jednotku", ale stale to iste. Neviete mi poradit kde moze byt problem? Nie som autoopravar, ale ked nenastartujem ani to neviem nikde zobrat. Dakujem.
Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř čer 13, 2012 17:50, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit názvu
Důvod: edit názvu
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
yeager píše:Kupil som Nivu 1.7i
A ten motor při koupi běžel?yeager píše:a motor nenaskoci
Závada může být "hocikde" v elektronické části.. Zkus vyblikat chybové kody z řdící jednotky - návod tu někde je. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Auto dostala obec od policie asi pred rokom. Prislo to po vlastnych, ale od vtedy to nikto nepouzival.
Ked odpojim privod benzinu a nalejem do karburatora kusok benzinu, tak auto nastartuje a ide krasne. Ked zapojim spat privod do nastartovaneho auta, tak motor pri vyssich otackach ide (stiha spalit vacsie mnozstvo benzinu), ale pri zakladnych otackach zdochne.
Je mozne ze v 2 autach su uplne identicke chyby? Ze je pokazany magneticky ventil, rj, karburator, alebo mam skusit hladat chybu inde?
Ked odpojim privod benzinu a nalejem do karburatora kusok benzinu, tak auto nastartuje a ide krasne. Ked zapojim spat privod do nastartovaneho auta, tak motor pri vyssich otackach ide (stiha spalit vacsie mnozstvo benzinu), ale pri zakladnych otackach zdochne.
Je mozne ze v 2 autach su uplne identicke chyby? Ze je pokazany magneticky ventil, rj, karburator, alebo mam skusit hladat chybu inde?
Nejprve zjisti, jestli jde do ventilu proud, když protéká benzin. Jde-li, je závada mimo ventil, nejde-li je vada ve ventilu. Může být jenom "přilepený". Takto postupuj dále. Jde proud do ŘJ jde/nejde - závada tam/jinde atd.yeager píše:...Ze je pokazany magneticky ventil, rj, karburator, alebo mam skusit hladat chybu inde?
Odpoj konektor vstřikovače a skus to co psal Petr HC . Pokud tam poteče benzín je chyba mechanická . Další až po zkoušce .
Jen mimo Karburátor se říká úplně jinému zařízení .
Jen mimo Karburátor se říká úplně jinému zařízení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pokud to teče přímo z dírky rozprašovače , tak ano . Koukni ale jestli benzín nerteče někudy okolo .
Pokud teče samotný vstřik tak bych skusil jeho demontáž a profouknutí opačným směrem .
Pokud teče samotný vstřik tak bych skusil jeho demontáž a profouknutí opačným směrem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Tema teda asi uz neaktualna,ale pridam skusenost. Nam sa zasekla cievka v zavretej polohe a benzin to neprskalo vobec. Nasledoval telefonat do predajne,co stoji nova a po informacii,ze 70E sme ten napad zavrhli. Nakoniec som ho vymontoval,pobuchal po nom jemne klucom 13/17 a potom sa rozbehal a ide doteraz.
Citroen Evasion 2.1TD
Niva 1.7i - nastartuje, po chvilce zdechne
Zdravím, tak jsem si konečně pořídili NIVU, r.v 2003, 1.7i + LPG
Po druhé projížďce v terénu mě pak na rovince začala hekat a zdechla. Po vychladnutí vždycky naskočí a po asi 1-2min. začne motor cukat (jakoby jel na 2 válce) a většinou to neustojí a zdechne.
Měli jsem nádrž venku - propláchnutá od bordelu, profouknutý vedení benzínu, novej palivovej filtr. Čerpadlo celou dobu šlape (jde na něj 12V - i jde slyšet že běží).
Před odvozem z bazaru prej měnily svíčky, VN kabely a zapal. jednotku - vše vypadá nově.
Svíčky 1 a 4 byly po asi 15km a několikerým startování černý jak bota ... dal jsem i nový, ale stejnej výsledek.
Kontrolka ChE se nikdy nerozsvítila, diagnostiku nemám, abych zjistil co se děje.
Je možný že by odešlo zapalování po tak krátké době ? Ale proč to po startu chvilku běží ?
P.S. plyn jsme ještě nestihly vyzkoušet, a teď není jak dojet k pumpě.
Po druhé projížďce v terénu mě pak na rovince začala hekat a zdechla. Po vychladnutí vždycky naskočí a po asi 1-2min. začne motor cukat (jakoby jel na 2 válce) a většinou to neustojí a zdechne.
Měli jsem nádrž venku - propláchnutá od bordelu, profouknutý vedení benzínu, novej palivovej filtr. Čerpadlo celou dobu šlape (jde na něj 12V - i jde slyšet že běží).
Před odvozem z bazaru prej měnily svíčky, VN kabely a zapal. jednotku - vše vypadá nově.
Svíčky 1 a 4 byly po asi 15km a několikerým startování černý jak bota ... dal jsem i nový, ale stejnej výsledek.
Kontrolka ChE se nikdy nerozsvítila, diagnostiku nemám, abych zjistil co se děje.
Je možný že by odešlo zapalování po tak krátké době ? Ale proč to po startu chvilku běží ?
P.S. plyn jsme ještě nestihly vyzkoušet, a teď není jak dojet k pumpě.
Re: Niva 1.7i - nastartuje, po chvilce zdechne
Blbej dotaz: A CHECK kontrolka se rozsvítí aspoň před startem? Jako kontrola? Aby nebyla prasklá žárovka nebo odpojená...
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě