Ano, zadní pružiny. Momentálně jsem se z lehka pustil do rekonstrukce domu a potřebuji sem tam něco těžšího odvézt. Samozřejmě s maximálním ohledem na interiér.
Minule jsem naložil pár pytlíků cementu a měl jsem zástěrky do poloviny na zemi, s tím se nedá jezdit.
Tak pružiny zatím stále leží v dílně na stole
Ale rok s rokem se sešel tak jsem se musel trochu pověnovati motoru.
Proběhlo : seřízení ventilů, již dlouho plánovaná výměna vrchního hliníkového víka (prasklý růžek), kontrola rozdělovače, kontrola nastavení předstihu, výměna svíček, výměna filtrů - benzínový, vzduchový ,olejový a výměna oleje.
Bohužel jsem si velice pozdě vzpoměl na Laďušovu zásadu - vše fotograficky dokumentovat. Tudíž jen pár čistě ilustračních fotek, když už bylo téměř po všem. http://fotoalba.cz/alba/Ikarus280.10/2229442
Naposledy upravil(a) Michal Pokorný dne pát srp 20, 2010 17:41, celkem upraveno 1 x.
Ten obal vačky,nu........ ty takový v motoru nemáš ? . A pokud jde o ten silikon, tím je to jen velice lehce podmáznuté. Byl jsem si totiž na 100% jistý,že mám těsnění v dílně nové. Tak naprosto jistě sáhnu do skříně a ejhle...... těsnění tam je,ale na 2101.
To je tak, když má člověk dva modely vraku.
Michal Pokorný píše:Ten obal vačky,nu........ ty takový v motoru nemáš ? . A pokud jde o ten silikon, tím je to jen velice lehce podmáznuté. Byl jsem si totiž na 100% jistý,že mám těsnění v dílně nové. Tak naprosto jistě sáhnu do skříně a ejhle...... těsnění tam je,ale na 2101.
To je tak, když má člověk dva modely vraku.
hodně štěstí při sundávání
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Ale docela to jde. Před tím to bylo zamatlané silikonem daleko důkladněji, neb pečlivé zasilikonování jistilo to prasklé víko.
Mělo to být dočasné řešení, než mi dorazí jiné víko. Víko dorazilo, hodil jsem ho do skříně a ........ zapoměl.
Dočasné řešení s plánovanou životností pár dnů vydrželo rok
Momentálně "jsem na čekané" s čepem ve vrchním rameni na pravé straně. Teď jen trnu hrůzou, kdy to ten původní se znatelnou vůlí a prasklou prachovkou nevydží, ale ne a ne se k tomu dostat
To je tak když mám již přes rok v práci nepřetržitý provoz, barák po dědovi téměř druhým rokem ve stavu stavby, neustále zarůstající zahrada jako kráva atd, atd. Já se k tomu autu prostě nemůžu dostat.
Naštěstí je jednou za rok sraz v Jedovnici, na který to mám téměř přes celou republiku, tak alespoň to mě vždy donutí dát to tak nějak dohromady.
mne rejdovy cep s prasknutopu prachovkou a vôlou vydrzal rok a vydrzal by aj dlhsie ale vymenil som ho za mooga.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
když silikon, tak jednu stranu důkladně odmastit, na ní nanést silikon, počkat až částečně ztuhne a pak teprv přiložit na místo, lehce dotáhnout, chvíli ještě počkat a pak teprv konečně dotáhnout. Takto lze následně sundat víko zcela volně a v případě potřeby (nemám silikon, apod.) opakovaně znovu namontovat. Jedna plocha pod silikonem odmaštěná a druhá nikoli. V dobách počátků silikonů u nás často používaná metoda.
mayo456, po nedávné příhodě raději čepy kontroluji a jakmile je špatná prachovka a je citit větší vůle ,tak raději volím výmenu .Jen za léto prošly výměnou svislých čepů 3 auta .A když už jsem byl v tom tak prošly kompletní repasí i brzdiče