Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
Saša, niekde som raz čítal, že benzínové turbá majú štandardne chladenie vodou (alebo aspoň väčšinou), naftové nie, iba olejom. Z čoho je ta turbína? z nejakého benzíňaka tipnem ale nebrať doslovne, to sa mi len niekde v mozgu vyrojila ta info
ps. tá hadička ak dobre vidím je len odpojená a náhodou opretá o výfuk
ps. tá hadička ak dobre vidím je len odpojená a náhodou opretá o výfuk
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
L.R: Docela zajímavý postřeh . Vše ale řeší spětný ventil standartně montovaný ke všem posilovačům . Přetlak v sacím potrubí není pořád . Spíš je tomu naopak . A navíc když se brzdí tak se většinou od motoru nechce plný výkon .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
ja dám inú trochu blbú otázku: Atex, prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť, a ak hej, rozmýšľam či nepovolia niektoré simeringy a tesnenia musel som sa spýtať
Naposledy upravil(a) Puhi dne pon dub 12, 2010 19:36, celkem upraveno 1 x.
Puhi píše:prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť
Ako sa tam dostane?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Uff kde zacit...
Sašo, Tohle je seriova turbina z te Lancie, voda tam byla original. Trubicky do vyfuku jsem si ani ja nevsiml, zadna tam neni. Mozna to jen tak vypada, je tam toho opravdu dost. Privod a odvod vody, oleje, hned vedle je privod a odvod oleje do chladice, dale vedle uz se propletaji brzdove trubky.
Lada Rider, ten zpetny ventil do posilovace jde videt na fotce celkoveho motoroveho prostoru. Jen to jen plastova hovadinka s kulickou uvnitr. Pri tlaku se uzavre a posilovac je nefunkcni. Ono pri normalnim jezdeni Italove nepocitali, ze se nekdo bude pokouset drzet plyn a pri tom i brzdit.
Puhi ano, privod z klikove skrine je na bloku a vede od nej dlouha trubka, ktera byla puvodne propojena ze sanim pres elektronicky ventil. Stejny princip jako zpetny ventil na posilovac brzd, jen rizeny elektronicky.
Sašo, Tohle je seriova turbina z te Lancie, voda tam byla original. Trubicky do vyfuku jsem si ani ja nevsiml, zadna tam neni. Mozna to jen tak vypada, je tam toho opravdu dost. Privod a odvod vody, oleje, hned vedle je privod a odvod oleje do chladice, dale vedle uz se propletaji brzdove trubky.
Lada Rider, ten zpetny ventil do posilovace jde videt na fotce celkoveho motoroveho prostoru. Jen to jen plastova hovadinka s kulickou uvnitr. Pri tlaku se uzavre a posilovac je nefunkcni. Ono pri normalnim jezdeni Italove nepocitali, ze se nekdo bude pokouset drzet plyn a pri tom i brzdit.
Puhi ano, privod z klikove skrine je na bloku a vede od nej dlouha trubka, ktera byla puvodne propojena ze sanim pres elektronicky ventil. Stejny princip jako zpetny ventil na posilovac brzd, jen rizeny elektronicky.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak. Zapojovat ho nebudu, ta trubka je kousek nad vanou, takze jsem ji jen zahnul smerem dolu pod auto. Stejne to vede na vsech motorech zpet do sani jen kvuli zivotnimu prostredi. Jen to prasi motor, zvysuje spotrebu a samozdrejmne snizuje vykon.Puhi píše:takže to nebola až taká odveci otázka čiže ten ventil bol korigovaný od rj podľa záťaže/tlaku turba hej? aspoň tak by to malo fungovať. A píšeš že pôvodne, nebudeš ho zapájať?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Kura az ted jsem si vsiml na posledni fotce tech mastnych fleku uvnitr kompresoru (saci casti turba). Kudma by se to tam dostalo? Ze by proto to kourilo? Bud sel nejaky sajrajt z te klikovky a nebo z loziskove casti. No to jsem zvedavy....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Skus vzít prsty osičku turba za matici na jejím "vzduchovém" konci a skus s ní zahýbat nahoru a dolu . Pokud bude mít trošku vůli je původ oleje znám .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nejaka miniaturni vule tam je, ale technik z renaultu rikal ze jeste nevypada spatne. Uvidime
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn