On ten motorovy prostor je prakticky rozdeleny na dve poloviny. Na leve strane je vsechno co vydava teplo. Tim myslim cely vyfukovy system i s turbinou, vede tam i ohrata voda z motoru. Na prave strane neni teoreticky nic co by vydavalo teplo, krome bloku motoru. Je tam expanzka, saci svody, altik a nic vic. Dokonce mistem kde bylo pridavne svetlo je jen dira s mrizkou, tak tama proudi studeny vzduch. V kapote udelam urcite diru, zatim jen takove ramecky s tahokovem, pozdeji bych tam rad dal nejaky efektivni nadech. Ale to az budu davat auto do kupy i z venku, na to je myslim jeste porad cas.EMI píše:ten chladič, kterej je v místech cca, kde normálně bejvá baterka je mezichladič na turbo? vim, že s místem je to naprd, ale hned za masku ještě před motorovej chladič by dát nešel? tam moc asi chladit nebude, nebo máš nějak vymyšlenej přívod vzduchu? ... ps: v avatarovým fotu vidim, že už se tam asi usídlil olejový chladič
Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Takto bude naporom tlaceny vzduch na chladic zhora aj zdola....ja by som bol za ramecky s tahokovom - od svetla by bol tlaceny studeny vzduch zospodu a hore by bol cez tahokov odvadzany.Atex píše:pozdeji bych tam rad dal nejaky efektivni nadech
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Stejne mi mozna zase pozdeji hrabne a houpim nejaky ten vetsi hlinikovy pred masku . Tak jak pises to zatim bude, snad to trochu zchladi za jizdy.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ten vzduchovej chladic dej urcite do naporu treba pod naraznik, jinak srazis ucinnost uz tak ne prilis nejlepsiho chladice na 50%, leda by jsi udelal mega napor zespod, nebo nejakym nasavcem v kapote a k tomu ho aspon naklonit vstupem dolu, jestli udelas jen mrizku tak proudenim vzduchu nad kapotou, docilis neurciteho odtahu.
Nejlepsi chladaky na vzduch jsou hlinikovy, pro dokonaly tepelny prenos celym telem, ten co mas ty (i ja ho mam , mam ho mozna i mensiho... ) ma plastovy boky. Hlinikovy lip chladi krizove misto chladice a to je vystup, kde dochazi ke zvyseni rychlosti plynu, treni, stlacovani = teplo a ne male, o vykendu jsem si o vystup hlinikace malem spalil zvidave prstiky, kdyz jsem je nestydate strcil do masky turbo GolfaII. Tobe bude vyhrivat hadicu s klapkou, kterou mas jak koukam nekde v miste kohoutu topeni az radiatoru.
Mohl jsi ten nabliskanej POV dat rovnou do kabiny a lekat tim rostenky, aby ti sami skocili do klina...
K ty druhy strane, jsem uprimne zvedavy jaka bude teplota brzdovyho valce na spintech, snad bude o.k. protoze ja nebudu mit omoc vic mista jako ty, akorat pokud pouziju svody co jsem zatim sesmolil tak bude kopresor bliz hlave, na druhe starne br. valce. Nad turbinou bude dobre udelat vydech + pod turbinu idealne privest trubku aspon 100mm prumer, zacinajici v masce a primem naporu, vzduch oblizne vyfukovou cast turba odrazi se od stitu a hura do vydechu. Mas fajn i chlazeni vodou, ikdyz ti treba casteji povali vetrak na chladici, coz uz ale zase ubira vykon
Ten olejak by chtel trosku schovat pod mrizku aspon, takhle je dost na rane. Podle avataru jsem myslel, ze si u tebe slecna na garazi zapomela kabelku
Celkovy dojem je velmi dobry, vypada to opravdu provozuschopne a docela ostre, tesim se na prvni start a testovaci jizdu a vubec to chci videt brucet, na srazu to ale bohuzel nebude.
Nejlepsi chladaky na vzduch jsou hlinikovy, pro dokonaly tepelny prenos celym telem, ten co mas ty (i ja ho mam , mam ho mozna i mensiho... ) ma plastovy boky. Hlinikovy lip chladi krizove misto chladice a to je vystup, kde dochazi ke zvyseni rychlosti plynu, treni, stlacovani = teplo a ne male, o vykendu jsem si o vystup hlinikace malem spalil zvidave prstiky, kdyz jsem je nestydate strcil do masky turbo GolfaII. Tobe bude vyhrivat hadicu s klapkou, kterou mas jak koukam nekde v miste kohoutu topeni az radiatoru.
Mohl jsi ten nabliskanej POV dat rovnou do kabiny a lekat tim rostenky, aby ti sami skocili do klina...
K ty druhy strane, jsem uprimne zvedavy jaka bude teplota brzdovyho valce na spintech, snad bude o.k. protoze ja nebudu mit omoc vic mista jako ty, akorat pokud pouziju svody co jsem zatim sesmolil tak bude kopresor bliz hlave, na druhe starne br. valce. Nad turbinou bude dobre udelat vydech + pod turbinu idealne privest trubku aspon 100mm prumer, zacinajici v masce a primem naporu, vzduch oblizne vyfukovou cast turba odrazi se od stitu a hura do vydechu. Mas fajn i chlazeni vodou, ikdyz ti treba casteji povali vetrak na chladici, coz uz ale zase ubira vykon
Ten olejak by chtel trosku schovat pod mrizku aspon, takhle je dost na rane. Podle avataru jsem myslel, ze si u tebe slecna na garazi zapomela kabelku
Celkovy dojem je velmi dobry, vypada to opravdu provozuschopne a docela ostre, tesim se na prvni start a testovaci jizdu a vubec to chci videt brucet, na srazu to ale bohuzel nebude.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Kurec poradte nekdo ohledne toho napajeni RJ. Ondro 07, ty bys to mel mit teoreticky stejne, nevis o tom neco? Uz bych to chtel nahrubo zfinisovat a startnout. Bez toho motor ani neskytne
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem si takovyho konektoru na sve kabelazi nevsiml, ale mam nektery draty ustrizeny a rekonstrukce bude probihat az na aute primo. Jakou mas RJ davaj seriove cislo a oznaceni ja se podivam do schemat co mam doma ke crome.
Mel by jsi mit neco jako: BOSCH 0.280.120.312 nebo podobne
Nebo to mas k RJ zapalovani? Magneti Marelli Microplex MED 601 B
Mozna uz vim, ale podle planku by ty draty meli byt bily. Mel by to byt konektor cislo 98, vpravo dole, jmenuje se to deska spoju, je na to privedeno +12 po sepnuti klicku spinacky c. 128 a 159 je cerpadlo paliva a jeho zapojeni.
Mel by jsi mit neco jako: BOSCH 0.280.120.312 nebo podobne
Nebo to mas k RJ zapalovani? Magneti Marelli Microplex MED 601 B
Mozna uz vim, ale podle planku by ty draty meli byt bily. Mel by to byt konektor cislo 98, vpravo dole, jmenuje se to deska spoju, je na to privedeno +12 po sepnuti klicku spinacky c. 128 a 159 je cerpadlo paliva a jeho zapojeni.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Proc mi cerpadlo nemuze nasat benzin z nadrze? Musi byt zalite, nebo je to tim, ze to mam zapojene na original Ickove vyvody z nadrze? Nechal jsem ho i chvili vrcet ale jede naprazdno. Jinak mam ho namontovane primo pod nadrzi... .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
A to jde Leda by ho měl obráceně namontované.rosta píše:a netočí se obráceně ?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Stačí přehodit "fáze", jestli to teda nemá ňákou diodu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
rosta píše:a netočí se obráceně ?
Neeee ... jsem z nej pak i dokonce sundal privodni hadici a zkousel jestli saje. No nic, tak zkusim dnes rozebrat nadrz....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
máš ted nějaké externí??zkoušel jsi do něj a do trubky před ním nasat trochu benzinu??
to ladaičkove co je v nadrži je fajn že si samo v pohodě nasaje že, když je v benzinu, ale u některejch auto, nevim jestli je to třeba u většiny, ale když ti třeba u diesela dojde palivo a vyjdeš uplně dosucha tak se musí pak ručně načerpat nafta do trubek... ale tam už jsou zase uplě jiné tlaky..
to ladaičkove co je v nadrži je fajn že si samo v pohodě nasaje že, když je v benzinu, ale u některejch auto, nevim jestli je to třeba u většiny, ale když ti třeba u diesela dojde palivo a vyjdeš uplně dosucha tak se musí pak ručně načerpat nafta do trubek... ale tam už jsou zase uplě jiné tlaky..
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No jeste mne napadlo ze bych vepredu u motoru zkusil natahnout benzin, aby se to cerpadlo zalilo. Ono tlacit asi umi pekne, ale nenasaje...
EDIT: Ehm, mensi technicky dotaz, mam v nadrzi pouhych 5L benzinu, neni to malo ze ne?
EDIT: Ehm, mensi technicky dotaz, mam v nadrzi pouhych 5L benzinu, neni to malo ze ne?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn