Laďušovo Ladná
Moderátor: Moderátoři
- Michal.2103
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned pro 07, 2008 14:39
- Bydliště: Sokolov
Láďo máš to pěkný, co to je za rok? Já mám prosinec 76 a odstřikovače ovládám nožní pumpičkou a na levé straně motorového prostoru mám pytlíček se směsí.
Ty sedačky jsou origo?
Dobíjení - zkus změřit jestli ti jde napětí z alternátoru ( svorka + proti kastli , hlavně nic nezkoušej zkratem! V alternátoru jsou polovodičový diody, který by to nemusely rozdejchat )
Ty sedačky jsou origo?
Dobíjení - zkus změřit jestli ti jde napětí z alternátoru ( svorka + proti kastli , hlavně nic nezkoušej zkratem! V alternátoru jsou polovodičový diody, který by to nemusely rozdejchat )
Kdo nemá Žigula neni "IN", já s Žigulem zvítězim!!! Aneb štamgast na benzínce
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Rok je to začátek 1979, počátek montování elektrickýho ostřikovače Sedačky nejsou origo, vylepšil jse to nulasedmovýma.
To dobíjení by chtělo přeměřit, no, ale já jsem strašnej lenoch Zkratem (na relé) jsem chtěl akorát zkontrolovat to, jestli opravdu odešla žárovka, ale když je kontakt rozepínací, tak to ztrácí význam.
To dobíjení by chtělo přeměřit, no, ale já jsem strašnej lenoch Zkratem (na relé) jsem chtěl akorát zkontrolovat to, jestli opravdu odešla žárovka, ale když je kontakt rozepínací, tak to ztrácí význam.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal.2103
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned pro 07, 2008 14:39
- Bydliště: Sokolov
Já si právě říkal, že pro 03 jsou ty sedačky netipický A s elektrickym odstřikovačem neni taková sranda ať žije nášlapná pumpička vedle spojkovýho pedálu.Laďuša píše:Rok je to začátek 1979, počátek montování elektrickýho ostřikovače Sedačky nejsou origo, vylepšil jse to nulasedmovýma.
To dobíjení by chtělo přeměřit, no, ale já jsem strašnej lenoch Zkratem (na relé) jsem chtěl akorát zkontrolovat to, jestli opravdu odešla žárovka, ale když je kontakt rozepínací, tak to ztrácí význam.
Co se lenosti něco dělat týká tak to mi neni cizí
Kdo nemá Žigula neni "IN", já s Žigulem zvítězim!!! Aneb štamgast na benzínce
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já nepotřebuju srandu, naopak ocenim luxus, což pohyb jednim prstem je
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal.2103
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned pro 07, 2008 14:39
- Bydliště: Sokolov
noo joo... já zase pohnu jen jednou nohou i když je pravda když jsem v křižovatce a mám zadělaný sklo tak mačkat pumpičku a věnovat se řízení je na houbyLaďuša píše:Já nepotřebuju srandu, naopak ocenim luxus, což pohyb jednim prstem je
Kdo nemá Žigula neni "IN", já s Žigulem zvítězim!!! Aneb štamgast na benzínce
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
- Michal.2103
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned pro 07, 2008 14:39
- Bydliště: Sokolov
no ve 2101 budiž, ale ve 2103 neeMarťas píše:Zlatá pumpička v palubce
Kdo nemá Žigula neni "IN", já s Žigulem zvítězim!!! Aneb štamgast na benzínce
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže, dneska Ladná dostala nový letní pryže. Jsou to Barunky Brillantisový druhý. Rozměrově 175/70, takže sice budu jezdit pomalejš a za víc benzínu, ale jinak to snad bude lepší.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Ladna_X_-_175_70/
Taky jsem si řek, že zjistim co a jak s tou mojí kontrolkou dobíjení, která vůbec nesvítí, jak už jsem tu psal před pár příspěvkama. Tak žárovkou to neni, ta je funkční. Měl jsem vyhozenej štít s budíkama a něco jsem tam zkoušel, taky u relé a tam v tej kabeláži. No asi se mě podařilo něco nehezky pozkratovat, takže to dopadlo tak, že když jsem chtěl nastartovat, tak místo točení motorem bez jakýchkoliv známek únavy, jak jsem si za ty tři roky zvyknul i za tuhých mrazů a delšího točení, jenom pohasly kontrolky a hotovo, šmitec, šlus. Napřed jsem se leknul, že se mi tam něco stalo s kabelama nebo něco pod palubkou, protože svit kontrolek byl normální a ani osvětlení interiéru nejevilo žádnou únavu. Ale ani světla to už nerozsvítilo, to naopak zase pohasly ty kontrolky. Tak kouknu na baterku a ejhle, kde je elektrolyt? Jůůů, on ubyl
No pěkně, tak to už mi nezbylo než zbaběle volat o pomoc, neb jsem tutu záslužnou činnost prováděl na chalupě. Takže tímto veřejně děkuju a uděluju helpíka mýmu dědovi, kterej ochotně přijel se servisním vozem a dovez letitou spolehlivou nabíječku. Takže proběhlo krátký nabití, po kterým se přišlo na to, že to auto pojede. Tak se to eště chvíli nabíjelo, děda si dal kafe a pak jsem vyrazil. Cestou jsem se stavěl na chvíli (teda 3. třetinu, prodloužení a nájezdy našeho pěknýho vítězství nad Finama a postupu do semifinále) u babi, tam to taky bez problému nastartovalo a odfrčel jsem do KT.
Tady jsem vzal měřák a šel změřit ty hodnoty. Tak naprázdno lehce přes 12V, po zapnutí elektriky pád asi k 11,5V, při startu to šlo asi na 9V, volnoběh lehce přes 12V a v otáčkach asi 12,5V. Jinak měřil jsem to asi nadvakrát nebo natřikrát a baterka mezitim zase úplně umřela, už ani snaha točit motorem. Takže teď je v kuchyni na nabíječce (to bude mít zloděj vztek, že to nejede ) a zejtra nebo v sobotu bude pokračovat snaha o nápravu. Doufam, že to bylo tim, že po tom šoku neni pořádně dobitá a né tim, že bych jí úplně odpravil...
Jinak doma jsem se vrhnul do schémat (aspoň je ta moje ročníkovka ze střední užitečná) a společně s EMIm jsme tak dumali, kde může bejt chyba, proč to nesvítí a nefunguje tak, jak má a došel jsem k závěru, že problém je v usměrňovači. Až ve voze bude baterka, aplikuju na to postup, kterým jsem si stanovil zjištění pravdy či nepravdy svojí hypotézy Ho , a to vyjímání pojistek 9 a 10
Tady jsem to zakreslil, jak by to podle mě mohlo bejt.
Co se vlastně děje, když je prošlehlá dioda? Zkoušel jsem si kreslit ňákej průběh napětí, jak by to mohlo vypadat a nejsem si jist. Rozhodně je tam ňáká díra, ale jde to i pod nulu? Ňáký vyšší harmonický, čemu to škodí?
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Ladna_X_-_175_70/
Taky jsem si řek, že zjistim co a jak s tou mojí kontrolkou dobíjení, která vůbec nesvítí, jak už jsem tu psal před pár příspěvkama. Tak žárovkou to neni, ta je funkční. Měl jsem vyhozenej štít s budíkama a něco jsem tam zkoušel, taky u relé a tam v tej kabeláži. No asi se mě podařilo něco nehezky pozkratovat, takže to dopadlo tak, že když jsem chtěl nastartovat, tak místo točení motorem bez jakýchkoliv známek únavy, jak jsem si za ty tři roky zvyknul i za tuhých mrazů a delšího točení, jenom pohasly kontrolky a hotovo, šmitec, šlus. Napřed jsem se leknul, že se mi tam něco stalo s kabelama nebo něco pod palubkou, protože svit kontrolek byl normální a ani osvětlení interiéru nejevilo žádnou únavu. Ale ani světla to už nerozsvítilo, to naopak zase pohasly ty kontrolky. Tak kouknu na baterku a ejhle, kde je elektrolyt? Jůůů, on ubyl
No pěkně, tak to už mi nezbylo než zbaběle volat o pomoc, neb jsem tutu záslužnou činnost prováděl na chalupě. Takže tímto veřejně děkuju a uděluju helpíka mýmu dědovi, kterej ochotně přijel se servisním vozem a dovez letitou spolehlivou nabíječku. Takže proběhlo krátký nabití, po kterým se přišlo na to, že to auto pojede. Tak se to eště chvíli nabíjelo, děda si dal kafe a pak jsem vyrazil. Cestou jsem se stavěl na chvíli (teda 3. třetinu, prodloužení a nájezdy našeho pěknýho vítězství nad Finama a postupu do semifinále) u babi, tam to taky bez problému nastartovalo a odfrčel jsem do KT.
Tady jsem vzal měřák a šel změřit ty hodnoty. Tak naprázdno lehce přes 12V, po zapnutí elektriky pád asi k 11,5V, při startu to šlo asi na 9V, volnoběh lehce přes 12V a v otáčkach asi 12,5V. Jinak měřil jsem to asi nadvakrát nebo natřikrát a baterka mezitim zase úplně umřela, už ani snaha točit motorem. Takže teď je v kuchyni na nabíječce (to bude mít zloděj vztek, že to nejede ) a zejtra nebo v sobotu bude pokračovat snaha o nápravu. Doufam, že to bylo tim, že po tom šoku neni pořádně dobitá a né tim, že bych jí úplně odpravil...
Jinak doma jsem se vrhnul do schémat (aspoň je ta moje ročníkovka ze střední užitečná) a společně s EMIm jsme tak dumali, kde může bejt chyba, proč to nesvítí a nefunguje tak, jak má a došel jsem k závěru, že problém je v usměrňovači. Až ve voze bude baterka, aplikuju na to postup, kterým jsem si stanovil zjištění pravdy či nepravdy svojí hypotézy Ho , a to vyjímání pojistek 9 a 10
Tady jsem to zakreslil, jak by to podle mě mohlo bejt.
Co se vlastně děje, když je prošlehlá dioda? Zkoušel jsem si kreslit ňákej průběh napětí, jak by to mohlo vypadat a nejsem si jist. Rozhodně je tam ňáká díra, ale jde to i pod nulu? Ňáký vyšší harmonický, čemu to škodí?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Přesně tyhle gumy jsem kupoval dneska v Barumce taky, akorát rozměr 195/65 R15
Jinak asi ti to nedobijí, protože tyhle hodnoty jsou mooooc slabý, v otáčkách bys měl naměřit ke 14V se zapnutejma světlama by ti to taky nemělo padat tolik dolu, na volnoběh by tam mělo bejt rozhodně přes 12V. Neřeš blbiny a vyměň alternátor.
Jinak asi ti to nedobijí, protože tyhle hodnoty jsou mooooc slabý, v otáčkách bys měl naměřit ke 14V se zapnutejma světlama by ti to taky nemělo padat tolik dolu, na volnoběh by tam mělo bejt rozhodně přes 12V. Neřeš blbiny a vyměň alternátor.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já ti dam blbiny, to je věda, tuto
S tima hodnotama vim, že to je málo, ale nemůže to bejt tim, jak ta baterka byla prakticky skoro úplně vybitá?
S tima hodnotama vim, že to je málo, ale nemůže to bejt tim, jak ta baterka byla prakticky skoro úplně vybitá?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
V otáčkách i při úplně umřetej baterce bude nabíjet svých 14,5V, když ne spíš něco kolem regulátoru případně uhlíků.Když je prošvihlá dioda, tak mírně kolísá svit žárovek. Nějak takhle 11-12 volt mě nabíjelo když jsem vyndal pojistku buzení (remanenťní magnetizmus).
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno