ale to asi viete. Boilo tam urobenych zopar zmien.
Takze foto:
![Obrázek](http://www.autocentre.ua/ac/10/13/images/07/Vaz_320816.jpg)
![Obrázek](http://www.autocentre.ua/ac/10/13/images/07/Vaz_320861.jpg)
![Obrázek](http://www.autocentre.ua/ac/10/13/images/07/VAZ__320813.jpg)
![Obrázek](http://www.autocentre.ua/ac/10/13/images/07/Vaz_320807.jpg)
![Obrázek](http://www.autocentre.ua/ac/10/13/images/07/Vaz_320809.jpg)
![Obrázek](http://www.autodealer.ua/image_data/weekevents/9684/bogdan_20.jpg)
![Obrázek](http://media.meta.ua/files/pic/0/29/160/gJQ9XV0bg0.jpg)
![Obrázek](http://media.meta.ua/files/pic/0/29/70/12hQlXvPoe.jpg)
[/list]
Moderátor: Moderátoři
Hmmm,nechci vést plané řeči,ale pokud jí budou vyrábět ve stejné "kvalitě" jako ostatní modely,tak to bude pěkná šunka.Ukrajinská sborka je fakt ničemná.miro263 píše:Od roku 2008 sa 10tka vyraba na UKRAINE
ale to v ktorom som sedel (teda asi aj puhi, ak neopovrhol tymto modernym strojomzelvotron píše:Tohle se přece dělalo už v Togliatti
Lepený skla, plynový vzpěry a větraný kotouče a pozink (aspoň teoreticky) měly všechny. Tedy možný ty první karburátorový měly kotouče normální ze samary.miro263 píše:Takze zmeny oproti povodnej 10tke ( vyrabanej na UA)
- pouzitie pozinku na najviac ohrozovanych castiach ( Ja som myslel za 10tky mali pozink)
- lepene celne sklo
- plynove vzpery na kapote
- vetrane brzdove kotuce
- zvyseny interval vymeny oleja na 20000km
Su to vobec nejake zmeny ? 10tky nejako nepoznam - nemal som tu cest
me bumer jeste ukazuje, ze snad 5tkm muzu na olej jet, ale budu menit. po 8tkmRaduz píše:To teď testuji,miro263 píše:- zvyseny interval vymeny oleja na 20000kmuž jedu 15tisíc.