Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša píše:Tu jakoby vstupní (u čerpadla) přendej na výtlak malého okruhu - třeba do topení .
Mohl bys to upresnit, nejak jsem to nepobral...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Myslel jsem dát vstup vody pro turbo někam kde je tlaková voda , prostě na výtlaku čerpadla a né na sací stranu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak teoreticky bych mohl, mam vzadu na hlave zaslepene otvoty pro vyhrivani klapky a topeni. A ta ohrata voda je jiste lepsi nez zadna ze.... Dobre Sašo, zatim diky, urcite vyzkousim.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Laicky, voda, pokiaľ sa neotvorí termostat tak v chladiči doslova stojí že? Je tam nejaký tlak? Nieje náhodou rovnaký, ako v hadici pred čerpadlom? Či ti to nezacne tlačiť vodu až po otvorení termostatu, myslím že napíšem to isté ako Saša, ale tú hadicu do turbíny do chladiča by asi bolo lepšie dať niekde za čerpadlo, aby to malo aj nejaký tlak :roll: Ale neviem či to chápem dobre :roll:
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

obecně princip chlazení je, že čerpadlo nasává chladnější vodu z dolní částí chladiče do motoru a ven tlačí ohřátou přes termostat do chladiče. topení je zpravidla napojené do horkého okruhu před termostatem, aby co nejvíce a hlavně nejdříve topilo. Teoreticky by stačilo vložit turbo seriově do okruhu mezi čerpadlo a chladič. buďto mezi spodní vývod chladiče a čerpadlo, nebo mezi termostat a vrchní přívod do chladiče. řešením by bylo také vložit turbo místo radiátoru topení, nebo paralelně. to by jím ale protékala ta nejvíce ohřátá voda. otzázka je, zdali to výkon čerpadla zvládne.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

No musi to zvladnout, protoze tam nemam topeni a plo jinych zbytecnosti. To cerpadlo to ma velice usnadnene podle me.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

tak do toho, držím palce
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnes jsem dodelal tu vodu, plynovy pedal a brzdy. Privni jizda, jak to popsat.... Uzasny zazitek, buracejici vyfuk v rytmu boxera od Subaru, pronikavy zvuk turbiny a zalomena pater kopiruje operadlo sedacky. Nechci se opakovat, ale UZASNE! Kamarad za mnou priletel domu, jestli uz mi to jezdi a ze by chtel svezt. Po nekolika minutach jezdeni zacal pochodovat kolem auta, chytal se za hlavu a samou radosti vykrikoval "ty vole to je naaaadhera!!!!" Hned po tom co odesel jsem podlehl pokuseni a pootocil koleckem na regulatoru tlaku turba. 2x UZASNE, usmev na tvari mi od te doby zustal az do ted.

Pokud premluvim svou milou, zitra natocime nejake videjko :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

:hello1:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Tak nám prozraď, jak si pořešil ten problém s vodou(vzduchem) v turbu?
VAZ 1800kk na prvočinitele
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

hmmmm..... tak koukej dowalit na sraz s pořádným množstvím gum- jinak co dodat-jsi MACHR ATEXI-fakt já nevěřil že to oživíš, ale tohle je fakt pecka
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

No hurá. Konečně si se projel. Kdy ti mám dovézt kapotu?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Pája píše:Tak nám prozraď, jak si pořešil ten problém s vodou(vzduchem) v turbu?
Natahl jsem tam vodu z vystupu do topeni a od turba hned do cerpadla. Prvne jsem odpojil vystup z turba a nastartoval, voda zacla porskat proudem.

Mam jeste jeden dost velky problem, nikde jsem nenasel cidlo na teplotu vody. Jedno tam je, ale ma dva kontakty, zkousel jsem to tak letmo napojit na budik, ale nic to nedela. Ventilator na chladici jsem si udelal na vypinac, ten mam pernamentne zapnuty za jizdy.
Jinak tlak ohrateho oleje mi to ukazuje na volnobeh neco pres 4 a v otackach 7baru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
csfousek
Příspěvky: 593
Registrován: úte dub 22, 2008 09:42
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od csfousek »

Tak kdy se sejdem u Ivoše, aby jsi nám to přdvedl?
Lada 2105 r.v. 1985
Lada 21044 1700i r.v.1996
Lada 112 1.6 16V r.v. 2006
Lada Vesta 1.6 16V r.v.2018


LADA-Krása a elegance,volnost a svoboda,odolnost a vytrvalost.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

csfousek píše:Tak kdy se sejdem u Ivoše, aby jsi nám to přdvedl?
Nemam technickou, tak bys musel prijet ty ke me :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“