Čím natřít část výfuku?
Moderátor: Moderátoři
Čím natřít část výfuku?
Potřebuju nějak antikorozně ošetřit vývod splodin z motoru - tu část, která slučuje 4 trubky do jedné, když to řeknu stupidně.. Jinými slovy vývod z motoru. Je to součástka dosti tepelně namáhaná, soudě podle opálení původního nátěru, takže bych potřeboval něco, co se nespálí a má vysokou teplotní odolnost.. Poraďte, prosím.. stříbřenka?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
no, asi zvolim variantu stribrenka, diky za radu.. rezlej ho nechci nechat, pac bych chtel mit hezkej motor:) vsechno tam lestim, takze rezavej kus uprostred vy nebylo to pravy..ale diky za rady.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Pokud myslíš svody, tak dej na rady kolegů - fakt to nemá cenu, teplota je tam taková, že ti z toho jakákoliv barva opadá během chvilky - i ohnivzdorná (i když jsem kdesi zahlídl nějakou do hodně vysokejch teplot, ale ruku na rozpálený svody bych za to nepoložil).
Pokud myslíš první díl výfuku, tak ten už se vyplatí nastříkat tou stříbřenkou (ale prodává se i černá matná barva) na kouřovody - většinou je na ní napsáno, že je i na výfuky. Tam už to vydrží podstatně déle.
Pokud myslíš první díl výfuku, tak ten už se vyplatí nastříkat tou stříbřenkou (ale prodává se i černá matná barva) na kouřovody - většinou je na ní napsáno, že je i na výfuky. Tam už to vydrží podstatně déle.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
Existuje sprej do 550 oC a do 750 stupňů.Černý nebo stříbrný.Ale potřebuješ to mít pořádně otrýskané od rzi.Jinak se ti to za chvíli odloupe.Stříbřenku bych nedával.Ten sprej stojí kolem 350 Kč.
P.S. Taky to budu dělat.Zrovna dávám do kupy jednu 1500 od Míry.
P.S. Taky to budu dělat.Zrovna dávám do kupy jednu 1500 od Míry.
LAĎA 2102(1992-2002)LAĎA 2104 (Ivan)(2002-) a taky modrá Laďa 2101 (Nataša)
Tak jsem se trochu díval na netu. Barvy na to jsou, ale chce to řídit se pečlivě návodem a je to zdlouhavá činnost. Potom se to možná neoloupe!
Návod:
Povrch kovu musí být před nátěrem pečlivě očištěn, zbaven rzi a odmaštěn. • 1x základní nátěr silikonovou barvou vypalovací SILIKON ZÁKLAD nanesený štětcem. Nátěr se nechá zaschnout při teplotě 20°C po dobu 30 minut (odtěkání rozpouštědel) a potom se nátěr vypaluje při teplotě 200°C po dobu 1 hodiny. • 2x nátěr SILIKON 500 STŘÍBŘENKOU (K 2100) vypalovací nanesený štětcem v optimální tloušťce jedné vrstvy 15 - 20 mikrometrů. Nátěr se nechá zaschnout při teplotě 20°C po dobu 30 minut (odtěkání rozpouštědla) a potom se nátěr vypálí při teplotě 200°C po dobu 1 hodiny. Každou vrstvu nutno vypálit zvlášť. Bez vypálení je nátěr povrchově zaschlý za 24 hodin a lze s výrobkem manipulovat.
Použití:
K nátěru kovových předmětů vystavených trvale teplotám do 500°C, (krátkodobě do 800°C). Používá se pro nátěry kouřovodů, dvířek pecí, kotlů apod. Nátěr samotnou barvou K 2100 (bez základního nátěru) je určen pro mírnější korozivní namáhání. Při ochraně kovů proti vlivům teploty a povětrnostním vlivům je nutno předem udělat základní nátěr barvou SILIKON ZÁKLAD.
Návod:
Povrch kovu musí být před nátěrem pečlivě očištěn, zbaven rzi a odmaštěn. • 1x základní nátěr silikonovou barvou vypalovací SILIKON ZÁKLAD nanesený štětcem. Nátěr se nechá zaschnout při teplotě 20°C po dobu 30 minut (odtěkání rozpouštědel) a potom se nátěr vypaluje při teplotě 200°C po dobu 1 hodiny. • 2x nátěr SILIKON 500 STŘÍBŘENKOU (K 2100) vypalovací nanesený štětcem v optimální tloušťce jedné vrstvy 15 - 20 mikrometrů. Nátěr se nechá zaschnout při teplotě 20°C po dobu 30 minut (odtěkání rozpouštědla) a potom se nátěr vypálí při teplotě 200°C po dobu 1 hodiny. Každou vrstvu nutno vypálit zvlášť. Bez vypálení je nátěr povrchově zaschlý za 24 hodin a lze s výrobkem manipulovat.
Použití:
K nátěru kovových předmětů vystavených trvale teplotám do 500°C, (krátkodobě do 800°C). Používá se pro nátěry kouřovodů, dvířek pecí, kotlů apod. Nátěr samotnou barvou K 2100 (bez základního nátěru) je určen pro mírnější korozivní namáhání. Při ochraně kovů proti vlivům teploty a povětrnostním vlivům je nutno předem udělat základní nátěr barvou SILIKON ZÁKLAD.
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
No jak jsem se docetl v chytre knize,vyfuky se tzv "sopujou" potah vrstvou hliniku ci zinku (hlinik to ochrani 4x dele) podle Tumy...A na to se jeste da lak na bazi silikonu s obsahem hliniku.Jestli to vsak vydrzi teplotu prvniho dilu... To vi buh
Aci nez budes ten motor lestit,tak ho hlavne vygeneralkuj!!!krouzky,tesneni,serizeni vseho moznyho (1203 neznam) a pak si hraj s ti jak vypada.Na motoru je nejdulezitejsi co je vevnitr,povrchova uprava je to posledni a navic se ti to bude daleko lip strikat,lestit a lakovat,kdyz bude venku a rozhozenej.Je to nadyl,ale vysledek bude stat za to.Muj nazor
Aci nez budes ten motor lestit,tak ho hlavne vygeneralkuj!!!krouzky,tesneni,serizeni vseho moznyho (1203 neznam) a pak si hraj s ti jak vypada.Na motoru je nejdulezitejsi co je vevnitr,povrchova uprava je to posledni a navic se ti to bude daleko lip strikat,lestit a lakovat,kdyz bude venku a rozhozenej.Je to nadyl,ale vysledek bude stat za to.Muj nazor
nektery tesneni menime, nektery nechavame.. je to blby, ale generalku musime delat tak napul, pac jsme ted bez garaze a na ulici v tehle kose toho moc neudelas..takze se cisti motor, meni se olejova vana, opravuje se vyfu(c)k a nektera teseni, ale bohuzel ne vsechno:'
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
taky uvažuju o nerezu.. a přemýšlel sem o tom sestrojit první díl (ve smyslu toho že bude od každýho válce jedna trobka..) na foru to už bylo.. přemýšlel ste o tom někdo??. .Kamil Teplárek píše: Tímto sprejem jsem ošetřil všechny tří díly výfuku na 2102,a vydržel mi 6 let.(Zadní odešel po 5)Pohlinikování vydrželo jen 4 roky.Sůl,voda a teplo udělaly své.Uvažuju udělat celý z nerezu,jen aby to nebylo zbytečně těžké.
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: ned říj 16, 2005 19:50
- Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: