2101,2101 a 2102

Zde vkládejte informace o ukradených vozidlech

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

Laďuša píše:Marťasi, přesně takhle uvažuju taky. Prostě se mě ty báchorky nezdají.
Báchorky fungují. Můj druhý vůz - Octavia Combi (1968) mi vybral v Kvasinách spolužák - vedoucí OTK ze serie určené pro Norsko s tím že je vyroben mnohem pečlivěji než vozy určené pro vnitřní trh i s upozorněním, kde má "kosmetickou" vadu, (které si mimo OTK Kvasiny nikdy nikdo nevšiml, když na ni nebyl upozorněn) . Pro export se vyrábí vždy o několik procent větší serie výrobků než je objednáno (a neplatí to jen pro auta), pro případ, že se některé "nepovedou" a ty se pak prodají na tuzemském (nebo místním) trhu. Řekl bych, že to funguje dodnes. Ve fabrice, ve které jsem pracoval, se tomu říkalo exportní souběh.
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od jackal »

I dneska se povede udělat auto které musí na repas.No tak prostě auta místo repasu šli do prodejen v SSSR a bezvadné na vývoz. Je mi fakt líto té 2102,sám po ní toužím ale takhle bych ji ani nechtěl.Šmejdi,vím jaké to je mě ukradli 2103 v lednu.Nejvíc mě štvou policajti,pro ně jsou to vraky a ani se moc nezajmaj o nějaké pátrání.
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Mimochodem na Ukrajině nepříhlásíte auto starší deseti let..... Mají na to zákon. Čímž chci říci ža ta auta jdou spíše na díly, ale pak nechápu proč se sem některé díly staále z UK vozí.
VAZ 2102 zvaný Žíža
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Pavel V. píše:ale pak nechápu proč se sem některé díly staále z UK vozí.
Pre Ukrajincov su lacnejsie ND z ukradnuteho auta ako nove...A my sa na ovela vyššej urovni, co sa tyka príjmu do domacnosti, tak uprednostnujeme drahsie,ale nove diely.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pavel V. píše:nepříhlásíte auto starší deseti let..... Mají na to zákon.
6-ti let
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Pavel V. píše:Mimochodem na Ukrajině nepříhlásíte auto starší deseti let.....
No myslím že to řeší převařením čísel a maximálně přepisem barvy v již jednou "použitém" TP.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1250
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

sc

Příspěvek od mušketýr »

Tak mám VIN KE ŽLUTÉMU KOMBÍKU.
451809
č.motoru:4591660
M.S.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Štěpán Getsko píše:6-ti let
ano,pravda
peet2101 píše:No myslím že to řeší převařením čísel a maximálně přepisem barvy v již jednou "použitém" TP.
také pravda
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Báchorka to rozhodně není. Je jednoznačná a dlouho známá skutečnost, že Žiguly vyrobené pro export byly kvalitou zpracování a celkovou pečlivostí při výrobě, o několik jednotek lepší, než pro místní trh.

P.S. Proč asi vznikaly podtypy 2103 s dvanáctkovými motory apod.? Co bylo jednodušší-více a za větší náklady hlídat výrobu pro domácí trh, nebo přepsat pár papírů a udělat nekonečně podtypů?
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Ukradená vozidla“