Blizzard od EMIho
Moderátor: Moderátoři
je teda fakt, že tadle hadička je nejměkčí ze všech z motorovýho prostoru (aspoň u mě) a i kdyby překousala hadičku na benzín, tak ten flusanec naturálu co tam je, nestojí za řeč a ty dva flusance z nádrže stejně nevytečou
to víko je nastříkaný barvou ve spreji. ten lem je jen oblepenej lepenkou a stříklej stejně tak i nápis lada na víku (neni vidět, ale pár stránek z5 je fotka)
to víko je nastříkaný barvou ve spreji. ten lem je jen oblepenej lepenkou a stříklej stejně tak i nápis lada na víku (neni vidět, ale pár stránek z5 je fotka)
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
v tomto tématu neni žádná otázka blbá důvodem je cena hadička zpuchřela a musel bych koupit novou, zato trubky mam dost. a jak by řek Přemek Podlaha: " a mam to zadarmo!" napojení trubičky na ventil a karbec proběhlo zbytkama hadiček, co se taky válely doma ale na celý vedení by to prostě nestačilo, takže asi tak
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
solex
tak jsem v útrobách fora vyhrabal a oživil svoje téma.
od včerejška už vrčí v blizzardu zkušebně karburátor solex 21083 od K-L
a snad se mi podařilo odstranit i většinu problémů
1.) přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým. Nejdřív jsem tajně doufal, že použiju celý horní víko z axtecu, ale byla chyba v ovládání sytiče. Tak jsem pouze přendal nátrubek přepadu a zalepil epoxidem (stejným způsobem byla řešená i prasklina na vršku karb.) Přepad je zatim provizorně zase zaslepenej, ale kusem hadice a šroubu a přepad teprv budu řešit.
2.) přepákování. Vyšší síla byla na mé straně, když jsem po celodenním hledání ten bazmek nakonec našel
3.) sytič. Původně jsem našel starej delší sytič ze starý oktávie, ale přecijenom ten dizajn žejo a když jsem při demontáži původního zjistil, že je "poměrně" snadno rozebiratelnej, tak jsem roztemoval uchycení bowdenu a dal delší z brzdy od motorky a vnitřní drát použil ze starýho bowdenu od sekačky - lidová tvořivost nezná mezí
Držák bowdenu sytiče, kterej chyběl, jsem vyrobil z kusu plocháče a plechu, dva hefty CO a hotovo. Škoda, že i plocháč jsem neměl nerezovej, pak by to bylo nerezový celý
4.) izolační deska + těsnění. Vše opět home made. Těsnění z těsnícího papíru a izolační podložka z pertinaxu.
Po hrubým nastavení ještě před startem to chytlo na první převal. Na plyn to jede jako blázen a na benzín v konci drobet ztrácí (asi bohatá směs) ale jak říkam, ještě nebyl čas to poladit.
Fotky nějaký jsou, ale pouze mobilem a spíše kvalitou pouze ilustrační. Foťák nebyl k dispozici
pak asi vyfotim až celý finální dílo
ještě pár odkazů, co jsem našel:
http://auto-line.biz/page/SOLEX_install ... n_Moskvich - sice popis pro moskviče, ale aspoň nějaký tech. data a hlavně pro mě snáž přeložitelný než azbuka
http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?t=247 - velice pěkná inspiračka. hlavně mi zaujalo to řešení přepadu a zjištění, že nemam vyhřejvání karb. (snad nebude zamrzat v zimě)
http://www.daaz.ru/product/product21-1.htm - to už jsem ale asi K-L dával
k vyřešení a úplné spokojenosti ještě schází vymyšelní přepadu do konce, drobet upravit brejle na LPG, protože díky vyšší přírubě na solexu to moc hezky nesedí. (asi dam závitovou tyč a tři matky - jednu na filtrbox a 2 vymezim polohu brejlí) a možná ještě upravim ten držák bowdenu (to uložení spodem je moc "ostrý" na ohyb bowdenu) snad evo II bude lepší (neměl jsem nic jako předlohu )
od včerejška už vrčí v blizzardu zkušebně karburátor solex 21083 od K-L
a snad se mi podařilo odstranit i většinu problémů
1.) přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým. Nejdřív jsem tajně doufal, že použiju celý horní víko z axtecu, ale byla chyba v ovládání sytiče. Tak jsem pouze přendal nátrubek přepadu a zalepil epoxidem (stejným způsobem byla řešená i prasklina na vršku karb.) Přepad je zatim provizorně zase zaslepenej, ale kusem hadice a šroubu a přepad teprv budu řešit.
2.) přepákování. Vyšší síla byla na mé straně, když jsem po celodenním hledání ten bazmek nakonec našel
3.) sytič. Původně jsem našel starej delší sytič ze starý oktávie, ale přecijenom ten dizajn žejo a když jsem při demontáži původního zjistil, že je "poměrně" snadno rozebiratelnej, tak jsem roztemoval uchycení bowdenu a dal delší z brzdy od motorky a vnitřní drát použil ze starýho bowdenu od sekačky - lidová tvořivost nezná mezí
Držák bowdenu sytiče, kterej chyběl, jsem vyrobil z kusu plocháče a plechu, dva hefty CO a hotovo. Škoda, že i plocháč jsem neměl nerezovej, pak by to bylo nerezový celý
4.) izolační deska + těsnění. Vše opět home made. Těsnění z těsnícího papíru a izolační podložka z pertinaxu.
Po hrubým nastavení ještě před startem to chytlo na první převal. Na plyn to jede jako blázen a na benzín v konci drobet ztrácí (asi bohatá směs) ale jak říkam, ještě nebyl čas to poladit.
Fotky nějaký jsou, ale pouze mobilem a spíše kvalitou pouze ilustrační. Foťák nebyl k dispozici
pak asi vyfotim až celý finální dílo
ještě pár odkazů, co jsem našel:
http://auto-line.biz/page/SOLEX_install ... n_Moskvich - sice popis pro moskviče, ale aspoň nějaký tech. data a hlavně pro mě snáž přeložitelný než azbuka
http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?t=247 - velice pěkná inspiračka. hlavně mi zaujalo to řešení přepadu a zjištění, že nemam vyhřejvání karb. (snad nebude zamrzat v zimě)
http://www.daaz.ru/product/product21-1.htm - to už jsem ale asi K-L dával
k vyřešení a úplné spokojenosti ještě schází vymyšelní přepadu do konce, drobet upravit brejle na LPG, protože díky vyšší přírubě na solexu to moc hezky nesedí. (asi dam závitovou tyč a tři matky - jednu na filtrbox a 2 vymezim polohu brejlí) a možná ještě upravim ten držák bowdenu (to uložení spodem je moc "ostrý" na ohyb bowdenu) snad evo II bude lepší (neměl jsem nic jako předlohu )
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
EMI píše:přepad karburátoru. Původně byl zaslepen a zalepen čímsi neztvrdlým.
Nechápu, vždyť jsem to zaletoval, ne?
Jak to teda jezdí? Na plyn to musí být fajn stejně jako s Weberem, ale co ten benzín, zvítězil jsi?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
jojo, vlastní trubička byla zaletovaná, ale v odlitku moc nedržela a byla zalepená něčim, řek bych sekundový lepidlo (vytah jsem jí normálně rukou), a tak jsem dal jinou a zalil epoxidem (tekutým kovem). vracečku z5 do nádrže jsem zatim nechal u ledu a mam to zacpaný hadičkou ve který je staženej šroub jako ucpávka - nejlevnější a nejjednodušší řešení
šlape to dobře, ale neseje to ... jo na plyn to jezdí pěkně, ale na benzín je to slabší a je tam drobet díra v plynu, víc už jsem to neřešil, protože na benzín jezdim sporadicky.
šlape to dobře, ale neseje to ... jo na plyn to jezdí pěkně, ale na benzín je to slabší a je tam drobet díra v plynu, víc už jsem to neřešil, protože na benzín jezdim sporadicky.
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
EMI píše: ... jo na plyn to jezdí pěkně, ale na benzín je to slabší a je tam drobet díra v plynu ...
Asi na tom ruském webu přeci jen měli pravdu, že tento karb na krabicovitou patnáctku nelze použít. Jsem rád, že jsi na to přišel místo mě .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Blizzard od EMIho
jééé moje téma ještě existuje
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
Re: Blizzard od EMIho
Ty si sem takhle vtrhneš, bez fotek?
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Blizzard od EMIho
Ahoj, bezva že si ještě vzpomeneš. Po roce.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blizzard od EMIho
Kdyby si radši taky vzpomněl, že v Plzni bejvají Ladaschůze
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blizzard od EMIho
Správně! Přitom na té poslední se objevil i Martanasse!Laďuša píše:Kdyby si radši taky vzpomněl, že v Plzni bejvají Ladaschůze
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blizzard od EMIho
Faktem zase je, že pražskej Martin dostal echo, Míra asi ne
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás