Toť názor rozumného člověka .Nechci mít auto jako ostatni cele v jedne barve.Rád si dělám věci pod svého názoru .
Dnešní projížďka proběla uspěšně.Brzdy jsou již OK čep musím naplnit vazelínou ,ale vrzaní se hodne zlepsilo.
AKorat jsem zjistil ,ze je špatně privařenej levej predni blatnik pri prichodu k autu dnes rano me to málem trefilo .Otevřu dveře a v aute je jezero .Nevim ,kterej expert ty blatniky delal ,ale mohl by jsi pogratulovat .Blatnik v miste jak je ten zlabek ,který se vyplnuje silikonem ci tmelem absolutne nedrží.Nekdo to chytnul na jeden bod a konec.Tedka me samozrejmě zatéka ponevadž bod upadnul blatnik se hýbe a voda kdyz je vetsi dest tak tece do interieru.
Říkám si kdyz jsem z takového vraku jakej to na začátku byl udělal zase auto ,ktere vypadá k světu tak toto už me nevyvede z míry
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Tohle obdivuju. Možná jedna nesmělá poznámka. Dokonce i tzv. neutrální silikon je přecejen trochu kyselý, takže korozivní. Na auto fakt patří karosářský tmel.
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba...
na spára je nejlepší "medvědí hovno" a přetřít barvou, všechny čepy mazat pouze vazelínou A00 , je s ní o trochu horší práce, ale nic nebude reznout a vrzat.
Zítra započne oprava ,která Borise zbaví artrozy jenž jej provází .Když už budu mít auto takto rozebrané tak zrovna vyměním brzdiče za jiné ,které prošly repasí a jsou v podstatě nové dále repase zadních prasátek,výměna karburátoru a konečně osadím maďarský výfuk ,kterej už mě 3 roky leží v garáži a v neposlední řadě osadím jinej zadní nárazník v podstatě zánovním stavu
Průběh oprav budu dokumentovat
Jak jsem včera napsal tak jsem dnes začal konat .Vrchní čep šel odmontovat celkem dobře akorát po vytáhnutí se rozpadnul .Asi největší problém byl s odmontováním brzdiče .Praskl mě trhák pak se přešlo na metodu nahřívání další trhák už naštěstí neprasknul.
Nejvíce mě asi dostalo zjištění ,ze spáry na autě jsou utěsněny silikonen .Hned byl nahrazen medvědím hovnem a následně natřeno asfaltovou stříbřenkou.
Zítra jedu nakoupit zbylé věci co mě schází a začnu pravou stranu skládat dohromady
No nenaštvalo by Vás to Všechno jsme dnes uspěšně smontovali dohromady, odvzdušnily brzdy a ejhle začnu dotahovat šroub na pravém předním kole.Dotahuju no a co se nestane ? šroub má smetenej závit .Dám druhej a znova tuduž jsem usoudil ,ze zavit v naboji je pokaženej .Samozřejme se musí dát jinej .To znamená opět vše rozebrat a osadit naboj ze zesnulého Lorda Bakelita .Potěšilo mě ,ale to ,ze zrepasované brzdiče fungují výborně .Nu což chvíli jsem zuřil ,ale pro opakovaný úspěch zítra hodíme opáčko
Zde je fotoalbum kde jsou fotky z oprav.Další budu postupně dodávat :
No teda soudruzi, co s těma autama děláte? Mě se závity v nábojích nepovedlo zdevastovat, ani když jsem při utahování šroubů skákal po konci klíče. Jediné co nevydrželo, byly disky, které se v místě otvorů pro šrouby zdeformovaly a pak praskly. Jó, to jsem byl ještě mladej, lehkej a blbej. Teď už su jenom blbej.
Hurikán, vypadá to na špatnej vyrobek .
Já to dotahoval ručně jen jsem o trochu vice zabral a zadařilo se Cory, zajímavá úprava .Je to podobný styl jako má Škoda a nebo AZLK ,Nechtěl by ses u mě stavit potřeboval bych přehodit motory v autech