turbo
Moderátor: Moderátoři
turbo
zdravim všechny
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!!
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!!
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
hmmm, to jaky mas na tom kompresny pomer?ert píše:zdravim všechny
tak už se mi povedlo sprovoznit moji 07! s turbem!!!
nu a pocity nádherný!!! jen je ještě strašně práce s regulací a štelováním!!
ale ta síla... jedničku nepotřebuju a spojka to neudrží!!! paráda
jen sem zvědavej jak dlouho vydrží motůrek...
páč co vylítlo jako první bylo těsnění pod hlavou!!!! PO 25 Km !!!
UPLNĚ NOVÉ ..... 25 Km.... sem čuměl jek péro z gauče....
propálený u 2. a 3. válce v délce 2 x 3cm.
koukal sem na to a v tom místě je moc blízko spalovacího prostoru!
přemejšlel jsem, že bych misto těsnění z 1600 dal 1700!!
co vy na to... podle všeho by to mělo sednout, ale 17tku sem nikdy rozebranou neměl! prosím poraď te jestli moje IDEA je správná, dyžtak mě vyveď te ze sna
inak myslim ze 1700 ma inak vodne kanaly, tudiz aj tesnenie...asi budes potrebovat vyrobit na mieru, mozno dokonca tlstejsie aby ti ubralo na kompresii...
daj nejake fotky
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Tak foto chcem aj ja vidiet. Stym tesnenim to bude asi tak ako to tu opysovali mnohy. Na mieru.
Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.
Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv
Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.
Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv
I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?Ondra 07 píše:Konecne v tom nejsem sam....
ert:šup sem s nějakým popisem, chlape, a taky fota, to se dělá, navnadit nás a pak řešit jenom nějaký těsnění pod hlavou???
Števo: TAK TOHLE JE BRUTÁL!!!! Po dlouhý době mi spadla čelist. Rozuměl jsem akorát "turboš auto", chtělo by to, aby někdo přeložil ten rozhovor, ale jedno je jistý: dneska asi dlouho neusnu... Po jednom shlídnutí tohle video řadím do první pětky nejlepších ladovskejch videí co jsem kdy viděl.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ne ne ja si zatim vozim zadek v serii a rikam si jak by bylo super kdyby to chodilo vic za pedalem.... Motor budu resit az nakonec,ale uz si tak nejak zjistuju co by se dalo a nedalo.Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...Radek píše:...I ty, Brute? Ehm, vlastně: i ty, Ondro? Ty máš taky turbo, nebo se na to chystáš?
Tak se mrkni na to video, co tu linkoval Števo (o pár příspěvků výše), a uvidíš, jak se sen stává realitou... je to nádhera jako v ráji, driftující 2107 s tím nádherným zvukem... až umřu, doufám, že ráj vypadá jako velký letiště, kde budu moct navěky blbnout s vytuněnejma žigulama.Ondra 07 píše:Ze v tom nejsem sam jsem myslel ze konecne nekdo dokazal ze jenom nefantaziruju,ale ze je to mozny...
I když instalace turba do Lady asi bude pěknej mazec, možná by bylo jednodušší sehnat nějaký to elektrický turbo do sání, co mívaj japonský auta. Nevím, nikdy jsem to nepotkal, jenom jsem o tom slyšel.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Neni ostra vacka na turbu trochu zbytecna?Števo píše: Este dotaz mas tam ostru vacku?
Lebo tym sa da podla madarov ak ma spravne stupne urobit zazrak na motore.
Vid video uz som ho nasiel
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c13_03.zip
Kliknite na
Igen, szeretném .zip kiterjesztéssel letölteni az anyagot! a ked to uz bude stiahnute tak prepiste subor zip na wmv
Vzdyt to turbo to naplni tak jako tak.
Co se tyce turba - velice zajimavy pocin. Ja jsem spis rozmyslel nad superchargerem (kompresorem) a to bud Rootsem (da se pry sehnat novy z Mini (EATON 45), kde jeste nezajety meni upravce za vetsi) nebo jeste lepe Lysholmovo dmychadlo (oproti Rootsovu ma vetsi ucinnost a na vystupu chladnejsi vzduch). Superchargery netrpi turboefektem zabiraji pekne odspoda, neni tak slozita instalace a mnozstvi vzduchu odpovida otackam, takze neni potreba regulace (blow-off ventil), nadruhou stranu odebiraji nejakou praci motoru...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
To jo, takovy fofrnitka se snad i vyrabeji(electric superchargers, udavaji ze umi pridat i 10HP(a to neni zase tolik)), oni sice dokazou prepravit ohromne mnozstvi vzduchu, bohuzel ale ne do protitlaku. Takze prinos to asi ma, ale nijak zasadni.Roman píše:Na ruskych strankach, nepamatam presne adresu, ale je to ta uprava na rely, kde su aj tie zdvojene zadne tlmice, je popisany "kompresor", ktory pouziva lopatkove kola z vysavaca. Urcite to nie je tak ucinne ako profi vyrobok, ale ked neprsi, nech aspon kvapka
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)