Co to je ?
Moderátor: Moderátoři
akoze elektricky posilnovac riadenia do klasiky 01-07 nie je nic nezohnatelne...jeden som drzal v rukach, dokonca s vyskovym nastavovanim volantu..ale ta cena
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
zelvotron, To je přeci úplně jasné. Jde o elektrické (před)řazení rychloběhu, neboli pátého rychlostního stupně.
Tento systém hojně využívalo Volvo v řadách 24x; 26x a v některých prvních sériích 74x resp. 76x. Používalo se to tak, že se při zařazené čtyřce zmáčklo tlačítko a potom třeba i s časovým odstupem se prošlápla spojka, během čehož došlo k rychlému automatickému přeřazení. Celý systém byl při správném používání hodně spolehlivý. Postupem času se však přešlo na běžné plně manuelně řazené pětistupňové převodovky, které byly výrazně levnější.
Tento systém hojně využívalo Volvo v řadách 24x; 26x a v některých prvních sériích 74x resp. 76x. Používalo se to tak, že se při zařazené čtyřce zmáčklo tlačítko a potom třeba i s časovým odstupem se prošlápla spojka, během čehož došlo k rychlému automatickému přeřazení. Celý systém byl při správném používání hodně spolehlivý. Postupem času se však přešlo na běžné plně manuelně řazené pětistupňové převodovky, které byly výrazně levnější.
Servo je originál výrobek GM (Opel Corza kombo) A páč Lada spolupracovala s GM tak to "kupodivu"(zázrakem) sedne jak pr....el na hrnec .
Jediné co se bude muset upravit je zadní úchyt , který tady chybí a to podstatné sehnat řídící jednotku . Jediná "vada" na kráse je váha . Má to komplet 6.2 KG .
Jediné co se bude muset upravit je zadní úchyt , který tady chybí a to podstatné sehnat řídící jednotku . Jediná "vada" na kráse je váha . Má to komplet 6.2 KG .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Má to samostatnou řj. Už jsem koukal na net . Některé mají ještě vstupy pro snímání rychlosti a přepínání módu (účinnosti) jinak je to schopno pracovat samostatně (krom zmíněné řj) . Poněvač jsem člověk zvídavý (v tomhle případě zvědavý) tak jsem celé servo do mrtě rozebral , abych zjstil jak to vlastně funguje . Obrázky dám ... někam . V pondělí se kouknu jestli se tam někde ta krabička neválí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Toto řešení, ovšem mechanicky, měla Tatra 57 B někdyv r.1946. A u Pragy S5T jsem měl elektropneumatické "půlení" kvaltů, ovládané tlačítkem na šaltrpáce (u málokteré to fungovalo). Stačilo ovšem vyměnit O-kroužek v pneu-válci za těsnění z pneu-válců Festo a pohoda.Hurikán píše: ...zelvotron, To je přeci úplně jasné. Jde o elektrické (před)řazení rychloběhu, neboli pátého rychlostního stupně.
Je mi jedno co to je, ale rád bych si to vzal k prozkoumání.zelvotron píše:Tenhle verk mě zabírá místo v garáži. Na fotkách to není kompletní, ale možná se zbytek ještě někde dohledá. Pozná někdo?
(a kdyby to někdo chtěl, tak je to jeho )
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch