udělal jsem hloupost a mám problém.
Moderátor: Moderátoři
udělal jsem hloupost a mám problém.
v\ndaval ssem chladič k natření a když tim vzniklo místo tak sem se rozhodl vyměnit těsnění u palivové pumpy. jenže když jsem ji sundaval (po ujištění, že je to bez problémů) tak mi ta kulatina co pumpu pohání zajela do motoru a zmizela. je na dně olejové vany nebo vězi někde jinde?
postup je jaký? sundat vanu, tomu se asi nevyhnu. takže vypustit olej, povolit šrouby dole, vanu sejmout, tyčinku nalovit, nandat pumpu, těsnění k vaně, přišroubovat vanu, nalít olej?
je tam nějaký zádrhel?
postup je jaký? sundat vanu, tomu se asi nevyhnu. takže vypustit olej, povolit šrouby dole, vanu sejmout, tyčinku nalovit, nandat pumpu, těsnění k vaně, přišroubovat vanu, nalít olej?
je tam nějaký zádrhel?
2107 a 21214
raz sa mi stalo to iste. Olej som nevypustal, iba som odpojil jeden silentblon na strane vodice (druhy sa mi nepodarilo, ale odporucam aj druhy), odsrouboval som vanu, cez medzeru prepchal zapastie, zalovil som v oleji a tycku som vyhrabal 
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
Drobek81
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
to ano, mista tam moc neni, nicmene za pokus to stoji - si s tim hodinku pohrat a kdyz to nepujde tak pak jak popisoval Cory...magnet by to asi moc nevyresil, chce to takove to ohebne vytahovatko s pinzetou na konci, pripadne ze tam je misto na kulatinu, tak udelat zarez na konci tak, aby tam tesne sla tycka a tu "naklepnout" a vytahnout. Kazdopadne to bude neco jak jezek v kleci, nezavidimLittle Red Riding Hood píše:Drobek81, no je tam pekně malo mista takhle, ale byla by to jistá varianta, ale chtělo by to přidělat magnet na nějakej drát a zkusit to tím "chytit"..
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Vanu von netreba, staci trochu odsunut aby sa tam zmestila ruka a ide to...a ked sa ma babrat s lovenim tycky zvrchu, tak za ten cas odsroubuje vanu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
A pokud víš jistě že je v olejové vaně , tak jí tam klidně nech . Tyčka sama nikam nevyskočí díky viskozitě oleje .
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá červen 04, 2010 16:42 ]
Jasně ... v případě vlastnictví více kusů tohoto artiklu
. L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá červen 04, 2010 16:42 ]
Jasně ... v případě vlastnictví více kusů tohoto artiklu
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Mne sa to stalo tiež. Nedaávaj dole vaňu ani nič také len vypusti olej a cez vypúšťací šrób ju magnetom vytiahni....kde asi je som ja zistil tak že som odspodu jemne klepkal na vanu a ono ju bolo tam pocut, na vanu som prilozil magnet a posunul ho smerom ku srobu a pekne stadial vyšla von. 
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
http://amkvk.sk/
kolegové, děkuji za pomoc.
olej jsem vypustil, vanu jsem povolil, trochu posunul, tyčku nalovil, tedy nahnal pletacím drátem a mezi dvěma prsty vytáhl. chvíli jsem ale myslel že tam neni (opravdu neměl jsem z toho dobrý pocit, navíc si ze mne maminka utahovala, že se v tom lovim jak gynekolog).
mile mi překvapilo, že tam neni nic dalšího a ani usaženiny z oleje.
ještě dotaz, ta tyčka má na obou Koncích takové matné a úseky- každý je jinak dlouhý. má to na něco vliv, jako že třeba jsem to dal opačně?
jinak chladič zaletován, přetřen. odzkoušeno, motor jde, dchladič nevzlíná. uvidíme ještě jestli se přijmulo těsnění na vaně (pod vozem mám nastražené noviny.
zítra instalovat větrák, odrhnout a natřít držák klaxonů- je jak liška.
a ještě jeden nátěr toho plechu pod motorem. a bude u motoru zas pěkně poklizeno.
olej jsem vypustil, vanu jsem povolil, trochu posunul, tyčku nalovil, tedy nahnal pletacím drátem a mezi dvěma prsty vytáhl. chvíli jsem ale myslel že tam neni (opravdu neměl jsem z toho dobrý pocit, navíc si ze mne maminka utahovala, že se v tom lovim jak gynekolog).
mile mi překvapilo, že tam neni nic dalšího a ani usaženiny z oleje.
ještě dotaz, ta tyčka má na obou Koncích takové matné a úseky- každý je jinak dlouhý. má to na něco vliv, jako že třeba jsem to dal opačně?
jinak chladič zaletován, přetřen. odzkoušeno, motor jde, dchladič nevzlíná. uvidíme ještě jestli se přijmulo těsnění na vaně (pod vozem mám nastražené noviny.
zítra instalovat větrák, odrhnout a natřít držák klaxonů- je jak liška.
a ještě jeden nátěr toho plechu pod motorem. a bude u motoru zas pěkně poklizeno.
2107 a 21214
Vzhladom na to, ze M8 ma asi hlavicku 13ku a imbusak na vypustaci sroub olejovej vane je 12ka (cize samotny šroub je vacsi), tak by mala vyjst.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)