Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

zelvotron píše:A co ten glycerin, dá se to napatlat na těsnění, ten by asi moh napáchat největší škody.
Glycerin dovede napáchat obrovské škody, pokud se smíchá s kyselinou dusičnou = nitroglycerin (rozpuštěný v infuzoriové hlince = dynamit). Ale jinak je to chemicky stálá, poněkud hygroskopická a neškodná látka (umělé slzy).
U automobilu zabrání přimrznutí pryžových těsnění a oživí zašlé plasty - raději na kousku, který není vidět vyzkoušet (i ta jeptiška říkala sichr je sichr, když navlékala prezervativ na svíčku).
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Neměli by jste někdo naskenovaný typový výkres Lady 21044? Nejlépe boční pohled.....díky moc.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Cooper píše:Neměli by jste někdo naskenovaný typový výkres Lady 21044? Nejlépe boční pohled.....díky moc.
http://www.ladaklub.com/www/manualy/nav ... es/094.htm ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Napadnutý plech je potřeba opravdu brousit až na kov?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ne, musíš si přece nechat něco na co chytneš tmel, ne? :mrgreen:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

pokud se tím nezeslabí plech natolik, že už žadný prakticky nezbyde, tak nikoli. je to sice nejlepší metoda, ale ne vždy prakticky použitelná. nejlepší je opískovat. Jinak při použití odrezovače je nutné nejprve odstranit veškerou volnou rez, která jde, nahrubo oškrábat, oklepat, drátěný kartáč, šmirgl a podobně, odmastit, pak teprv odrezovač, buďto klasický oplachovací, nabo bezoplachový. Na trhu se asi dá dnes sehnat cokoli, nejlepší je dobře přečíst návody použití výrobku.
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Bez odrezovace to jde na ten kov blbě,jak často se obnovuje nátěr gumoasfaltu?Nebo zneužít něco lepšího?Gumoasfalt mi přijde solidní.
:mrgreen: Proč tmel?nepotřebuju jej 8) .
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

Napasuju tenhle kulák na žigula? Nechal jsem si ho objednat u nás a přišel mi na 124 fiata. Pujde to ?

Obrázek

Obrázek
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Kewint píše:Pujde to ?
Půjde, pane Lorenc. :P
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

Hurikán, Děkuji uctivě :)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nevíte někdo při jakém tlaku spíná a jaký tlak vydrží Bremselichtschalter / hydr., tedy hydraulický spínač brzdových světel pro trabuko nebo warťase?
Není to stejný jako snímač tlaku oleje s obrácenou funkcí kontaktu?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Mám jeden "navrtaný" v matici spojkového válečku již mnoho let , ale tam zas není takový tlak jako v brzdách . Dle mne musí vydržet 100 bar . Opravdu ale nevím kolik je v brzdách , ale když na ně dupnete vší silou (klidně 100kg - zapření o sedačku) tak to vydrží . Průměr pístku je cca 2cm tudíž tlak bude velký . Spínací bude tak cca 0.2 bar .
Co kutíš , třeba mám řešení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Ahoj :-) no konkrétně nekutím nic, ale našel jsem dva tyhle kousky ve věcech po jednom mechanikovi ještě v krabičkách z NDR. Ale nejsou na tom napsaný tlaky, nebo jsem blbě viděl. Napadlo mne to dát místo čidla tlaku na motor, mám motor s chybějícím čidlem, tak dokud nenajdu / nekoupím nové čidlo. V podstatě jen jako špunt, ale mohl by i fungovat, byť inverzně :-) .

K čemu kontroluješ tlak ve spojkovém okruhu? Ikdyž, asi je to věrohodnější informace než mechanický kontakt na pedálu, vzhledem k tomu, že ta hydraulika by mohla vypovědět... Koumal jsem nad tempomatem vlastní výroby.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

MartasBrno píše:K čemu kontroluješ tlak ve spojkovém okruhu?
Tahle úprava pochází ještě z dob mé 02 a přešla do 043 . Je tam z důvodu informace pro elektroniku startování . Nestartuji klíčekem ani tlačítkem . Motor nastartuje tehdy když je zaplé zapalování auto stojí nebo jede pod 5 km/h a sešlápne se spojkový pedál(nadoraz , je tam další snímač) a zároveň přidá plyn . Elektronika pak pohlídá aby startér přestal automaticky startovat v momentě rozběhu motoru .
Pokud chceš to čidlo místo olejového - nevím , ale chodit to asi bude . Pokud nemáš origo tak tam dej ze Škody 1XX . Na tomhle čidle je dokonce šroubek kterým se nastavuje při jakém tlaku má rozepnout .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Jo, dokonce jsem ho i našel a píšou na něm OTK 852 019 PAL 300 - 600 kPa. Má vespod červík zakáplý barvou. Pěkný.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“