Báchorky fungují. Můj druhý vůz - Octavia Combi (1968) mi vybral v Kvasinách spolužák - vedoucí OTK ze serie určené pro Norsko s tím že je vyroben mnohem pečlivěji než vozy určené pro vnitřní trh i s upozorněním, kde má "kosmetickou" vadu, (které si mimo OTK Kvasiny nikdy nikdo nevšiml, když na ni nebyl upozorněn) . Pro export se vyrábí vždy o několik procent větší serie výrobků než je objednáno (a neplatí to jen pro auta), pro případ, že se některé "nepovedou" a ty se pak prodají na tuzemském (nebo místním) trhu. Řekl bych, že to funguje dodnes. Ve fabrice, ve které jsem pracoval, se tomu říkalo exportní souběh.Laďuša píše:Marťasi, přesně takhle uvažuju taky. Prostě se mě ty báchorky nezdají.
2101,2101 a 2102
Moderátor: Moderátoři
I dneska se povede udělat auto které musí na repas.No tak prostě auta místo repasu šli do prodejen v SSSR a bezvadné na vývoz. Je mi fakt líto té 2102,sám po ní toužím ale takhle bych ji ani nechtěl.Šmejdi,vím jaké to je mě ukradli 2103 v lednu.Nejvíc mě štvou policajti,pro ně jsou to vraky a ani se moc nezajmaj o nějaké pátrání.
Pre Ukrajincov su lacnejsie ND z ukradnuteho auta ako nove...A my sa na ovela vyššej urovni, co sa tyka príjmu do domacnosti, tak uprednostnujeme drahsie,ale nove diely.Pavel V. píše:ale pak nechápu proč se sem některé díly staále z UK vozí.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Báchorka to rozhodně není. Je jednoznačná a dlouho známá skutečnost, že Žiguly vyrobené pro export byly kvalitou zpracování a celkovou pečlivostí při výrobě, o několik jednotek lepší, než pro místní trh.
P.S. Proč asi vznikaly podtypy 2103 s dvanáctkovými motory apod.? Co bylo jednodušší-více a za větší náklady hlídat výrobu pro domácí trh, nebo přepsat pár papírů a udělat nekonečně podtypů?
P.S. Proč asi vznikaly podtypy 2103 s dvanáctkovými motory apod.? Co bylo jednodušší-více a za větší náklady hlídat výrobu pro domácí trh, nebo přepsat pár papírů a udělat nekonečně podtypů?
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno