Gravitační pojistky se alespoň u pásů Moravan dali libovolně nastavit . Není to úprava je to nastavení jako každé jiné . Je tam mechanizmus se zoubky a ten se natočí do polohy odpovídající úhlu sklonu pásu . U těchto pásů byla g. pojistka univerzální nastavitelná pro jakýkoli sklon 0 - 90° . Je možné že to již dělají nestavitelné , ale chce se podívat .Miuvek píše:Určitě nechci žádné úpravy typu ........ nebo zásahy do gravitačních pojistek apod.
samonavijacie pasy
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš "sedmu" - tak je potřeba se porozhlédnout po vrakovištích. Některé "sedmičky" (co vím tak 21073 - íčko určitě) samonavíječky vzádu měly. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Ale starších Škodovek je všude dost .Miuvek píše:Co se týká Moravanu, tak tam už asi nic nezjistím, protože firma je v konkurzu a její web nefunkční.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: samonavijacie pasy
Umíte mi někdo odfotit kotevní místa na prahu u hranaťáků? Jak to tak vidím, potřebné "pásoviny" k pásům (z favorita) asi jen tak neseženu, jestli není jednodušší převařit kotevní místa z hranatého do kulatého a mít pokoj.
Díky.
Alespoň, že Favorití pásy nejspíš padnou dozadu na kombíka, tam jsem zatím problém nenašel, uvidím až to zkusím osadit. Odfotíte mi někdo i ta kotevní místa na hranatém kombíku?
Díky.
Alespoň, že Favorití pásy nejspíš padnou dozadu na kombíka, tam jsem zatím problém nenašel, uvidím až to zkusím osadit. Odfotíte mi někdo i ta kotevní místa na hranatém kombíku?
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: samonavijacie pasy
Co přesně z favorita scháníš? Něco se mi doma válí.
Kombi 04 mužu nafotit, snad tam bude teď dostatek světla.
Kombi 04 mužu nafotit, snad tam bude teď dostatek světla.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: samonavijacie pasy
Když se ptáš tak dobře, tak mi chybí jeden ten protikus - zámek pásu řidiče nebo spolujezdce, jinak mám sadu z celého auta a mám v úmyslu ji zkusit naimplantovat do žigula - kulaťáka a sice kombíka 02. Ten má vzadu jeden kotevní otvor ve sloupku na "kladku", dalčí na tom podélném plechu pod zadním bočním oknem, kde přijde upevnit naviják. Nebude to čučet do okna? Tak chci fotku jak je uchycen naviják na té bočnici.
Druhá věc je umístění kotevních míst na prahu, nejlépe s přiloženým metrem, kde je upevnění pásů předních sedaček. Kulatí to podle starší diskuze mají víc vzadu, takže dodělaný naviják zavazí vzadu sedícím spolujezdcům při vystupování. Hranatí to prý mají jinak - tak mne zajímá jak
Díky!
Druhá věc je umístění kotevních míst na prahu, nejlépe s přiloženým metrem, kde je upevnění pásů předních sedaček. Kulatí to podle starší diskuze mají víc vzadu, takže dodělaný naviják zavazí vzadu sedícím spolujezdcům při vystupování. Hranatí to prý mají jinak - tak mne zajímá jak
Díky!
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: samonavijacie pasy
Ten protikus jeden mám ze zadních sedaček.
Takže to shrnu co zítra nafotím, foto umístění zadního navijáku pásu - ten je u 04 pod plastovým krytem boků kufru, ale nějak to zkusim vyfotit. Další foto je umístění navijáku u předních pásů se změřením vzdálenosti, jen nevim odkud nejlépe naměřit, od nějakého bodu který je u 04 i 02 stejný.
Nic dalšího okolo pásů neni potřeba nafotit?
Takže to shrnu co zítra nafotím, foto umístění zadního navijáku pásu - ten je u 04 pod plastovým krytem boků kufru, ale nějak to zkusim vyfotit. Další foto je umístění navijáku u předních pásů se změřením vzdálenosti, jen nevim odkud nejlépe naměřit, od nějakého bodu který je u 04 i 02 stejný.
Nic dalšího okolo pásů neni potřeba nafotit?
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: samonavijacie pasy
Svého času jsem viděl takový kovový mezikus, který právě řešil ono posunuté kotevní místo kulaťák versus hranatec. Kovový mezikus se zašrouboval do kotevního místa kulaťáka a do tohoto mezikusu se pak o kus vedle zašrouboval samonavíjecí mechanismus, který byl o několik cm posunut. Už přesně nevím, jak to bylo dělané, ale byla tam i nějaká zarážka proti pootočení. Třeba to doma ještě někdo vyhrabe.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: samonavijacie pasy
Krokodýl, přesně tak.
Protikus ze zadních sedaček mi myslím nepomůže, ale nevadí. Díky!
Vašku, rozumím, ale nikdy jsem to neviděl a tady to vyfocené není.
Protikus ze zadních sedaček mi myslím nepomůže, ale nevadí. Díky!
Vašku, rozumím, ale nikdy jsem to neviděl a tady to vyfocené není.
Re: samonavijacie pasy
Kotevní místo na prahu Ti můžu odfotit na naší nebohé 05, ale nerozumím odkud má být braná ta míra ? Už mám interiér pryč, tak to můžu vzít třeba od zadní díry konzole sedačky, stačí to tak ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: samonavijacie pasy
Jasně, třeba od sloupku, aby byla představa jak daleko to je umístěné, jestli to kopíruje přímo sloupek, nebo jak... Nakonec budu chtít ty místa z tvojí nebohé vyřezat, ale nepředbíhejme
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: samonavijacie pasy
Tak jsem se kouknul na tu problematiku. U toho mého supermoderního stroje v porovnání s kopějkou, jsou všude plasty. Takže i naviják zadních pásů je schován pod plastovými bočními kryty kufru, které jsou výš než spodní hrana okna.Při jejich demontáži by naviják byl vidět i zvenku.
První foto zevnitř zavazadlového prostoru
Přibližný nástin výšky nad hranou
Nakonec vzdálenost úchytu pásu od středu sloupku.
Snad ti to pomůže.
První foto zevnitř zavazadlového prostoru
Přibližný nástin výšky nad hranou
Nakonec vzdálenost úchytu pásu od středu sloupku.
Snad ti to pomůže.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: samonavijacie pasy
Supeeer.
Díky!
Takže to fakt vzadu leze přes hranu a bez krytů to jde všechno vidět. Takže buď černá štětkovica, nebo plasty
A ve předu jsou ty navijáky v těchto dírách na jednom šroubu společně s druhým koncem pásu a ta pásovina dělá co? Ta to jen oddaluje aby to tak nezavazelo? Když j nehoda tak se to celé natáhne a narovná, nebo je to na druhé straně pásoviny ještě nějak uchycené?
Jinak super, dík!
Díky!
Takže to fakt vzadu leze přes hranu a bez krytů to jde všechno vidět. Takže buď černá štětkovica, nebo plasty
A ve předu jsou ty navijáky v těchto dírách na jednom šroubu společně s druhým koncem pásu a ta pásovina dělá co? Ta to jen oddaluje aby to tak nezavazelo? Když j nehoda tak se to celé natáhne a narovná, nebo je to na druhé straně pásoviny ještě nějak uchycené?
Jinak super, dík!
Re: samonavijacie pasy
Nikde už žádný další úchyt není. Pásovina slouží současně jako přesně kalibrovaný předepínač pásů.