To som nevedel, vzdy som si pamatal ako to ma byt tak som to ani neskusal prehadzovatLuděk Musil píše:ta druhá díra je o nějaký fous menší - kolik z vačky do ní nevleze.

Moderátor: Moderátoři
To som nevedel, vzdy som si pamatal ako to ma byt tak som to ani neskusal prehadzovatLuděk Musil píše:ta druhá díra je o nějaký fous menší - kolik z vačky do ní nevleze.
no posuneš časování celkem o dost...ger007 píše:ale cisto teoreticky, keby to aj prehodim o zub ?? co by sa stalo ?? sak som s tym rok skoro dva mesiace jazdil a ani som to nespoznal ?!
motor trase, neudrzi volnobeh, dymi ?!
neni to tam napsany! ja vzdy skladal ickovy motory, kde to bylo jasny(jedna znacka na prsach). tady sem si nebyl jistejLuděk Musil píše:Šmarja panoMaysner píše:kdyz by aspon v tumovi bylo normalne jasne napsany![]()
1. Klika nastavená v 0º
2. Důlek na vačce proti nálitku na obalu vačky
3. Palec rozdělovače "ukazuje" na svíčku 4. válce
To snad ani nejni možný, Jardo - Ty si děláš kozy, ne?![]()
L.
cely tebou napisany postup sme aplikovali uz vcera a nicPatrac píše:malujete čerta na zeď...
jednoduše bych vymontoval vše co má co dělat okolo zapalování a znova to složil.. vyhodit kabely ke svíčkám rozděloivač shodit víko ventilů zkontrolovat časování jestli je o.k. pak osadit rozdělovač a zapojit znova kabely na svíčky. a jestli to nepojede tak teprve začít laborovat s něčím jiným....
100% špatně nastaven rozdělovač a nebo časování.. a do toho po "odborném" zásahu už rozjebaný i karb..