Sila VODIKU ...VAZ na vodu?
Moderátor: Moderátoři
- swics
- Příspěvky: 66
- Registrován: čtv pro 15, 2005 11:43
- Bydliště: NOVE MESTO NAD VAHOM
- Kontaktovat uživatele:
Sila VODIKU ...VAZ na vodu?
.
POHON ZADARMO - Generátor vodíku
(... aneb, co vám v televizi neřeknou)
Nejhojnějšími prvky ve vesmíru jsou vodík a hloupost...
Carl Cella P.O. Box 8101 (4176-X), San Luis Obispo, Calif. 93409 0001
Originál v Iron Feather Journal #13 POB 1905 Boulder, Colo. 80306
Published by Stevyn of Phun Inc.j
Úvodem chci říct, že toto není žádná finta ve stylu "navalte peníze za nesmysl hoši"; toto zařízení skutečně funguje!
V mládí jsem se vyučil jako mechanik a možnost jezdit autem na palivo extrahované z vody mi nedávala spát. Po přečtení všech dostupných informací jsem přišel na to, jak sestavit generátor vodíku. V roce 1983 jsem postavil první agregát a namontoval ho do kufru Cadillacu Coupé de Ville, ročník 1979. Nemusíte-li si dělat starosti se spotřebou, není hmotnost vozu žádný problém, vždy» použité palivo je zdarma! Konstruoval jsem systém, který je asi zatím nejlepší a nejjednodušší ze všech, o nichž jsem četl. Zašel jsem dokonce ještě dál a použil ty nejlepší možné materiály. Všechny titanové díly jsou z leteckého odpadu; je levný, vydrží věčnost, takže lze uspořit hodně peněz.
Napřed něco hodně důležitého. Aby se dalo očekávat bezproblémové dlouhé používání, musí být modifikována motorová hlava a výfukový systém. Aby bylo jasno, při spalování vodíku dochází k regeneraci předtím oddělených molekul vodíku a kyslíku a ve výfuku motoru se netvoří nic jiného než vodní pára, to znamená absolutně žádné znečištění! Většina výrobců aut ovšem používá laciné litinové výfukové kolektory a ocelové ventily. Kombinovaný efekt žáru a vlhkosti (při spalování ropných paliv k tomu nedochází) je příčinou extrémně rychlé koroze systému. Jediná možnost jak se tomu vyhnout je instalovat nerezivějící ventily a výfukový systém svařený z nerezové oceli. Vhodné nerezavějící ocelové ventily a tlumiče výfuku prodávají prodejny s příslušenstvím pro tuning závodních automobilů. Jelikož vodíková směs neobsahuje olovo jako benzín, a pokud nepoužijete novější model motoru, musíte předělat hlavu a použít ventilová sedla, která ho k mazání nepotřebují.
Pokus o stavbu tohoto zařízení a jeho následného prodeje jako kompletního systému skončil ve slepé uličce. Hned v roce 1983 jsem kontaktoval Úřad pro energii a předvedl jim své skutečně fungující auto. Nato jsem byl konfrontován se dvěma velmi agresivními "agenty", kteří mi sdělili, že pokud se pokusím prodávat nebo montovat takové agregáty, setkám se se spoustou "potíží." Ptal jsem se proč a požadoval vysvětlení. Velmi nepokrytě se mne výhrůžným tónem zeptali, jestli mám vůbec nějakou představu o tom, co by zpřístupnění takového zařízení veřejnosti udělalo s ekonomikou. Vedlo by to k oslabení řídící měny a k poklesu výnosů ropných společností a daně za benzín. Světové zásoby jsou záměrně regulovány tak, aby ropa byla pokud možno nedostatkovým zbožím, jehož ceny tak mohou být drženy lukrativně vysoko. Ale jak zastavit nebo regulovat déš»? To nelze, ale pak je voda zadarmo a nikdo na ní nemůže vydělávat peníze...
Technologie aparatury, kterou touto cestou nabízím, je tak jednoduchá, že si ji může postavit každý jedinec s více než polovinou mozku, trochu zběhlý v mechanice vozu. Dávám vám k dispozici plánek, seznam součástek, tipy na údržbu a způsob provedení modifikace potřebných partií motoru, výrobní postup a způsob implementace, která je stejně snadná jako levná. Agregát, který jsem sestavil, skutečně funguje tak jak tvrdím, ale nabízím pouze tištěnou informaci jak postupovat, abyste si mohli dát dohromady vlastní.
Nenesu žádnou odpovědnost za jakékoliv poškození, které si způsobíte na vozidle vlastní hloupostí a nedbalostí, pokud náhodou neumíte číst nebo nepochopíte ani ty nejjednodušší technické instrukce. Tento agregát je aplikovatelný jen na motor s karburátorem; nikdy jsem se nepokoušel použít motor se vstřikováním, a také netvrdím, že aplikace toho typu, pokud vůbec, je snadno proveditelná.
Každá krychlová stopa (0,028 m3) vody obsahuje asi 38,96 m3 vodíku a 19,25 m3 kyslíku (1 m3 = 35,31 ft3). Protože toto zařízení neprodukuje žádné znečištění, zákonitě odpadá katalyzátor a vaše auto by mělo být osvobozeno od kontroly výfukových plynů, stejně jako vozidla na propan. Jediná nutná údržba spočívá v pravidelném odstraňování minerálních usazenin z elektrod v reakční komoře drátěným kartáčem, v delších intervalech je nutné vyčistit celou komoru. Není to komplikované ani časově náročné. Zapojil jsem několik rezervních elektrod, takže kvůli tomu už nebudete stát na krajnici, jako já, když jsem zpočátku používal jen jednu a netušil nic o záludnosti sedimentů, které časem pokryly celou elektrodu a zastavily průběh reakce. Když auto "chcípe", stačí použít přepínač, a tak dále až do doby než někde můžete vykartáčovat elektrody. Místo ocelové nádrže na benzín mám namontovanou plastovou vodní nádrž vybavenou elektrickým plovákovým snímačem, připojeným na stávající palivoměr.
Když váš motor, zpočátku jen s modifikovaným karburátorem, akceptuje vodík jako palivo, sice hezky poběží, ale jeho výfukový systém začne téměř okamžitě rapidně rezivět, a pokud ho delší dobu nenastartujete, ventily a vodítka zreziví a příště se velice pravděpodobně zadřou! Nerezové ventily zas tolik nestojí, stejně jako nerezový výfukový systém; takže se jen blázen bude pokoušet na tom ušetřit. Pokud ano, bude jedinou příčinou zvýšených nákladů a problémů on sám, a bude zbytečné mne proklínat kvůli vlastní hlouposti.
V litinových spalovacích komorách a kanálech ventilů panuje při spalování vodíku poměrně vysoká teplota. K ochraně jejich povrchu lze použít například keramický povlak zvaný "heanium", který výborně poslouží i k ochraně před korozí, působící na vodítka ventilů a kolektor výfukového systému. Kondenzovaná vlhkost může vyvolat korozi i v sacím potrubí. Ropná paliva obsahují vlastní antikorozní detergenty, působící tak, jako když se součástky namáčejí do oleje. Při použití vodíku jako paliva pro spalovací motor, musí být důkladně provedena zvláštní opatření, jinak jízda skončí už po několika tisících kilometrů "usmažením" motoru.
Nikdy nepoužívejte mořskou vodu! Ta obsahuje na galon přibližně 340g solí, které velmi rychle pokryjí elektrody a zaneřádí celý systém. Za tvorbu usazenin na elektrodách jsou zodpovědné minerály, rozpuštěné i ve vodě z vodovodu, přitahované k elektrodám uvnitř reakční komory během elektricky aktivovaného molekulárního odlučovacího procesu, v jehož důsledku opouští vodík obsažený ve vodních molekulách vazbu s kyslíkem a vzniká palivo, jímž lze pohánět výbušný motor.
Nejhojnějšími prvky ve vesmíru jsou vodík a hloupost; protože vodík může snadno a regulovatelným způsobem získán z vody; zatím co hloupostí je buď toho nevyužít, známe-li potřebnou technologii, anebo vše ututlat před veřejností v úporné snaze nepřijít o zisk, což houževnatě prosazují lidé, kteří ale ani neumí jinak. Dostupné zásoby předraženého a životní prostředí zhoršujícího benzínu jsou kontrolovány parazity bažícími po penězích, kteří tak až do posledního centu mohou, a budou, kořistit z netušících neinformovaných "spotřebitelů", obývajících tuto planetu. Kdyby se všichni dozvěděli jak snadná je výroba vodíku, nikdo by už nechtěl kupovat benzín!
Dva nejvýnosnější druhy podnikání na Zemi se točí kolem elektrické energie a ropy. Ale elektřinu mohou dodávat generátory, poháněné motory na vodík, protože je-li proces extrakce vodíku živen elektrickým generátorem (například alternátorem automobilu), poháněným takovým motorem a je stále k dispozici dostatek vody (lze využít i její kondenzaci) je to téměř "perpetuum mobile"; samozřejmě ne úplně, protože mnoho energie uniká jako teplo, ale i přesto je účinnost velmi vysoká. Ale pokud je potřebné palivo zdarma, kdo by si stěžoval?
Nenabízím zde žádný design pro kondenzaci výfukových par, ale myslím, že může zvýšit kilometrový výkon automobilu průběžným doplňováním zásobní nádrže. Výfukem napájený radiátor by mohl využít chlazení náporem vzduchu za jízdy. Je to jen představa, žádný design, protože zde je zapotřebí zohlednit různé aspekty, jako nejmenší nutný protitlak, tlak v jednotce a umístění takového zařízení s ohledem na provedení vozu a dostupný prostor. Jednodušší by bylo postavit kondenzační zařízení pro stacionární motorový generátor, kde si s prostorem nemusíme dělat starosti.
Z litiny náchylné ke korozi jsou také stěny válců, ale ty udržují v čistotě písty (pokud ovšem motor dlouhodobě nestojí). Přesto by byl nejlepší motor postavený kompletně z nerezové oceli, jenže nečekejme, že nám ti hoši nabídnou cokoli, co by obecně zvýšilo dostupnost automobilů poháněných vodíkem. Nelze na ně spoléhat, protože vydělávají těžké peníze na benzínu, nezapomeňte na to!
Dává to smysl? A máte mozek? Tak vypněte tu pitomou televizi (která většinou stejně jen lže ... jste rádi obelháváni, nebo co?), zdvihněte se z pohovky a pus»te se do práce! Kolik vydáte ročně za benzín? Nevím jak vy, ale radši bych ty prachy vydal za jídlo!
Automobilový motor by mohl být rozumně konstruován s hlavou a válci z nekorodující oceli přímo z továrny, ale byl by zde závažný důvod uplatňovat u takového vozu přirážku 25 či více tisíc dolarů, palivo by totiž bylo zdarma, protože toto přizpůsobení nepotřebuje "modifikaci". Ale a» už z továrny nebo ne, pokud bude na této planetě pršet a budu naživu, budu jezdit zadarmo!
Je zde řada odsudků ohledně užívání vodíku místo benzínu. Většina z nich představuje lžipropagandu šířenou těmi, kteří nejvíc ztratí, pokud vodík někdy dosáhne širokého využití jako automobilové palivo ... zástupci ropných společností! Pak zde samozřejmě je několik stupidních ....., kteří jednoduše naprosto ignorovali selský rozum, mysleli, že pro ně snad platí jakási výjimka a nevyměnili u svých motorů normální ocelové ventily za nerezivějící a jejich litinová vodítka za bronzová. Tím dosáhli toho, že se jim při nejvyšších otáčkách zadřel motor. Pokoušeli se totiž ušetřit tam, kde neměli, a pak obvinili koncepci vodíkového paliva jako příčinu a šíří o této nádherné a jednoduché technologii jen lži. Možná (když to uděláte opravdu dokonale), že za přestavbu palivového systému vašeho automobilu utratíte pár tisíc. Jenže, co znamená tato jednorázová "investice", když pak už nikdy nebudete muset kupovat benzín?
Někteří výrobci automobilů s vysokým výkonem už uvedli na trh motory s nerezavějícími ventily, ale je jich jen málo a tak či tak ještě musíte vyměnit výfukový systém. Pro vstup vaporizovaného paliva do karburátoru musí být použito stejných součástí jako u motorových soustav na propan/ butan nebo kapalný zemní plyn, které umožňují zásobování motoru vaporizovaným palivem.
Konečný součet už sami vidíte, ne? Hodně ušetřených peněz! Kdyby každé auto jezdilo na vodík, kdo by na tom prodělal nejvíce? "Velký bratr", nikdo jiný. žádné benzínové daně, poplatky za testy výfukových plynů, pokuty za nedodržení "výfukových testů", navýšení kupní ceny vozu za katalyzátor, benzínové pumpy na každém rohu, degradace ovzduší a ztroskotání na krajnici, o půlnoci v lijáku, daleko od čerpací stanice...
Podobný mechanizmus jaký otevírá a zavírá zatahovací reflektory by mohl na stlačení spínače aktivovat systém s "lopatkou" na zachycování deš»ové vody, která by proudila hadicí přímo do nádrže; bez ohledu na to, zda vůz jede nebo stojí. Stačí sledovat ukazatel paliva a zavřít sběrač, když ukáže "plnou"!
Zatím co asi bude trvat ještě hodně dlouho, než si budeme moci koupit motor z jakési neobvyklé, korozi odolávající slitiny tovární výroby, nabízím vám už dnes kompletní design generátoru vodíku, kterým můžete pohánět automobil. Jakékoli zde uvedené modifikace motoru ale berte jen jako náčrt; jakési základní pojetí. Záleží jen na vás, abyste realizovali to, co je dobré a použitelné pro ten který motor. Buďte iniciativní. Nespoléhejte na to, co jsem popsal, a co ne; pokud objevíte součástku nebo proces, o němž jsem nezmínil, který jakýmkoliv dalším způsobem ochrání motor před korozí, použijte ho!
Napsal jsem tento návod, abych pomohl lidem zbavit se velké lži o nevyhnutelné závislosti na ropných společnostech, bez jejichž přispění nejede žádné auto. Kdyby městské busy poháněl vodík, nebyl by žádný důvod požadovat nesmyslné jízdné, dnes odůvodňované faktorem "rostoucích nákladů na pohonné hmoty"...
Možná se divíte: "Proč už to tedy spousta lidí neužívá, když je to funkční?" Protože na tom ropné společnosti nemohou vydělat! Jak už jsem řekl, velké peníze korumpují malé mysli. A pak - naše společnost je plná ......., kteří, jak se zdá, jsou tady pouze proto, aby byli pohromou každé kreativity ... protože říkají věci jako: "Nevěřím!" nebo "To ve skutečnosti nikdy nemůže fungovat, je to jen mystifikace." "Já viděl v televizi chlapa, který předváděl, že taková látka propálí motor" nebo "Jak je možné, že jsme o tom nikdy neslyšeli, když to doopravdy funguje?".. .. Všichni ti hlupci s vymytými mozky, po celý svůj život věří jen tomu, co vidí v televizi a považují to za pravdy, stojící mimo veškerou debatu!
Jel jsem kdysi do losangeleské kanceláře televizní stanice Channel Seven Eyewitness News, abych jim předvedl automobil na vodu, který skutečně funguje. Říkal jsem jim, že když uvedli příhody popisující chyby a omyly, které lidé udělali při pokusech postavit vodíkem poháněný automobil, proč neudělat reportáž o autě, u kterého jsou všechny chyby vyřešeny, takže je doopravdy funkční! Vše, čeho se mi dostalo bylo plané žvanění o tom, že "jde o látku, která lidi nezajímá".
Televize je hlavní hlásná trouba síly skryté za velkou lží, masovou měrou vymývající mozky veřejnosti. Ta chce, aby lidé uvěřili, že všechno musí být za peníze. Neobávají se jen finanční ztráty, které by utrpěli kvůli vodíkem poháněným dopravním prostředkům, jejich hlavní obava se týká vodíkem poháněných motorů, které lze použít k výrobě tepla a elektřiny v každém domě. Pak by totiž jedinými veřejnými službami založenými na centralizovaném odběru byly už jen vodařské a telefonní společnosti. Jímání deš»ové vody do zbytečných kovových sudů od nafty a jejím použitím jako paliva by dokonce omezilo i tento odběr!
Stavím tolik zařízení kolik mohu, ale pouze pro osobní potřebu a napsal jsem tuto brožurku. To je asi jediný způsob jak se mohu "legálně" pokusit napomáhat celosvětovému procitnutí.
Vodíkový generátor produkuje energetický potenciál nad 100% výkonnosti! Ano, čtete správně; zbývá tu energie navíc! Automobilová baterie nastartuje motor, ale jakmile jednou běží, převezme její nabíjení a činnost zapalování alternátor. Ten mimo to dodává energii procesu extrakce, takže generátor vodíku produkuje energii pohánějící motor, otáčející alternátorem. Pokud je k dispozici voda, není třeba žádný další externí zdroj energie, provoz celého systému je soběstačný. Dodatečná baterie by poskytla více proudu - pokud je to vůbec potřebné - aby mohlo fungovat všechno najednou, bez přetížení elektrické instalace; zapalování, generátor vodíku, světla, klimatizace i váš megawattový stereosystém!
Udělejte fotokopie této brožury pro každého, koho znáte a použijte informací, které obsahuje. Svět je obelháván jen proto, že ti, kteří ho zalidňují, dělají všechno stejně, nebo se přinejmenším nepokusí cokoli zlepšit. Voda je hlavní "obnovitelný zdroj", který se nikdy nevyčerpá!
KROK ZA KROKEM
Činnost systému:
Vypínače na přístrojové desce spouštějí reakci a současně uvedou v činnost čerpadlo, napájející komoru vodou. Když auto začne vynechávat nebo motor zhasne, je to znamení, že používanou elektrodu úplně potáhl škraloup sedimentů z vodních nečistot. Elektricky aktivovaný proces molekulárního odlučování (elektrolýza) se zastavil. Tyto vypínače by měly být vybaveny kontrolkami signalizujícími, který je zapnutý, a ochranou před neúmyslným zapnutím. V případě potřeby přepnout na rezervní elektrodu, musí vypínač přerušit proud do té "odumřelé", a zavřít její elektrický ventil (solenoid). Účelem těchto ventilů je zabránit natlakovanému kyslíku v pronikání armaturou vypnuté elektrody do rozvodné sítě vodíku, což by eventuálně mohlo mít za následek, že se z vašeho automobilu stane "silniční Hindenburg"! Vodík je oddělován z molekulárního svazku s kyslíkem vystavením působení proudu stejnosměrného napětí. Vodík je přitahován k zápornému náboji, zatím co kladný náboj přitahuje kyslík; během tohoto procesu se v komoře vyvíjí teplo, takže je vhodné oddělit reaktor od zbytku zavazadlového prostoru hliníkovou nebo překližkovou přepážkou. Malé automobily jsou lehké, tudíž levnější při pohonu benzínem, ale když je palivo zdarma, třída ani hmotnost automobilu nejsou rozhodující, s výjimkou Porsche, a podobných sportovních automobilů. Kdo je u čerta rád nacpaný jako sardinka do rolující plechové rakvičky? Rychlé automobily mohou přijít o hbitost, ale můj Cadillac udělá 130 mil v hodině na velmi dlouhé vzdálenosti!
Voda neustále přečerpávaná reakční komorou a samotná komora, která je pozitivně nabitá, přitahuje kyslíkové molekuly a odvádí je pryč zpětným vedením do nádrže, z níž jsou odventilovány víčkem. Elektrody přitahující vodík jsou titanové tyče (odizolované nad "T" fitinkem), na nichž je záporný náboj. Na přístrojové desce je namontovaný ukazatel tlaku, připojený před regulátor a směšovač. Pro spuštění vyvíječe vodíku zapnete jeden z vypínačů na přístrojové desce a vyčkáte, až manometr ukáže tlak v palivovém potrubí. Když je dostatečný, nastartujete motor. Při upevňování agregátu ve voze pamatujte na to, že vyvíjecí komora je připojena ke kladnému pólu baterie a většina automobilů má uzemněné šasi, takže komora musí být elektricky odizolovaná od dna zavazadlového prostoru!
Poznámka nakonec:
Toto zařízení není jen představa nebo teorie! Je vyzkoušené a osvědčené. Tento systém jsem navrhl ve věku 18 let, v roce 1983, a od té doby postavil více než jednu aplikaci. Nesmím sice prodávat hotové jednotky, ale nic než smrt mi nemůže zabránit v distribuci této brožury, v naději, že lidé přijmou iniciativu směřující k probuzení z velké lži o ropné závislosti a sami zaplaví ulice vodíkem poháněnými automobily. Až zjistí, jak jednoduché to je, může si veřejný tlak zanedlouho vynutit změnu postoje, což bude mít za následek, že dlouho opožděné sdělovací prostředky konečně vnesou jasno do toho, čeho se všichni
tak bojí.
Televize v L.A. nechtěla ztratit ani slovo o tom, že 18-letý zámečník postavil skutečně funkční vozidlo na vodík! Z jejich hlediska se přepokládá, že v očích veřejnosti jsme jen hlupáci!
Carl Cella
Zajímavé, že? Upozorňujeme všechny případné zájemce o pokusy s tímto zařízením, že WM magazín nepřebírá žádnou odpovědnost za případné škody! Naopak - radíme vám: NEDĚLEJTE TO! NEDĚLEJTE TO! NEDĚLEJTE TO!
CO SI O TOM MYSLITE ? MATE GARAZ TAK SKUSAJTE ,,a potom dajte vedet vysledky
POHON ZADARMO - Generátor vodíku
(... aneb, co vám v televizi neřeknou)
Nejhojnějšími prvky ve vesmíru jsou vodík a hloupost...
Carl Cella P.O. Box 8101 (4176-X), San Luis Obispo, Calif. 93409 0001
Originál v Iron Feather Journal #13 POB 1905 Boulder, Colo. 80306
Published by Stevyn of Phun Inc.j
Úvodem chci říct, že toto není žádná finta ve stylu "navalte peníze za nesmysl hoši"; toto zařízení skutečně funguje!
V mládí jsem se vyučil jako mechanik a možnost jezdit autem na palivo extrahované z vody mi nedávala spát. Po přečtení všech dostupných informací jsem přišel na to, jak sestavit generátor vodíku. V roce 1983 jsem postavil první agregát a namontoval ho do kufru Cadillacu Coupé de Ville, ročník 1979. Nemusíte-li si dělat starosti se spotřebou, není hmotnost vozu žádný problém, vždy» použité palivo je zdarma! Konstruoval jsem systém, který je asi zatím nejlepší a nejjednodušší ze všech, o nichž jsem četl. Zašel jsem dokonce ještě dál a použil ty nejlepší možné materiály. Všechny titanové díly jsou z leteckého odpadu; je levný, vydrží věčnost, takže lze uspořit hodně peněz.
Napřed něco hodně důležitého. Aby se dalo očekávat bezproblémové dlouhé používání, musí být modifikována motorová hlava a výfukový systém. Aby bylo jasno, při spalování vodíku dochází k regeneraci předtím oddělených molekul vodíku a kyslíku a ve výfuku motoru se netvoří nic jiného než vodní pára, to znamená absolutně žádné znečištění! Většina výrobců aut ovšem používá laciné litinové výfukové kolektory a ocelové ventily. Kombinovaný efekt žáru a vlhkosti (při spalování ropných paliv k tomu nedochází) je příčinou extrémně rychlé koroze systému. Jediná možnost jak se tomu vyhnout je instalovat nerezivějící ventily a výfukový systém svařený z nerezové oceli. Vhodné nerezavějící ocelové ventily a tlumiče výfuku prodávají prodejny s příslušenstvím pro tuning závodních automobilů. Jelikož vodíková směs neobsahuje olovo jako benzín, a pokud nepoužijete novější model motoru, musíte předělat hlavu a použít ventilová sedla, která ho k mazání nepotřebují.
Pokus o stavbu tohoto zařízení a jeho následného prodeje jako kompletního systému skončil ve slepé uličce. Hned v roce 1983 jsem kontaktoval Úřad pro energii a předvedl jim své skutečně fungující auto. Nato jsem byl konfrontován se dvěma velmi agresivními "agenty", kteří mi sdělili, že pokud se pokusím prodávat nebo montovat takové agregáty, setkám se se spoustou "potíží." Ptal jsem se proč a požadoval vysvětlení. Velmi nepokrytě se mne výhrůžným tónem zeptali, jestli mám vůbec nějakou představu o tom, co by zpřístupnění takového zařízení veřejnosti udělalo s ekonomikou. Vedlo by to k oslabení řídící měny a k poklesu výnosů ropných společností a daně za benzín. Světové zásoby jsou záměrně regulovány tak, aby ropa byla pokud možno nedostatkovým zbožím, jehož ceny tak mohou být drženy lukrativně vysoko. Ale jak zastavit nebo regulovat déš»? To nelze, ale pak je voda zadarmo a nikdo na ní nemůže vydělávat peníze...
Technologie aparatury, kterou touto cestou nabízím, je tak jednoduchá, že si ji může postavit každý jedinec s více než polovinou mozku, trochu zběhlý v mechanice vozu. Dávám vám k dispozici plánek, seznam součástek, tipy na údržbu a způsob provedení modifikace potřebných partií motoru, výrobní postup a způsob implementace, která je stejně snadná jako levná. Agregát, který jsem sestavil, skutečně funguje tak jak tvrdím, ale nabízím pouze tištěnou informaci jak postupovat, abyste si mohli dát dohromady vlastní.
Nenesu žádnou odpovědnost za jakékoliv poškození, které si způsobíte na vozidle vlastní hloupostí a nedbalostí, pokud náhodou neumíte číst nebo nepochopíte ani ty nejjednodušší technické instrukce. Tento agregát je aplikovatelný jen na motor s karburátorem; nikdy jsem se nepokoušel použít motor se vstřikováním, a také netvrdím, že aplikace toho typu, pokud vůbec, je snadno proveditelná.
Každá krychlová stopa (0,028 m3) vody obsahuje asi 38,96 m3 vodíku a 19,25 m3 kyslíku (1 m3 = 35,31 ft3). Protože toto zařízení neprodukuje žádné znečištění, zákonitě odpadá katalyzátor a vaše auto by mělo být osvobozeno od kontroly výfukových plynů, stejně jako vozidla na propan. Jediná nutná údržba spočívá v pravidelném odstraňování minerálních usazenin z elektrod v reakční komoře drátěným kartáčem, v delších intervalech je nutné vyčistit celou komoru. Není to komplikované ani časově náročné. Zapojil jsem několik rezervních elektrod, takže kvůli tomu už nebudete stát na krajnici, jako já, když jsem zpočátku používal jen jednu a netušil nic o záludnosti sedimentů, které časem pokryly celou elektrodu a zastavily průběh reakce. Když auto "chcípe", stačí použít přepínač, a tak dále až do doby než někde můžete vykartáčovat elektrody. Místo ocelové nádrže na benzín mám namontovanou plastovou vodní nádrž vybavenou elektrickým plovákovým snímačem, připojeným na stávající palivoměr.
Když váš motor, zpočátku jen s modifikovaným karburátorem, akceptuje vodík jako palivo, sice hezky poběží, ale jeho výfukový systém začne téměř okamžitě rapidně rezivět, a pokud ho delší dobu nenastartujete, ventily a vodítka zreziví a příště se velice pravděpodobně zadřou! Nerezové ventily zas tolik nestojí, stejně jako nerezový výfukový systém; takže se jen blázen bude pokoušet na tom ušetřit. Pokud ano, bude jedinou příčinou zvýšených nákladů a problémů on sám, a bude zbytečné mne proklínat kvůli vlastní hlouposti.
V litinových spalovacích komorách a kanálech ventilů panuje při spalování vodíku poměrně vysoká teplota. K ochraně jejich povrchu lze použít například keramický povlak zvaný "heanium", který výborně poslouží i k ochraně před korozí, působící na vodítka ventilů a kolektor výfukového systému. Kondenzovaná vlhkost může vyvolat korozi i v sacím potrubí. Ropná paliva obsahují vlastní antikorozní detergenty, působící tak, jako když se součástky namáčejí do oleje. Při použití vodíku jako paliva pro spalovací motor, musí být důkladně provedena zvláštní opatření, jinak jízda skončí už po několika tisících kilometrů "usmažením" motoru.
Nikdy nepoužívejte mořskou vodu! Ta obsahuje na galon přibližně 340g solí, které velmi rychle pokryjí elektrody a zaneřádí celý systém. Za tvorbu usazenin na elektrodách jsou zodpovědné minerály, rozpuštěné i ve vodě z vodovodu, přitahované k elektrodám uvnitř reakční komory během elektricky aktivovaného molekulárního odlučovacího procesu, v jehož důsledku opouští vodík obsažený ve vodních molekulách vazbu s kyslíkem a vzniká palivo, jímž lze pohánět výbušný motor.
Nejhojnějšími prvky ve vesmíru jsou vodík a hloupost; protože vodík může snadno a regulovatelným způsobem získán z vody; zatím co hloupostí je buď toho nevyužít, známe-li potřebnou technologii, anebo vše ututlat před veřejností v úporné snaze nepřijít o zisk, což houževnatě prosazují lidé, kteří ale ani neumí jinak. Dostupné zásoby předraženého a životní prostředí zhoršujícího benzínu jsou kontrolovány parazity bažícími po penězích, kteří tak až do posledního centu mohou, a budou, kořistit z netušících neinformovaných "spotřebitelů", obývajících tuto planetu. Kdyby se všichni dozvěděli jak snadná je výroba vodíku, nikdo by už nechtěl kupovat benzín!
Dva nejvýnosnější druhy podnikání na Zemi se točí kolem elektrické energie a ropy. Ale elektřinu mohou dodávat generátory, poháněné motory na vodík, protože je-li proces extrakce vodíku živen elektrickým generátorem (například alternátorem automobilu), poháněným takovým motorem a je stále k dispozici dostatek vody (lze využít i její kondenzaci) je to téměř "perpetuum mobile"; samozřejmě ne úplně, protože mnoho energie uniká jako teplo, ale i přesto je účinnost velmi vysoká. Ale pokud je potřebné palivo zdarma, kdo by si stěžoval?
Nenabízím zde žádný design pro kondenzaci výfukových par, ale myslím, že může zvýšit kilometrový výkon automobilu průběžným doplňováním zásobní nádrže. Výfukem napájený radiátor by mohl využít chlazení náporem vzduchu za jízdy. Je to jen představa, žádný design, protože zde je zapotřebí zohlednit různé aspekty, jako nejmenší nutný protitlak, tlak v jednotce a umístění takového zařízení s ohledem na provedení vozu a dostupný prostor. Jednodušší by bylo postavit kondenzační zařízení pro stacionární motorový generátor, kde si s prostorem nemusíme dělat starosti.
Z litiny náchylné ke korozi jsou také stěny válců, ale ty udržují v čistotě písty (pokud ovšem motor dlouhodobě nestojí). Přesto by byl nejlepší motor postavený kompletně z nerezové oceli, jenže nečekejme, že nám ti hoši nabídnou cokoli, co by obecně zvýšilo dostupnost automobilů poháněných vodíkem. Nelze na ně spoléhat, protože vydělávají těžké peníze na benzínu, nezapomeňte na to!
Dává to smysl? A máte mozek? Tak vypněte tu pitomou televizi (která většinou stejně jen lže ... jste rádi obelháváni, nebo co?), zdvihněte se z pohovky a pus»te se do práce! Kolik vydáte ročně za benzín? Nevím jak vy, ale radši bych ty prachy vydal za jídlo!
Automobilový motor by mohl být rozumně konstruován s hlavou a válci z nekorodující oceli přímo z továrny, ale byl by zde závažný důvod uplatňovat u takového vozu přirážku 25 či více tisíc dolarů, palivo by totiž bylo zdarma, protože toto přizpůsobení nepotřebuje "modifikaci". Ale a» už z továrny nebo ne, pokud bude na této planetě pršet a budu naživu, budu jezdit zadarmo!
Je zde řada odsudků ohledně užívání vodíku místo benzínu. Většina z nich představuje lžipropagandu šířenou těmi, kteří nejvíc ztratí, pokud vodík někdy dosáhne širokého využití jako automobilové palivo ... zástupci ropných společností! Pak zde samozřejmě je několik stupidních ....., kteří jednoduše naprosto ignorovali selský rozum, mysleli, že pro ně snad platí jakási výjimka a nevyměnili u svých motorů normální ocelové ventily za nerezivějící a jejich litinová vodítka za bronzová. Tím dosáhli toho, že se jim při nejvyšších otáčkách zadřel motor. Pokoušeli se totiž ušetřit tam, kde neměli, a pak obvinili koncepci vodíkového paliva jako příčinu a šíří o této nádherné a jednoduché technologii jen lži. Možná (když to uděláte opravdu dokonale), že za přestavbu palivového systému vašeho automobilu utratíte pár tisíc. Jenže, co znamená tato jednorázová "investice", když pak už nikdy nebudete muset kupovat benzín?
Někteří výrobci automobilů s vysokým výkonem už uvedli na trh motory s nerezavějícími ventily, ale je jich jen málo a tak či tak ještě musíte vyměnit výfukový systém. Pro vstup vaporizovaného paliva do karburátoru musí být použito stejných součástí jako u motorových soustav na propan/ butan nebo kapalný zemní plyn, které umožňují zásobování motoru vaporizovaným palivem.
Konečný součet už sami vidíte, ne? Hodně ušetřených peněz! Kdyby každé auto jezdilo na vodík, kdo by na tom prodělal nejvíce? "Velký bratr", nikdo jiný. žádné benzínové daně, poplatky za testy výfukových plynů, pokuty za nedodržení "výfukových testů", navýšení kupní ceny vozu za katalyzátor, benzínové pumpy na každém rohu, degradace ovzduší a ztroskotání na krajnici, o půlnoci v lijáku, daleko od čerpací stanice...
Podobný mechanizmus jaký otevírá a zavírá zatahovací reflektory by mohl na stlačení spínače aktivovat systém s "lopatkou" na zachycování deš»ové vody, která by proudila hadicí přímo do nádrže; bez ohledu na to, zda vůz jede nebo stojí. Stačí sledovat ukazatel paliva a zavřít sběrač, když ukáže "plnou"!
Zatím co asi bude trvat ještě hodně dlouho, než si budeme moci koupit motor z jakési neobvyklé, korozi odolávající slitiny tovární výroby, nabízím vám už dnes kompletní design generátoru vodíku, kterým můžete pohánět automobil. Jakékoli zde uvedené modifikace motoru ale berte jen jako náčrt; jakési základní pojetí. Záleží jen na vás, abyste realizovali to, co je dobré a použitelné pro ten který motor. Buďte iniciativní. Nespoléhejte na to, co jsem popsal, a co ne; pokud objevíte součástku nebo proces, o němž jsem nezmínil, který jakýmkoliv dalším způsobem ochrání motor před korozí, použijte ho!
Napsal jsem tento návod, abych pomohl lidem zbavit se velké lži o nevyhnutelné závislosti na ropných společnostech, bez jejichž přispění nejede žádné auto. Kdyby městské busy poháněl vodík, nebyl by žádný důvod požadovat nesmyslné jízdné, dnes odůvodňované faktorem "rostoucích nákladů na pohonné hmoty"...
Možná se divíte: "Proč už to tedy spousta lidí neužívá, když je to funkční?" Protože na tom ropné společnosti nemohou vydělat! Jak už jsem řekl, velké peníze korumpují malé mysli. A pak - naše společnost je plná ......., kteří, jak se zdá, jsou tady pouze proto, aby byli pohromou každé kreativity ... protože říkají věci jako: "Nevěřím!" nebo "To ve skutečnosti nikdy nemůže fungovat, je to jen mystifikace." "Já viděl v televizi chlapa, který předváděl, že taková látka propálí motor" nebo "Jak je možné, že jsme o tom nikdy neslyšeli, když to doopravdy funguje?".. .. Všichni ti hlupci s vymytými mozky, po celý svůj život věří jen tomu, co vidí v televizi a považují to za pravdy, stojící mimo veškerou debatu!
Jel jsem kdysi do losangeleské kanceláře televizní stanice Channel Seven Eyewitness News, abych jim předvedl automobil na vodu, který skutečně funguje. Říkal jsem jim, že když uvedli příhody popisující chyby a omyly, které lidé udělali při pokusech postavit vodíkem poháněný automobil, proč neudělat reportáž o autě, u kterého jsou všechny chyby vyřešeny, takže je doopravdy funkční! Vše, čeho se mi dostalo bylo plané žvanění o tom, že "jde o látku, která lidi nezajímá".
Televize je hlavní hlásná trouba síly skryté za velkou lží, masovou měrou vymývající mozky veřejnosti. Ta chce, aby lidé uvěřili, že všechno musí být za peníze. Neobávají se jen finanční ztráty, které by utrpěli kvůli vodíkem poháněným dopravním prostředkům, jejich hlavní obava se týká vodíkem poháněných motorů, které lze použít k výrobě tepla a elektřiny v každém domě. Pak by totiž jedinými veřejnými službami založenými na centralizovaném odběru byly už jen vodařské a telefonní společnosti. Jímání deš»ové vody do zbytečných kovových sudů od nafty a jejím použitím jako paliva by dokonce omezilo i tento odběr!
Stavím tolik zařízení kolik mohu, ale pouze pro osobní potřebu a napsal jsem tuto brožurku. To je asi jediný způsob jak se mohu "legálně" pokusit napomáhat celosvětovému procitnutí.
Vodíkový generátor produkuje energetický potenciál nad 100% výkonnosti! Ano, čtete správně; zbývá tu energie navíc! Automobilová baterie nastartuje motor, ale jakmile jednou běží, převezme její nabíjení a činnost zapalování alternátor. Ten mimo to dodává energii procesu extrakce, takže generátor vodíku produkuje energii pohánějící motor, otáčející alternátorem. Pokud je k dispozici voda, není třeba žádný další externí zdroj energie, provoz celého systému je soběstačný. Dodatečná baterie by poskytla více proudu - pokud je to vůbec potřebné - aby mohlo fungovat všechno najednou, bez přetížení elektrické instalace; zapalování, generátor vodíku, světla, klimatizace i váš megawattový stereosystém!
Udělejte fotokopie této brožury pro každého, koho znáte a použijte informací, které obsahuje. Svět je obelháván jen proto, že ti, kteří ho zalidňují, dělají všechno stejně, nebo se přinejmenším nepokusí cokoli zlepšit. Voda je hlavní "obnovitelný zdroj", který se nikdy nevyčerpá!
KROK ZA KROKEM
Činnost systému:
Vypínače na přístrojové desce spouštějí reakci a současně uvedou v činnost čerpadlo, napájející komoru vodou. Když auto začne vynechávat nebo motor zhasne, je to znamení, že používanou elektrodu úplně potáhl škraloup sedimentů z vodních nečistot. Elektricky aktivovaný proces molekulárního odlučování (elektrolýza) se zastavil. Tyto vypínače by měly být vybaveny kontrolkami signalizujícími, který je zapnutý, a ochranou před neúmyslným zapnutím. V případě potřeby přepnout na rezervní elektrodu, musí vypínač přerušit proud do té "odumřelé", a zavřít její elektrický ventil (solenoid). Účelem těchto ventilů je zabránit natlakovanému kyslíku v pronikání armaturou vypnuté elektrody do rozvodné sítě vodíku, což by eventuálně mohlo mít za následek, že se z vašeho automobilu stane "silniční Hindenburg"! Vodík je oddělován z molekulárního svazku s kyslíkem vystavením působení proudu stejnosměrného napětí. Vodík je přitahován k zápornému náboji, zatím co kladný náboj přitahuje kyslík; během tohoto procesu se v komoře vyvíjí teplo, takže je vhodné oddělit reaktor od zbytku zavazadlového prostoru hliníkovou nebo překližkovou přepážkou. Malé automobily jsou lehké, tudíž levnější při pohonu benzínem, ale když je palivo zdarma, třída ani hmotnost automobilu nejsou rozhodující, s výjimkou Porsche, a podobných sportovních automobilů. Kdo je u čerta rád nacpaný jako sardinka do rolující plechové rakvičky? Rychlé automobily mohou přijít o hbitost, ale můj Cadillac udělá 130 mil v hodině na velmi dlouhé vzdálenosti!
Voda neustále přečerpávaná reakční komorou a samotná komora, která je pozitivně nabitá, přitahuje kyslíkové molekuly a odvádí je pryč zpětným vedením do nádrže, z níž jsou odventilovány víčkem. Elektrody přitahující vodík jsou titanové tyče (odizolované nad "T" fitinkem), na nichž je záporný náboj. Na přístrojové desce je namontovaný ukazatel tlaku, připojený před regulátor a směšovač. Pro spuštění vyvíječe vodíku zapnete jeden z vypínačů na přístrojové desce a vyčkáte, až manometr ukáže tlak v palivovém potrubí. Když je dostatečný, nastartujete motor. Při upevňování agregátu ve voze pamatujte na to, že vyvíjecí komora je připojena ke kladnému pólu baterie a většina automobilů má uzemněné šasi, takže komora musí být elektricky odizolovaná od dna zavazadlového prostoru!
Poznámka nakonec:
Toto zařízení není jen představa nebo teorie! Je vyzkoušené a osvědčené. Tento systém jsem navrhl ve věku 18 let, v roce 1983, a od té doby postavil více než jednu aplikaci. Nesmím sice prodávat hotové jednotky, ale nic než smrt mi nemůže zabránit v distribuci této brožury, v naději, že lidé přijmou iniciativu směřující k probuzení z velké lži o ropné závislosti a sami zaplaví ulice vodíkem poháněnými automobily. Až zjistí, jak jednoduché to je, může si veřejný tlak zanedlouho vynutit změnu postoje, což bude mít za následek, že dlouho opožděné sdělovací prostředky konečně vnesou jasno do toho, čeho se všichni
tak bojí.
Televize v L.A. nechtěla ztratit ani slovo o tom, že 18-letý zámečník postavil skutečně funkční vozidlo na vodík! Z jejich hlediska se přepokládá, že v očích veřejnosti jsme jen hlupáci!
Carl Cella
Zajímavé, že? Upozorňujeme všechny případné zájemce o pokusy s tímto zařízením, že WM magazín nepřebírá žádnou odpovědnost za případné škody! Naopak - radíme vám: NEDĚLEJTE TO! NEDĚLEJTE TO! NEDĚLEJTE TO!
CO SI O TOM MYSLITE ? MATE GARAZ TAK SKUSAJTE ,,a potom dajte vedet vysledky
trochu prisolit:a jak myslíš,že jsme to v sedmy třídě provozovali...vf do toho nepleť,to je trochu jiná pohádka.ted to tu rozvadet nebudu,az kdyztak zitra s poradnou klavesnici.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Celý proces bude zaručeně energeticky v mínusu, stačí používat selský rozum. Výchozí bod: palivo. Účinnost spalovacího motoru: asi 0,3. Účinnost alternátoru - max. 0,8. Energetická účinnost elektrolýzy vody: 0,6-0,7. A tak furt dokola.
To nám dá celkovou účinnost tohoto uzavřeného cyklu 0,3*0,8*0,7=0,168 - tj. cca 0,17 (17%).
Na každých 100J energie nám toto zařízení dá jen 17J, zbylých 83J je energetický deficit.
Nezohlednil jsem rozdíl ve výhřevnosti vodíku a benzínu, ale vsadím boty, že při tomto procesu budeme furt v mínusu.
Je to klasické perpetum mobile.
Navíc elektrolýza vody se nedá moc dělat v čistém stavu, protože voda je nevodivá (čistá) Používá se roztok kyseliny sírové, která zprostředkuje rozklad vody a sama v roztoku neubývá, ubývá jen voda. Z toho důvodu musí být elektrody platinové.
Přisolením vody se doasáhne akorát toho, že bude probíhat rozklad soli na sodík a chlor, což je k ničemu.
Lidi už jsou tak zblblí tím mít něco zadara, že by nejradši osrali i přírodní zákony.
To nám dá celkovou účinnost tohoto uzavřeného cyklu 0,3*0,8*0,7=0,168 - tj. cca 0,17 (17%).
Na každých 100J energie nám toto zařízení dá jen 17J, zbylých 83J je energetický deficit.
Nezohlednil jsem rozdíl ve výhřevnosti vodíku a benzínu, ale vsadím boty, že při tomto procesu budeme furt v mínusu.
Je to klasické perpetum mobile.
Navíc elektrolýza vody se nedá moc dělat v čistém stavu, protože voda je nevodivá (čistá) Používá se roztok kyseliny sírové, která zprostředkuje rozklad vody a sama v roztoku neubývá, ubývá jen voda. Z toho důvodu musí být elektrody platinové.
Přisolením vody se doasáhne akorát toho, že bude probíhat rozklad soli na sodík a chlor, což je k ničemu.
Lidi už jsou tak zblblí tím mít něco zadara, že by nejradši osrali i přírodní zákony.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
To je jak v té pohádce, kde vařil chsník polévku ze sekyry. Stačilo k té sekyře vysomrovat od lakomé selky jenom trochu sádla, vejce, nudle, koření,... Výborná sekyrková polívka.swics píše:OKI. viac hlav viac mudrosti ,, a co tak len trosku dobohatit zmes nie velkym mnozstvom vodika? nejaka mala komora na elektrolizu ? .....?
Tady máme jako sekyru vodík a pak už k tomu potřebujeme jenom ten benzín.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Re: Sila VODIKU ...VAZ na vodu?
Tato věta objasňuje vše.swics píše:.
Nejhojnějšími prvky ve vesmíru jsou vodík a hloupost... ...Poznámka nakonec:
Toto zařízení není jen představa nebo teorie! Je vyzkoušené a osvědčené. Tento systém jsem navrhl ve věku 18 let, v roce 1983...
A k poznámce nakonec patří "a uveřejnil jsem 1.dubna 1984"
no trochu mi to připomíná kdysi amatérsky stavěné kyslíko-vodíkové svářečky, několikrát publikované v časopisech Udělej-urob si sám. Ten princip je správný, skutečně funkční, rozklad vody takto funguje, až na ten energetický deficit, jak tu správně tušíme. Ty "svářečky" skutečně fungují, a jejich el. příkon vzhledem k získávané energii z rozkladu vody by šel snadno z projektové dokumentace spočítat. Ale když jsem tento vyvíječ plynů ke sváření viděl na vlastní oči (protože jsem tomu nevěřil, že je funkční) měl jsem okamžitě pocit, že vidím atomovou bombu, která může kdykoli explodovat při jakékoli poruše nebo nekázni. V textu použité přirovnání ke vzducholodi Hindenburg je zcela namístě. Proto všem radím nic takového nezkoušejte a už vůbec ne v autě. Mě se jednou ve 1203 porouchal regulátor dobíjení, baterka vařila, já s ní manipuloval, řádně ji v kastlíku neupevnil a při jízdě po poli došlo ke zkratu a vodík unikající z baterky bouchnul a odtrhnul blatnik. S vodíkem a kyslíkem bych si amatérsky nehrál. Nedávno jsem viděl v Zemědělském týdeníku traktor poháněný vodíkem, ale vlastní zařízení popsáno nebylo.
Jeden čas jsem taky o využití vodíku hledal nějaké informace... Nepříde mi to jako špatný nápad. Viděl jsem video favorita upraveného na vodík a jejich systém spočíval v tom, že do sání přidávali vodík. Takže to jelo na směs benzínu a vodíku. Úspora paliva byla asi 3 litry nebo míň teď nevím. Na netu je možno najít spousty metod výroby vodíku... Hodně se mluvilo o výrobě pomocí vf proudu jak tu někdo psal.... Nic o tom nevim, ale lidi co s tím experimentovali žádných výsledků nedosáhli...