Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Saša, niekde som raz čítal, že benzínové turbá majú štandardne chladenie vodou (alebo aspoň väčšinou), naftové nie, iba olejom. Z čoho je ta turbína? z nejakého benzíňaka tipnem :) ale nebrať doslovne, to sa mi len niekde v mozgu vyrojila ta info :mrgreen:

ps. tá hadička ak dobre vidím je len odpojená a náhodou opretá o výfuk :)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Ja sa spytam mozno kus hlupu otazku. Ako bude fungovat posilnovac brzd, ked je v sani pretlak a nie podtlak? To sa prerobi, aby siel pretlak pod membranu miesto nad, alebo ako? :oops:
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

L.R: Docela zajímavý postřeh . Vše ale řeší spětný ventil standartně montovaný ke všem posilovačům . Přetlak v sacím potrubí není pořád . Spíš je tomu naopak . A navíc když se brzdí tak se většinou od motoru nechce plný výkon .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

A nebo je řešením nějaká vývěva.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ja dám inú trochu blbú otázku: Atex, prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť, a ak hej, rozmýšľam či nepovolia niektoré simeringy a tesnenia :roll: musel som sa spýtať :)
Naposledy upravil(a) Puhi dne pon dub 12, 2010 19:36, celkem upraveno 1 x.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Puhi píše:prepájaš so saním aj kľukovú skriňu? lebo ak nie, tak benzín v oleji bude zrejme samozrejmosť


Ako sa tam dostane?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

dobre, to je otazka hodna jakkeho, akoby som nič nenapísal :lol:
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Pája píše:
Maniac píše:Máš to moc pěkné...
To sou teda kecy. Já bych se z takovýho bordelu asi sesypal. Snad se to povede nakonec trochu učesat, ale vem to čert. Hlavně aby to pořádně fungovalo. K tomu ti dopomáhej bůh. A Ivo...
nojo hlavně že tvůj motorovej prostor je uklizenej :roll:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Uff kde zacit...

Sašo, Tohle je seriova turbina z te Lancie, voda tam byla original. Trubicky do vyfuku jsem si ani ja nevsiml, zadna tam neni. Mozna to jen tak vypada, je tam toho opravdu dost. Privod a odvod vody, oleje, hned vedle je privod a odvod oleje do chladice, dale vedle uz se propletaji brzdove trubky.

Lada Rider, ten zpetny ventil do posilovace jde videt na fotce celkoveho motoroveho prostoru. Jen to jen plastova hovadinka s kulickou uvnitr. Pri tlaku se uzavre a posilovac je nefunkcni. Ono pri normalnim jezdeni Italove nepocitali, ze se nekdo bude pokouset drzet plyn a pri tom i brzdit.

Puhi ano, privod z klikove skrine je na bloku a vede od nej dlouha trubka, ktera byla puvodne propojena ze sanim pres elektronicky ventil. Stejny princip jako zpetny ventil na posilovac brzd, jen rizeny elektronicky.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

takže to nebola až taká odveci otázka :D čiže ten ventil bol korigovaný od rj podľa záťaže/tlaku turba hej? aspoň tak by to malo fungovať. A píšeš že pôvodne, nebudeš ho zapájať?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Puhi píše:takže to nebola až taká odveci otázka :D čiže ten ventil bol korigovaný od rj podľa záťaže/tlaku turba hej? aspoň tak by to malo fungovať. A píšeš že pôvodne, nebudeš ho zapájať?
Presne tak. Zapojovat ho nebudu, ta trubka je kousek nad vanou, takze jsem ji jen zahnul smerem dolu pod auto. Stejne to vede na vsech motorech zpet do sani jen kvuli zivotnimu prostredi. Jen to prasi motor, zvysuje spotrebu a samozdrejmne snizuje vykon.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Kura az ted jsem si vsiml na posledni fotce tech mastnych fleku uvnitr kompresoru (saci casti turba). Kudma by se to tam dostalo? Ze by proto to kourilo? Bud sel nejaky sajrajt z te klikovky a nebo z loziskove casti. No to jsem zvedavy....
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Skus vzít prsty osičku turba za matici na jejím "vzduchovém" konci a skus s ní zahýbat nahoru a dolu . Pokud bude mít trošku vůli je původ oleje znám .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Nejaka miniaturni vule tam je, ale technik z renaultu rikal ze jeste nevypada spatne. Uvidime
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“