Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Super vysledek, kazdopadne. Pokud chces zvetsit plnici tlak musis pokroutit wastegate ventilem, aby otviral pozdeji. Stovka za 7s je super, malo komu tak lada jezdi. Seriova turbo croma ma stovku za 7,2s v lade o 300kg lehci s lehcim prevodem pujdu snad i pod tu hodnotu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

dusin píše:Tak kdy tě uvidím přihlášenýho v českým mistráku?
:lol:
S timhle motorem tezko, vyssi souteze nez amateri vyzaduji homologovany dily a upravy podle predpisu pro danou soutez. Lada bez technicaku, s amatersky zastavenym turbomotorem tak leda na pobaveni divaku jako spestreni nebo na tuningsraz. :lol:

[ Komentář přidal: Laďuša: út červen 01, 2010 17:01 ]
Zamknuto na přání autora.

[ Komentář přidal: Laďuša: ne červen 06, 2010 10:54 ]
Odemčeno na přání autora :mrgreen:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnes mi auto zase zlepsilo naladu, na chvili jsem zapomel na vsechny sve trable.

Byl jsem nucen sundat celou turbinu, protoze hovada prasacke z firmy Renault mi zprasili turbinu, kdyz jsem si ji nechaval prelisovat. Nejen ze mi nechali uplne volne srouby na vyfukove casti, je tam takovy tesnici krouzek, ktery drzi vyfukovou cast s loziskovou... Dokonce jsem zjistil ze tam jeden sroubek chybi, zrovna v miste kde nebylo videt. Tak jsem to cele sundal a zjistil jsem ze sroub zalomili, tudiz nema krouzek v jednom miste jak tesnit. Aspon ty tri zbyvajici jsem vymenil za nove a poradne dotahl.

Tlak se mi uspesne podarilo zvednout na 0.8 bar, rozdil ohromny, nedokazu pochopit, jakto ze spojka, hardy spojka, kardan, difik a poloosky jeste drzi pohromade. Ten motor jak zabere, chce normalne vyskocit z kastle.

Chlazeni turba jsem zase trochu vylepsil. Privod mam z hlavy, tam kde bylo puvodne topeni (diky Saso), ale odvod jsem dal primo do hrdla chladice. Teplota zase trochu klesla, ted uz se da bez vetsich problemu udrzet na 90ti stupnich.

Nejake videa ze vcerejska, nevim za kolik to dela stovku, ale je to pekelne nizko. Zvuk brutalni, jako nejaky 5.0 :-P

http://www.youtube.com/watch?v=j6dZSN2BpDQ
http://www.youtube.com/watch?v=6ghJWySrqBg
http://www.youtube.com/watch?v=zkRQtdIE4y4
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Pak si dej do servisu neco opravit nebo zrepasovat... :x Jak jsi ten tlak zvysil, tim cudlikem od pop-off ventilu? Na tech videach neni rozdil videt, to spis urcite v aute je poznat. :twisted: Nejak nechapu ale ty tvoje rozjezdy... Davas rovnou dvojku nebo jdes od jednicky? Neklouze ti spojka? Auto sebou cukne a pak nic motor se vytaci, ale auto nijak zvlast nevypali a ten kvalt ze kteryho se rozjizdis to mas peklne dlouho, ten motor musi jednicku vytocit do maxima za sekundu nebo ne? :D

Kdyz to srovnam treba s touhle turbo ladou tak pekne zapisti kola jak se patri a slusi (a to tam ma obute pekne siroka koliska) a za sekundu je v prdeli... :P
http://www.youtube.com/watch?v=QjkXsuja ... re=related
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ty vole, kdybych to drzel pred odjezdem v otackach jako on, tak pomalu stojim na miste.... Mi je jedno jak to na videu vypada, jede to jak hovado :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Atex píše:Ty vole, kdybych to drzel pred odjezdem v otackach jako on, tak pomalu stojim na miste....
a to by si divák rád pozrel :D :D
Dusan
Příspěvky: 3917
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ale majitel pomenej...spojka difik polosy...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ale vzdyt to je jasne, kdyz je turbina v otackach, tak to samozdrejmne vystreli do otacek. Tohle ten motor udela i na dvojku. Jak pise Dusan, porad se jeste bojim kde se co ulomi :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Dusan
Příspěvky: 3917
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ked tak rozmysalm hardyspojku mas origo....sem tam na nu pozri ci nieje popraskana..lebo ked sa rozleti bez nahradnej neprejdes ani 1km.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ja si myslím, že ak vydrží origo dif, hardyna a kardan, prípadne aj poloosy robenie kktin na klasickom motore, môžeš v tých kktinách pokračovať s týmto motorom :lol: (ak rozmer pneu ostáva)
Ale o čo by som sa bál, tak o spojku a prevodovku. V prevodovke bude zrejme poriadne horúco :?
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Marťas »

O spojku bych se nebál, ta je na ladě hodně předimenzovaná.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

preto majovi na 1.9 šmýkala sachs? :lol:
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

já bych se o transmisi tolik nebál-vždyť fiati jezdili s dvoulitrem a špajzka, kardan, a difík vydrželi-není se čeho bát.....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

kardan, diff to preziju OK podla mna, viac by som sa bal polosy, pokial viam atex tam ma 4q a verim ze tie preziju nas vsetkych, spojka by myslim mohol byt problem, postupom casu urcite keramicku :lol: , lenze ako to uz bolo pisane to by bolo vela penez ale este viac muziky
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ak na poloosy nenavešá nejaké mega pneu tak musia vydržať :roll:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“