Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ona také někdy vázne organizace náhradní dopravy, sem tam také nějakému busu dochází nafta tak musí natankovat apod.
Občas bývá i zábava, obvzláště když řidič autobusu ani průvodčí nejsou místní a ani jeden nezná kudy se dostat po silnici ke všem zastávkám
Pokud je náhradní doprava předem připravovaná tak se dá zařídit lecos, ale pokud je to nějak neočekávaně (jako před časem u nás) tak je jasné, že asi ČD jen tak během okamžiku neseženou celou flotilu autobusů.
Potom se člověk sveze lecčíms, já jsem zažil dva extrémy. Jednou jsem si užíval luxusu zájezdového autobusu cestovní kanceláře DEZKA a podruhé byla přistavena , již z dálky nedůvěryhodně vypadající, žlutobílá Karosa ř.700 s nápisem FC JISKRA MODRÁ
Prostě musí člověk počítat s tím, že náhradní doprava je vždy nouzové řešení neprůjezdnosti trati a nějaká ta komplikace se jistě dostaví. Většinou také nevede silnice souběžně s tratí tak si autobus někdy i značně zajede, to se nedá nic dělat.
Občas bývá i zábava, obvzláště když řidič autobusu ani průvodčí nejsou místní a ani jeden nezná kudy se dostat po silnici ke všem zastávkám
Pokud je náhradní doprava předem připravovaná tak se dá zařídit lecos, ale pokud je to nějak neočekávaně (jako před časem u nás) tak je jasné, že asi ČD jen tak během okamžiku neseženou celou flotilu autobusů.
Potom se člověk sveze lecčíms, já jsem zažil dva extrémy. Jednou jsem si užíval luxusu zájezdového autobusu cestovní kanceláře DEZKA a podruhé byla přistavena , již z dálky nedůvěryhodně vypadající, žlutobílá Karosa ř.700 s nápisem FC JISKRA MODRÁ
Prostě musí člověk počítat s tím, že náhradní doprava je vždy nouzové řešení neprůjezdnosti trati a nějaká ta komplikace se jistě dostaví. Většinou také nevede silnice souběžně s tratí tak si autobus někdy i značně zajede, to se nedá nic dělat.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Michal Pokorný by dodal: Ochotněji bych nastoupil snad jen do Š 706 RTO v jásavé bílomodré.Michal Pokorný píše:již z dálky nedůvěryhodně vypadající, žlutobílá Karosa ř.700 s nápisem FC JISKRA MODRÁ
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Tak Láďo to je jednoduchý, dokaď jsem neměl řp, tak jsem jezdil z 75% výhradně vlakem. Běžně ty 2 zastávky do školy a čas od času do Plzně. Jasný, že poměry na trase Praha-Brno budou úplně jiný asi než na Klatovy-Horažďovice předm., ale tam já nejezdim žejo Pominu i to, že na vlak musim jít 3/4 km. Tak jsou karty rozdaný hodnotit síť silnic a železnic by nebylo fér Ale když sleduju například klat. nádraží, tak opravený 1 nástupiště nepovažuju za pokrok. Vevnitř prodělalo opravu asi tak naposled po druhej světovej, kdy ho znovu postavili (nebrat prosím doslovně). čekat na vlak na těch lavicích delší čas je o řiť. Vlaky na tom nejsou relativně až tak špatně, ale moderní zrovna nejsou. Umakartu a kožence v 21 století nefandim. Na vlastní oči jsem viděl jednou uklízečku, která tou samou vodou a hadrem vytírala podlahu a myla stolečky. Já snesu dost, ale takový prase taky nejsem. Dále nechápu odpůrce eventuelních žlutých vláčků - proč se čd bojí konkurence? ať se ukáže kdo to umí líp a levnějc, pro cestující jedině správně. říkam je vidět snaha ale zdaleka jetě nejsme ani na průměru si myslim. K porovnání stačí třeba čsad plzeň akciová společnost. Starý karosy prakticky nevidim a když už tak všechny po GO, kdy jsou nově nastříkané a uvnitř mají nové sedačky a jsou vypolstrovaný místo toho umakartu nebo taky co to je. Jinak to jsou všechno nový autobusy. Prostředí autobusáků v KT a PM je rozhodně čistčí. No a pokud jde k ceně: V létě jsem jel busem do PM. Přesnou cenu si nepamatuju, ale platil jsem dvěma dvackama a ještě mi řidič vrátil a poděkoval. Při koupi lístku na nádraží čd v kt mam pocit, že všichni prodavači jízdenek jsou němí, ačkoli já jako slušně vychvanej kluk zdravim i poděkuju avšak samožejmně si teda myslim tak ty mě taky Vlakem do PM jsem jel naposled před 3 lety ještě v prváku. Tehdy jsem platil 65 korun (obě ceny jsou bez slevových kuponů, který já nevyužívám), vlak měl 15 minut zpoždění. kolikrát se od tý doby zdražovalo asi
To jsou prostě moje osobní zážitky z cest a nebo zážitky z prostředí, když jdu např. někoho vyprovodit atd.
To jsou prostě moje osobní zážitky z cest a nebo zážitky z prostředí, když jdu např. někoho vyprovodit atd.
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jestli napřed umyla stolečky a pak podlahu, tak proč ne?
Jinak koukam, položil jsi pohled na cestování vlakem dost zeširoka... To by mě vůbec nenapadlo, posuzovat to i podle toho, jestli na perónu jsou vyměněný prefabrikáty
Mimochodem, počkej si na ty konkurenční vlaky, až zaberou rentabilní tratě a ty ostatní zavřou. Nebo až budeš muset kupovat pro cestu do PM z MV přes KT 2 jízdenky
A zajímavý jsou teda ty ceny autobusů. Koukam, že ČSAD je docela levnější než Štáhlich. Ale zase třeba za cestu do Vřeskovic si počítají taky přes 30 Korun. To by mě teda zajímalo, jak to propočítávají. Když jsem tam jel, tak se mi chtělo plakat, takhle drahej autobus jsem fakt nečekal. Jo a třeba CAN mi teda vůbec čistej nepříde. Klatovskej busák je pěknej, to jo. Ale pamatuješ ho předtim, než ho opravili? Dráhy mají taky plno opravených nádraží.
Jinak já jezdim do PM za studentský, přes léto to neplatí, takže se mi ty ceny taky nelíbí, když jsem zvyklej jezdit do školy za levno. 32 Káčé mi to stálo, pokud si pamatuju, v prváku na střední. Pak mi to dokonce zlevnilo na 29. Teď to stojí zase 32 (na PK, jinak 36) a dokonce už se k tomu připočítává i eventuelní zpáteční sleva, což se dřív taky nedělo. Jinak za tu dobu se zdražilo tak jednou a to eště kvůli tomu, že zvedli DPH
Jinak koukam, položil jsi pohled na cestování vlakem dost zeširoka... To by mě vůbec nenapadlo, posuzovat to i podle toho, jestli na perónu jsou vyměněný prefabrikáty
Mimochodem, počkej si na ty konkurenční vlaky, až zaberou rentabilní tratě a ty ostatní zavřou. Nebo až budeš muset kupovat pro cestu do PM z MV přes KT 2 jízdenky
A zajímavý jsou teda ty ceny autobusů. Koukam, že ČSAD je docela levnější než Štáhlich. Ale zase třeba za cestu do Vřeskovic si počítají taky přes 30 Korun. To by mě teda zajímalo, jak to propočítávají. Když jsem tam jel, tak se mi chtělo plakat, takhle drahej autobus jsem fakt nečekal. Jo a třeba CAN mi teda vůbec čistej nepříde. Klatovskej busák je pěknej, to jo. Ale pamatuješ ho předtim, než ho opravili? Dráhy mají taky plno opravených nádraží.
Jinak já jezdim do PM za studentský, přes léto to neplatí, takže se mi ty ceny taky nelíbí, když jsem zvyklej jezdit do školy za levno. 32 Káčé mi to stálo, pokud si pamatuju, v prváku na střední. Pak mi to dokonce zlevnilo na 29. Teď to stojí zase 32 (na PK, jinak 36) a dokonce už se k tomu připočítává i eventuelní zpáteční sleva, což se dřív taky nedělo. Jinak za tu dobu se zdražilo tak jednou a to eště kvůli tomu, že zvedli DPH
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já dávám v současnosti cca 46km denně.EMI píše:a to cestování vypadá tak jak vypadá. Neříkam že je extra špatný, ale upřímně prátelé není ani průměrný
Jezdím od září 1991.
1991-1995 denně 32km obě cesty (do školy)
1995- dosud denně 46 nebo 54km (do školy, do práce)
Když vezmu, že školních dnů je asi 180 za školní rok, a pracovních je asi 220, tak jsem napočítal naježděných cca 200 000km za život. Z toho 99% je najeté po trati 171.
Ae to je u nás normální, prostě obec 25km za Prahou, za prací do Prahy dojíždí většina pracujících.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
no a je to venku http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... draha.htmlkarloslt píše:Pokorný: tak to se Vám Švestková dráha krapet přiblíží.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=3miLo25I ... r_embedded
_____________
No stručně, onu zvláštní jízdu jsem zachytil a též v depu jsem se byl podívat, ba dokonce dvakrát toho dne. O fotky se podělim a určitý povídání o tom sepíšu pozdějš. Teď snad jenom dodam, že v klatovským depu včera bylo 9 klatovských osumsetjednatřicítek (byť už ne všechny zasahujou do provozu) a navrch jedna osumsettřicítka.
Malá ochutnávka: http://megaupload.vsevjednom.cz/images/100_2536.jpg
_____________
Tak, ač jsem dostal "dobrou" odpověď, nevzdal jsem se a v pátrání pokračoval. Úspěšně, ba dalo by se říct, že velice výbornej den z hlediska železničního jsem zažil.Hurikán píše:Vidím, že se's na svůj dotaz dostal "dobrou" odpověď.Laďuša píše:No jo, to dlouhý á tam dělá švíky...
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/0 ... 620209.asp
No stručně, onu zvláštní jízdu jsem zachytil a též v depu jsem se byl podívat, ba dokonce dvakrát toho dne. O fotky se podělim a určitý povídání o tom sepíšu pozdějš. Teď snad jenom dodam, že v klatovským depu včera bylo 9 klatovských osumsetjednatřicítek (byť už ne všechny zasahujou do provozu) a navrch jedna osumsettřicítka.
Malá ochutnávka: http://megaupload.vsevjednom.cz/images/100_2536.jpg
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
a to já takéLaďuša píše:dalo by se říct, že velice výbornej den z hlediska železničního jsem zažil
Cestování vlakem má tu výhodu oproti autu, že člověk není nijak izolován a setká se s různými lidmi. Někdy člověk potká nepříjemné blbce, ale někdy příjemné či dokonce zajímavé lidi, které by jinak nepotkal.
Sem tam jsem tu vychvaloval paní průvodčí, kterou potkávám na trase Dubičná-Lovosice. Naprosto bezkonkurenční sympaťačka, ačkoliv je dobře o 10 let starší než já, je velice přitažlivá. Řekl bych, že pro povolání průvodčí se přímo narodila. Maximálně příjemná k cestujícím, docela upovídaná - v příjemném slova smyslu, ochotná a milá, prostě paráda.
A dnes jsem potkal to samé v mužském provedení a to ve vlaku Os 2322. Kluk určitě o pár let mladší než já, ale opravdu neuvěřitelně ochotný a milý, takového je snad na Os škoda, toho bych si představoval při nejmenším na rychlíku.
A jak jsem zjistil, ochota a vstřícnost železničního personálu je docela důležitý faktor, protože člověk je tím tak potěšen, že promine i lehké nedostatky v čistotě soupravy.
Tak tedy za tuto průvodčí a tohoto průvodčího mají u mne ČD jedničku s hvězdičkou
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mi povídej. Dneska jsem prvně v životě byl napruženej a byl jsem připravenej vyskočit po záchranej brzdě. Ten debil do toho vlaku naskakoval fakt už v docela rychlosti a s velkou krosnou na zádech. Opravdu už jsem čekal, že se pod ten vlak zřítí... Nepochopim takový lidi. Když byl vlak odmávnutej, po tom týpkovi nebylo ani vidu, ani slechu. A najednou, když už vlak jel celkem svižně, se přiřítil zpoza staniční budovy a začal se dobejvat do vlaku. Lidská blbost je neomezená.Michal Pokorný píše:Někdy člověk potká nepříjemné blbce
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak to v Roudnici byl dnes pravý opak, nějaká holčina se rozhodla vystoupit z rychlíku, když už byl v celkem pokročilém stádiu rozjezdu. Bohužel se jí to nějak nepovedlo a zůstala ležet na peronu.
Protože z restaurace je výhled jen tak na horní poloviny těl na nástupištích, tak jsme ji neviděli, ale pan Raiber si všiml, že po perónu běží nějaký pán, hned za ním běžela výpravčí a v zápětí další nádražačka.
Tak na servírku povídá : Miluško, tam nějak pobíhají nádražačky, jdi se podívat co se tam děje. A servírka šla, ovšem dění ji tak zaujalo, že se nevracela, tak na ni zase volal : Miluško, pojď už, nemáme co pít
Protože z restaurace je výhled jen tak na horní poloviny těl na nástupištích, tak jsme ji neviděli, ale pan Raiber si všiml, že po perónu běží nějaký pán, hned za ním běžela výpravčí a v zápětí další nádražačka.
Tak na servírku povídá : Miluško, tam nějak pobíhají nádražačky, jdi se podívat co se tam děje. A servírka šla, ovšem dění ji tak zaujalo, že se nevracela, tak na ni zase volal : Miluško, pojď už, nemáme co pít
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob lis 01, 2008 01:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Michal Pokorný píše:no a je to venku http://litomericky.denik.cz/zpravy_regi ... draha.htmlkarloslt píše:Pokorný: tak to se Vám Švestková dráha krapet přiblíží.
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob lis 01, 2008 01:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
naopak takových lidí je potřeba co nejvíc v osobních vlacích, kde je ten styk s cestujícími největšíMichal Pokorný píše:a to já takéLaďuša píše:dalo by se říct, že velice výbornej den z hlediska železničního jsem zažil
Cestování vlakem má tu výhodu oproti autu, že člověk není nijak izolován a setká se s různými lidmi. Někdy člověk potká nepříjemné blbce, ale někdy příjemné či dokonce zajímavé lidi, které by jinak nepotkal.
Sem tam jsem tu vychvaloval paní průvodčí, kterou potkávám na trase Dubičná-Lovosice. Naprosto bezkonkurenční sympaťačka, ačkoliv je dobře o 10 let starší než já, je velice přitažlivá. Řekl bych, že pro povolání průvodčí se přímo narodila. Maximálně příjemná k cestujícím, docela upovídaná - v příjemném slova smyslu, ochotná a milá, prostě paráda.
A dnes jsem potkal to samé v mužském provedení a to ve vlaku Os 2322. Kluk určitě o pár let mladší než já, ale opravdu neuvěřitelně ochotný a milý, takového je snad na Os škoda, toho bych si představoval při nejmenším na rychlíku.
A jak jsem zjistil, ochota a vstřícnost železničního personálu je docela důležitý faktor, protože člověk je tím tak potěšen, že promine i lehké nedostatky v čistotě soupravy.
Tak tedy za tuto průvodčí a tohoto průvodčího mají u mne ČD jedničku s hvězdičkou
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže, malý povídání o mej železniční sobotě.
Utajovanej JŘ jízdy s motorem M262.0209 se podařilo získat a proto bylo rozhodnuto o vyfocení tutoho vlaku. S kámošem jsme naplánovali mocnou akci, jíž vévodila návštěva depa. Takže jsme napřed prolezli KT depo (měli jsme to oficiálně povolený), kde se v tu chvíli nacházel 1 Tranzistor 742, 1 Adéla 799, 2 Brejlovcí 754, asi 3 Regíny 814, 3 Orchestriony 810 a 8 velkých motorů 831. Tak jsme se tak pěkně prošli a pak jsme se odebrali zpátky do stanice, kde jsme čekali na onen historickej vlak.
Měl přiject po čtvrtej, no z dopravní kanceláře nešly optimistický zprávy... Ve čtyři to tepřive odjíždělo z Protivína... To byla čára přes rozpočet, protože od pěti byl na náměstí cíl Rallye Vltava a Šumava, kam jsem taky chtěli jít. No ale vláčky jsou lepší, tak jsme se radši rozhodli setrvat na nádraží (auta jsme nakonec stihli už jenom zaparkovaný na náměstí). Ve volným čase jsme se šli podívat na trať, k Červenýmu mlýnu. Přece jenom fotky ze širý trati jsou tak ňák lepší.
Ale nakonec, asi s dvě a půl hodinama zpoždění to konečně přijelo. Moc se to ale nerozneslo, na nádraží jsme byli jenom dvá. Tak jsme to cvakli a motor i s lidma jel do depa, tak jsme se teda rozhodli, že tam pudeme taky. Skladba strojů tam byla víceméně stejné, akorát Brejlovcí byly 3 (z toho jenom jeden, co tam byl i odpoledne) a motorů 831 bylo 9. No a k tomu eště teda jeden 830. Takže jsme se vmísili do davu a tu bylo naše překvapení, že česky mluvil snad jenom strojvůdce Ten vlak byl plnej Němců... No udělal jsem eště ňáký fota, ale už to nešlo tak dobře, grupa z motoru byla celá rozptýlená po výtopně...
Copa si asi Němcí pomysleli, když si zaplatili drahý jízdný (a to věřim tomu, že pro ně to bylo eště dražší) historickým vozem a přijeli do výtopny, kde "stejných" motorů je eště plno v běžným provozu
Tady fotky:
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Depo_Klato ... 010/#album
Ranní odjezd vlaku na Rudu v 8:22 už proběhnul tak, jak měl. Vyrazil jsem ho fotit k Červenýmu mlýnu. Měl jsem sice vytipovaný jiný místo, ale ráno tam byly špatný světelný podmínky. Ale nakonec jsem asi i radši (poslední 2 fotky v albu)
Eště, pro velkej úspěch motorů 831 tu vypíšu jejich sobotní statistiku v KT:
831.043, 117, 130, 134, 167, 168, 187, 212, 217 (+830.209)
(Tučně motory provozní, podtržený nevim (ale 212 si spíš myslim, že neni)
Utajovanej JŘ jízdy s motorem M262.0209 se podařilo získat a proto bylo rozhodnuto o vyfocení tutoho vlaku. S kámošem jsme naplánovali mocnou akci, jíž vévodila návštěva depa. Takže jsme napřed prolezli KT depo (měli jsme to oficiálně povolený), kde se v tu chvíli nacházel 1 Tranzistor 742, 1 Adéla 799, 2 Brejlovcí 754, asi 3 Regíny 814, 3 Orchestriony 810 a 8 velkých motorů 831. Tak jsme se tak pěkně prošli a pak jsme se odebrali zpátky do stanice, kde jsme čekali na onen historickej vlak.
Měl přiject po čtvrtej, no z dopravní kanceláře nešly optimistický zprávy... Ve čtyři to tepřive odjíždělo z Protivína... To byla čára přes rozpočet, protože od pěti byl na náměstí cíl Rallye Vltava a Šumava, kam jsem taky chtěli jít. No ale vláčky jsou lepší, tak jsme se radši rozhodli setrvat na nádraží (auta jsme nakonec stihli už jenom zaparkovaný na náměstí). Ve volným čase jsme se šli podívat na trať, k Červenýmu mlýnu. Přece jenom fotky ze širý trati jsou tak ňák lepší.
Ale nakonec, asi s dvě a půl hodinama zpoždění to konečně přijelo. Moc se to ale nerozneslo, na nádraží jsme byli jenom dvá. Tak jsme to cvakli a motor i s lidma jel do depa, tak jsme se teda rozhodli, že tam pudeme taky. Skladba strojů tam byla víceméně stejné, akorát Brejlovcí byly 3 (z toho jenom jeden, co tam byl i odpoledne) a motorů 831 bylo 9. No a k tomu eště teda jeden 830. Takže jsme se vmísili do davu a tu bylo naše překvapení, že česky mluvil snad jenom strojvůdce Ten vlak byl plnej Němců... No udělal jsem eště ňáký fota, ale už to nešlo tak dobře, grupa z motoru byla celá rozptýlená po výtopně...
Copa si asi Němcí pomysleli, když si zaplatili drahý jízdný (a to věřim tomu, že pro ně to bylo eště dražší) historickým vozem a přijeli do výtopny, kde "stejných" motorů je eště plno v běžným provozu
Tady fotky:
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Depo_Klato ... 010/#album
Ranní odjezd vlaku na Rudu v 8:22 už proběhnul tak, jak měl. Vyrazil jsem ho fotit k Červenýmu mlýnu. Měl jsem sice vytipovaný jiný místo, ale ráno tam byly špatný světelný podmínky. Ale nakonec jsem asi i radši (poslední 2 fotky v albu)
Eště, pro velkej úspěch motorů 831 tu vypíšu jejich sobotní statistiku v KT:
831.043, 117, 130, 134, 167, 168, 187, 212, 217 (+830.209)
(Tučně motory provozní, podtržený nevim (ale 212 si spíš myslim, že neni)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno