Repas karburatoru
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
- Bydliště: Ba
- Kontaktovat uživatele:
Repas karburatoru
Caute. Minuly tyzden mi laskavy Cory za mojej skromnej pomoci repasol karburator = vymena membran, trysiek, tesneni z "opravnej sady" z UA. Vsetko islo hladko, az na vymenu ihli. Tu sme za nic nasvete nevedeli dostat z "bloku karburatora", ona ma nasebe tesnenie, ktore ju drzi v tom "tuneliku". Nakoniec sme tam nehali povodnu. Aj ked si myslime ze nu vymenit netreba, v opravnej sade sa nachadza, teda asi je mozne ju nejako vymenit ked ju tam dali. Ja by som chcel vediet ci sa to uz niekomu podarilo, ako to spravil. Lebo ine ako napilit drazku a vypacit ten srobik s tesnenim ma nenapada.
Dakujem za vsetky rady, Andrej.[/b]
Dakujem za vsetky rady, Andrej.[/b]
Máš fotku , nenapadá mne co je to tá "ihla" . Česky je to Jehla . Myslí se tím jehlový napouštěcí ventil ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
nie, mysli tym sroubik bohatosti zmesi na Solexe...on je vopchaty sakramensky hlboko v uzkej dierke a kedze ma na sebe O-kruzok, tak nechce vypadnut von a nevieme ho vybrat von
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Černá Ovce
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned dub 26, 2009 16:38
- Bydliště: Brno-Město
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!
Demontáž je prostá, buď použiješ jemné justovačky ze sady nářadí pro údržbu automatických třidičových telefonních ústředen . Nebo užiješ šroubováku vhodné velikosti na jehož pracovní část naneseš vteřinové lepidlo.
Demontáž je prostá, buď použiješ jemné justovačky ze sady nářadí pro údržbu automatických třidičových telefonních ústředen . Nebo užiješ šroubováku vhodné velikosti na jehož pracovní část naneseš vteřinové lepidlo.
Naposledy upravil(a) Černá Ovce dne ned dub 18, 2010 08:21, celkem upraveno 3 x.
Abych zjistil kdo jsem, musím zjistit kdo nejsem.
a tú má mojho otca koňa brat ale napad so sekundakom je dobry....Černá Ovce píše:jemné justovačky ze sady nářadí pro údržbu automatických třidičových telefonních ústředen
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
+ Aktivátor pokud tam nechceš strávit mládí .Cory píše:ale napad so sekundakom je dobry....
Jinak jde použít buřírka (izolace z drátu) namáčknutá na hlavu šroubu . Při tahu se smršťuje a tím je samosvorná .
Ono se to pěkně radí , ale praxe může bejt jiná .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak niekedy to s Andreykom mozeme vyskusat, aj ked si myslim ze sroubik sa pri jeho nabehanych 25 000km nejak neopotreboval Ale zato ja mam trosku vacsi problem - tiez ide o Solex, ale sroubik mam dotiahnuty nadoraz a ulomenu hlavu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Z jakého materiálu je šroub ?Cory píše:Ale zato ja mam trosku vacsi problem - tiez ide o Solex, ale sroubik mam dotiahnuty nadoraz a ulomenu hlavu
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To vobec netusim, nie som odbornik na materialy... ale je žlty a zda sa, ze je z rovnakeho materialu ako ihlovy ventil nad plavakom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
moze to byt bronz...inak ako vidno na obrazku ( cislo dielu 22.) http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... /karb3.htm , ten sroubek je strceny riadne hlboko....Napadlo ma odrezat kusok "mäsa" , aby bol k nemu lepsi pristup...hlavne k tomu mojmu zlomenemu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Černá Ovce
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned dub 26, 2009 16:38
- Bydliště: Brno-Město
Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!
To je nepříjemná situace, též bych viděl jako jedinou možnou cestu odbroušení kousku materiálu, ten šroubek má velmi jemný závit. Ten šroubek se ti tam nějak hryznul, že jsi jej zalomil?
To je nepříjemná situace, též bych viděl jako jedinou možnou cestu odbroušení kousku materiálu, ten šroubek má velmi jemný závit. Ten šroubek se ti tam nějak hryznul, že jsi jej zalomil?
Naposledy upravil(a) Černá Ovce dne ned dub 18, 2010 08:18, celkem upraveno 2 x.
Abych zjistil kdo jsem, musím zjistit kdo nejsem.
zacal sa mi sr*t volnobeh (asi nejaka spina, lebo som predtym auto prehanal), tak som laboroval so srobikom bohatosti a ked som ho dotacal, tak sa ulomila hlavicka...asi v tej urovni, kde konci zarez pre sroubovak...Chcel by som si Solexa znovu ozivit, 1,7ka isla na nom o dost lepsie ako na ozone a hlavne o dost lacnejsie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Bronz . Škoda na železné mám řešení . Je ulomená jen jedna půlka šroubku ? Kdyby ano stačilo by možná navrtat kousek ocelové tyčky , pak jí splácnout a nasadit (naklepnourt) na zbylý půlměsíček . Poté skusit vytočit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To si uz nepamatam,bolo to este v lete.Asi najskor odstranim kus z tela a potom sa uvidi...len aby som to neprehnalSaša píše:Je ulomená jen jedna půlka šroubku ?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)