Lionol's Lada IV. - BA3 2106
Moderátor: Moderátoři
Lionol's Lada IV. - BA3 2106
Zdravím všechny "fóristy" - konečně se mi podařilo sehnat šestnáctku, kterých není ani jako šafránu; v podstatě se dá říci, že nejsou vůbec.
Vzhledem k tomu, že mám zájem vždy jenom o vozy v původním stavu a s původním lakem, mám již tak složitou situaci ještě složitější
Tahle modrá krasavice se nacházela v Havířově, v dokonale původním stavu a hlavně s nepoškozeným interiérem, což je u 2106-ky co říci, neboť největší bolestí těchto aut je vyrudnutí plyšových sedaček od sluníčka.
Rok výroby je 1978, ve chvíli nákupu bylo na tachometru 51 125 km. Vzhledem k tomu, že mám tři patnáctky, tak jsem se těšil na šestnáctku, protože přece jenom rozdíl ve výkonu a "dlouhá převodovka" jsou na jízdních vlastnostech vozu velmi výrazně znát. Na převoz domů jsem si koupil dálniční známku a prohnal jsem zánovní motor po dálnici. Musím se přiznat, že jsem se trochu dětinsky bavil, když jsem viděl překvapené obličeje řidičů Fabií a podobných aut, když je předjel 32 let starý žigulík 150 kilometrovou rychlostí. Auto jelo jako po kolejích, má krásně pevný podvozek, ostré brzdy, motor má kultivovaný a tichý chod a táhne jako pivovarský valach. Na autě je znát, že bylo provozováno pouze příležitostně, po dobrých cestách a mělo dobrou péči.
Na laku je sice pár škrábanců, ale to už k tomu patří, auto přece jenom bylo několik desítek let na silnicích.
Pocitově musím říct, že mi trojky připadají autentičtější, mají ten italský šmrnc-design, šestnáctka už má přece jenom trochu robustnější vzhled a docela se na ní hýří plasty (rohové členy nárazníků, brýle v přední masce). Zatímco 2103 dýchá elegancí šedesátých let, 2106 už nosí takovou tu láci počínajících osmdesátých let. Nicméně má své nezastupitelné místo, byla to vlajková loď z Togliatti a jsem rád, že je doma
Vzhledem k tomu, že mám zájem vždy jenom o vozy v původním stavu a s původním lakem, mám již tak složitou situaci ještě složitější
Tahle modrá krasavice se nacházela v Havířově, v dokonale původním stavu a hlavně s nepoškozeným interiérem, což je u 2106-ky co říci, neboť největší bolestí těchto aut je vyrudnutí plyšových sedaček od sluníčka.
Rok výroby je 1978, ve chvíli nákupu bylo na tachometru 51 125 km. Vzhledem k tomu, že mám tři patnáctky, tak jsem se těšil na šestnáctku, protože přece jenom rozdíl ve výkonu a "dlouhá převodovka" jsou na jízdních vlastnostech vozu velmi výrazně znát. Na převoz domů jsem si koupil dálniční známku a prohnal jsem zánovní motor po dálnici. Musím se přiznat, že jsem se trochu dětinsky bavil, když jsem viděl překvapené obličeje řidičů Fabií a podobných aut, když je předjel 32 let starý žigulík 150 kilometrovou rychlostí. Auto jelo jako po kolejích, má krásně pevný podvozek, ostré brzdy, motor má kultivovaný a tichý chod a táhne jako pivovarský valach. Na autě je znát, že bylo provozováno pouze příležitostně, po dobrých cestách a mělo dobrou péči.
Na laku je sice pár škrábanců, ale to už k tomu patří, auto přece jenom bylo několik desítek let na silnicích.
Pocitově musím říct, že mi trojky připadají autentičtější, mají ten italský šmrnc-design, šestnáctka už má přece jenom trochu robustnější vzhled a docela se na ní hýří plasty (rohové členy nárazníků, brýle v přední masce). Zatímco 2103 dýchá elegancí šedesátých let, 2106 už nosí takovou tu láci počínajících osmdesátých let. Nicméně má své nezastupitelné místo, byla to vlajková loď z Togliatti a jsem rád, že je doma
Naposledy upravil(a) lionol dne sob kvě 29, 2010 22:13, celkem upraveno 2 x.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
pani. niekto mal zase stastie Moja 2101 asi nikdy nebude takto dokonala ako toto. snad ked ju nanovo nastriekam ale tym zrusim pôvodny tovarensky lak. Slivkova modra v kombinacii s hnedym interierom ukaze velmi pekne. Povies nam aj nieco viac o tomto aute? napriklad kto ho mal, kolko ma najazdene nejaku historiu. Vidim aj tie detaily ktore treba dotiahnut k dokonalosti ako predny znak, natriekat alebo vycistit disky ale to su detaily ktore nestoja za rec a nekazia celkovy dojem s auta. takze obrovska gratulacia a zelam vela radosti z noveho auta lebo toto skutocne ako nove je
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Měla ho jedna stará paní inženýrka v Beskydech, vdova po nějakém významnějším člověku, podrobnosti ovšem neznám. Najeto cca 50 tkm, od r. 1990 nejezdilo, všimni si, že ani nemá dnes povinnou mlhovku. Vevnitř je trochu smrádek, už jsem dnes na slunku větral, 20 let na stojánce udělalo své. Gumy pocházejí z r. 1983, od té doby jsou na autě.mayo456 píše:Povies nam aj nieco viac o tomto aute? napriklad kto ho mal, kolko ma najazdene nejaku historiu. Vidim aj tie detaily ktore treba dotiahnut k dokonalosti ako predny znak
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
az po upozorneni som si vsimol ze auto postrada hmlovku a taktiez aj tie sedacky nie su vôbec presedene, ziaden sram z parkovania pripadne prevadzky.... za tu dobu co stalo neoblo startovane pripadne obcas prebehnute? mam strach o motoricke veci, gumicky, hadicky, tesnenia a pod. aby po takej dlhej necinnosti nezacali odchadzat.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
moc pekna 16ka. a ta barva...... skoro jako moje metla na bmw
a kdyz to nema povinnou mlhovku, to asi nebude mit ani platnou stk, co?
a kdyz to nema povinnou mlhovku, to asi nebude mit ani platnou stk, co?
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009