zmazat

Moderátor: Moderátoři

Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Ludo male poopraveni, pro motor 1600ccm je "doporucen" 3,9:1 (od toho ma i cislo zacinajici 2106) a ma 11/43 zubu-pro zajimavost...I kdyz nevim zdali se jedna o "doporuceni" nebot motory 1500 ve 2107 maji tez diferak 3.9:1 :?:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

takjže když na 1500 motor hodim diferák 4,3:1, mělo by to být silnější na odpich??.. nebo se mýlím??.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

nemylis sa...
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

To LRRH: presne tak, na odpich urco sqely ale na rychlost nikoliv.Navic bude ztracet smysl jednicka.Ale je to o zvazeni,zalezi na Tobe...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Drobek81 píše:To LRRH: presne tak, na odpich urco sqely ale na rychlost nikoliv.Navic bude ztracet smysl jednicka.Ale je to o zvazeni,zalezi na Tobe...
tak já moc zvažovat nemůžu.. protože mám jedničku a budu tam dávat motor 1500... a novej diferák zatím není.. takže rychlostně to pojede asi jak 1200 (trošku líp..)
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Drobek81 píše: motory 1500 ve 2107 maji tez diferak 3.9:1
V manualu od 2107 z roku 1985 pisou, ze se osazuje rozvodovka 4,1:1. V manualu ke stejnenu typu auta z roku 1988 je jiz psano o 3,9:1.
Co tam ve zkutecnosti je, jsem jeste nestihl zjistit ... kdyz jsem se o to jednou sam pokousel, tak jsem se v tom pocitani otacek kola a kardanu tak zamotal, ze jsem stejne nevedel, kolikrat se co otocilo :?
Deli
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Deli píše:V manualu od 2107 z roku 1985 pisou, ze se osazuje rozvodovka 4,1:1. V manualu ke stejnenu typu auta z roku 1988 je jiz psano o 3,9:1.
Co tam ve zkutecnosti je, jsem jeste nestihl zjistit ... kdyz jsem se o to jednou sam pokousel, tak jsem se v tom pocitani otacek kola a kardanu tak zamotal, ze jsem stejne nevedel, kolikrat se co otocilo :?
To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Drobek81 píše:To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
No právě! I když má ten dif. napsáno 2106, tak když se dovážely 06 - všechny byly osazeny difem 03 (tedy 4,1:1)
A totéž je v případě 2107/1500 - některý mají 3,9, některý 4,1.
Prostě - co se zrovna válelo pod linkou ........ nebo také: co měli - dali. Záleželo asi i na datu výroby. L.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ono jeste donedavna i to, co sjizdelo z vyrobni linky pro rusky trh melo ruzne stale prevody - do standartu 4,1; do provedeni lux se montovaly prevody 3,9. W.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Radek píše: ... Jinak mám takovej návrh: pořád dokola se tu omílaj diferáky, poměry, s jakým to bude jezdit líp atd. Protože mě to samozřejmě zajímá taky, nebyl by někdo z technicky lépe vybavených (co se znalostí týče, pochopitelně) členů schopen spáchat nějakej článek ...
Jinak můžu ještě doporučit články pana Jiřího Čecha na:
http://www.skoda.panda.cz/
v sekci SPOJKA A PŘEVODOVKA, vlastní články se jmenují PŘEVODNÁ ÚSTROJÍ I, II, III
. L.
Uživatelský avatar
MZ
Příspěvky: 237
Registrován: úte dub 19, 2005 17:57
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od MZ »

Přesně tak, pan Čech si dal asi docela dost práce a vysvětlil populární formou všechny základní části hnací soustavy s přihlédnutím na karburátorové verze škodovek. I pro žigulíkáře docela zajímavé čtení (sám mám vytištěno a uloženo v mé knihovně :-) )
již bez Lady. Přešel ke Škodě.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Souhlas, vsechny clanky na skoda.panda.cz od pana Cecha (motor, prevodovka, zapalovani, oleje... ) by mely patrit k povinne cetbe zvlaste zacinajicich ladamaniaku, usetri se s tim vela dotazu a nedoruzumeni... 8) ale zvlaste umozni pozornemu ctenari vytvorit si alespon zakladni nahled jak co funguje.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Luděk Musil píše:
Drobek81 píše:To ber s rezervou, muze byt osazeno bud jednou nebo druhou variantou.Nevim sam jestli to bylo na prani dovozce nebo jestli to zaviselo na konstelaci hvezd a mnozstvi vypitych demizonu vodky...
No právě! I když má ten dif. napsáno 2106, tak když se dovážely 06 - všechny byly osazeny difem 03 (tedy 4,1:1)
A totéž je v případě 2107/1500 - některý mají 3,9, některý 4,1.
Prostě - co se zrovna válelo pod linkou ........ nebo také: co měli - dali. Záleželo asi i na datu výroby. L.
Na datu urcite taky zalezi, diferaky 3.9:1 sou od unifikovane rady prevodovek.Proste prisly na to ze 1600ccm muze byt i rychlejsi a tudiz v normalnim rezimu pracovat v "normalnich" otackach...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Majo píše: Ja tak prave staviam prevodovku s vlastnym odstupnovanim. Proste si vyratam prevody ktore dosiahnem pri roznych modofikaciach koliesok a potom to zlozim. Myso to trefne nazval "CUSTOM GEARBOX" :D
Napr.: LONGSHIFT: 3,474; 1,9895; 1,2895; 1,0; 0,7756 a R 3,34
alebo: SHORTSHIFT: 3,882; 2,224; 1,441; 1,0 0,8669; a R 3,7333
moznosti je samozrejme ovela viac.....
tak to jsem zvědavej... :shock: :shock: :shock:
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Je toto podla vas normalne alebo nie ???

Obrázek
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“