Flamov biely žigul s čiernymi kolesami

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

no samozrejme ze isiot nebolo myslene ako urazka ale ako oslovenie :)
tu prikladam nejake foto ako vyzera moje auto v porovnani s priemernym zigulom
viem, ze tam moc nevidno, ale myslim si ze tu kapotu, prahy, lemy blatnikov atd tam trochu vidno
a ozaj urval som zasterku, tak ked uz som ju mal doma tak som vyskusal ju vylepsit. hned ako ju nahodim na auto, tak to nastriekam aj na druhu
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog?foto=231913
Přílohy
DSCF06201.jpg
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Takze s pracami na mojom aute sa uz blizim ku koncu, tak si myslim, ze uz je cas zverejnit vysledky mojej doterajsej prace. Popisem aspon zhruba to, co nevidno na fotkach. Auto dostalo minule leto karoseriu z 21061ky, pretoze ta povodna bola na sracky a kedze sa naskytla moznost kupit 21061ku bez papierov a ja som mal hrdzave auto s LPG v papieroch, tak som to nejak skombinoval. Zigulak bez papierov sme kupovali napolovicu s kamosom: on si zobral motor, prevodovku, dvere, interier a ja zvysok. Takze momentalne su dvere na aute take ake su (nahovno, musim ich vymenit). Motor mam 1500ku z 2107ky, ktora isla do srotu. Na motore sa robila zakladna udrzba: hlava, salky na ojniciach, rozvod atd... Keby som mal pisat vsetko co sa na aute urobilo, bolo by to asi na celu stranu, takze to zhrniem tak, ze sa spravilo skoro vsetko co bolo treba. To co nebolo treba je vidiet na fotkach. Este mam v plane kompletne zrepasovat brzdy (nie ze by teraz nesli, ale chcem to spravit), trosku znizit auto (asi o 5cm, nechcem sa plazit uplne po zemi) mam uz na to pripravene nove struny na kombik-tie tvrdsie, zrepasovat tlmice a dat do nich tuhsi olej, vymenit dvere, zasterky, spasovat prednu kapotu, na celak decentne biele clonitko a mozno dopredu dvojity stabilizator. Ak ste sa docitali az sem, som rad, tak sa uz mozete iba kochat fotkami.
Fotky tu (od najnovsej po najstarsiu):
http://www.panoramio.com/user/3386951
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

a čípak je ta červená s votevřenou haupnou za tím rozstříhaným šrotem ? jinak vypadá o 1000% líp než před výměnou-a jak jsi vyřešil číslo kastle-převařil ?
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Ta cervena je kamosovho brata. Hej, cislo som prevaril. A diki za pochvalu.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ako si namontoval tento reprak http://www.panoramio.com/photo/34144533 ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Namiesto toho original kozenkou potiahnuteho sololitu som dal 12mm drevotriesku a odsadil som ju az po otvaranie kapoty, aby tam bolo aspon trochu miesta pre reprak. Tie repraky co tam mam su dost plytke, takze sa tam v pohode vojdu. Nie je to sice idealne, ale hra to celkom slusne.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ja som osadzoval normálne do dverí :roll:
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dělám GO tak si mohu trochu tu a tam říznout . Pro přední reproduktory využiji volný prostor v předním podběhu . Je to prostor za tou boční koženkou a plechem . Po vyříznutí plechu a vevaření "skříně" vznikne dostatečný prostor na usazení reproduktoru .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Dneska som auto umyl, navoskoval, a konecne som nahodil biele svetla a blinkre(vdaka Michael 4x4)
Fotky tu: http://www.panoramio.com/user/3386951
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

sexy!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

dnes som na aute vymenil rozdelovac, sviecky, vzduchovy filter, nastavil som predstil, karburator a motor startuje na brnknutie, nadherne ide do otacok, no u mna proste nieco neskutocne :D
Predtym som mal z nevedomosti kombinaciu ozon a bezpodtlakovy rozdelovac a na benzin to islo hrozne-zhruba od 2000ot sa to zadusilo, pribrzdilo to cele auto a az po nejakom case to zrazu vyletelo prudko dopredu-no proste cosi strasne, teraz ide krasne plynulo, som spokojny :D
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

mal si zaslepenu dierku k podtlaku na karbci čo sa spajal s rozdelovačom??? Pretože ak hej, musel si tam mať niečo posraté, ja som mal ozon s odpojeným podtlakom a šlo to normálne do otáčok
Naposledy upravil(a) Puhi dne stř dub 28, 2010 16:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

mal som tam taky kusok hadicky upchaty srobom, ale kazdopadne je mi to jedno, na benzin aj tak nejazdim a teraz to celkom ide :)
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Puhi píše:ozon s odpojeným podtlakom
to nie je to iste co ozon s bezpodtlakovym rozdelovacom :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

no to už neviem :roll: ale nejaký rozdiel v tom nevidím :roll:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“