Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
Pokračování z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=272920#272920
Za sebe musím říct, že buben jsem už vyhodil, takže je o další zajímavý artefakt méně.
Jak nad tím přemýšlím, tak se mě tenhle nápad s vytvořením sbírky kuriozit fakt čím dál víc líbí. Určitě by to mělo něco do sebe.Laďuša píše:DMatej by eště moh mít takovejSob píše:kdybys to řek dřív, přihodim blok motoru s dírou po ojnici
Za sebe musím říct, že buben jsem už vyhodil, takže je o další zajímavý artefakt méně.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
za taku zbierku by som bol, piest v klude dodam teda "piest" a mohlo by sa to vozit po zrazoch na vystrahu
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Hurikán píše:Mno, tak pístní čep doklepal.
Měli bysme vytvořit nějakou klubovou sbírku takovýchto výtvorů a někde ji vystavit ve vitrínce. Už máme:
- píst
- vačkovou hřídel
- brzdový buben
- brzdový kotouč
- skříňku řízení
[ Komentář přidal: Jelen: so březen 27, 2010 19:43 ]
kdybys to řek dřív, přihodim blok motoru s dírou po ojnici + ojnici z 1300 řemenu
kruci. ja ten diferak, kterymu jsem zuby vylamal, zavaril a prodal
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Já už bohužel ten svuj žiletkovej kotouč taky vyhodil, ale jako nápad s touhle expozicí je dobrej
[ Komentář přidal: Hurikán: po duben 05, 2010 13:06 ]
Pokračování z: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=273945#273945
Pokračování z: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=273945#273945
Dovolím si ti oponovat. Ať si s tím každý jezdí, jak chce. Auto s veteránskou testací na bílých značkách není v denním provozu vůbec omezeno a to je dobře. Je to jen věc majitele, jak se o to stará a jestli s tím jezdí denně do práce. Zářný příklad by byl Honza 21061, jeho auto je téměř výstavní a to bylo denně v provozu. Na druhou stranu, když se o to někdo starat nebude a auto do roka zajde, tak už veteránskou testaci neobnoví.Hurikán píše:Auto s veteránskou testací, bez ohledu na typ značek, nemá v denním provozu co dělat!
Naposledy upravil(a) Jelen dne pon dub 05, 2010 12:06, celkem upraveno 1 x.
Ha! Tady je pokráčování z tématu, odkud nás vystrnadil lidový milicionář...... ééééé moderátor z lidu.
Sobe, já rozumím tomu, co máš na mysli a do určité míry i chápu ty, kteří takto jednají. Jenomže uznej, že je to z principu špatně. Úlevy, díky nimž jsou veteránisté/sběratelé osvobozeni od ekovýpalného a mohou platit 3/12 resp. 1/12 PR, bylo zavedeno až po masivním tlaku FKHV a dalších spřízněných organizací. Úředníci jim nakonec vyšli vstříc pod podmínkou, že pravidla (re)testací zamezí zneužívání. Obdobně za fakt, kdy některé pojišťovny nabízejí zvýhodněný tarif pro testovaná vozidla, můžeme být my poctiví veteránisté vděční, protože k tomuto kroku pojišťovny nic nenutí a je to jen na jejich vlastní libovůli. Snížená sazba vyplývá z předpokladu, že historické vozidlo se po veřejných komunikacích pohybuje jen výjimečně. A když už někde jede, tak si majitel/řidič dává setsakramentský pozor, aby si svůj klenot nepoškodil. Jestliže ale někdo bude s testovaným autem jezdit denně, staví všechny obecné předpoklady, na nichž jsou stávající pravidla postavena, na hlavu. Ono to totiž potom díky těmto lidem může dopadnout tak, že se pojišťovny naštvou a zvýhodněný tarif zruší. Podobně i na ministerstvu mohou zrušit výjimky a na všechna auta od Tatry 11 po Jaguar XJR bude platit jeden metr. Myslím si, že by se Ti tohle určitě nelíbilo. Přitom na poskytované úlevy nikde žádný automatický nárok nevzniká.
Jak už jsem psal i přímo u inzerátu, tak pokud si někdo bude mermomoci chtít koupit staré auto a neplatit přitom ekovýpalné, které já sám považuju za největší sviňárnu, tak jsou k dispozici jiné (vhodnější) možnosti, díky nimž nemusí být zneužíván "veteránský systím". V rámci zachování starých povozů, které na to svým stavem mají, jsem ochotný připustit fakt, že si někdo koupí staré auto v do brém stavu, otestuje, bez výpalného přepíše na sebe, pojistí za normální tarif a na další retestace už dál nejezdí.
Věř mě, že tenhle názor nezastávám jenom proto, že mám v garáži Jahodu. Já se na to takhle díval dávno předtím, než jsem ji koupil a úplně stejný názor bych měl i v případě, kdybych žádného veterána neměl. Tady jde pouze o dodržování jasně stanovených pravidel a nezneužívání systému na podporu slušných lidí pro osobní prospěch jednotlivce.
Sobe, já rozumím tomu, co máš na mysli a do určité míry i chápu ty, kteří takto jednají. Jenomže uznej, že je to z principu špatně. Úlevy, díky nimž jsou veteránisté/sběratelé osvobozeni od ekovýpalného a mohou platit 3/12 resp. 1/12 PR, bylo zavedeno až po masivním tlaku FKHV a dalších spřízněných organizací. Úředníci jim nakonec vyšli vstříc pod podmínkou, že pravidla (re)testací zamezí zneužívání. Obdobně za fakt, kdy některé pojišťovny nabízejí zvýhodněný tarif pro testovaná vozidla, můžeme být my poctiví veteránisté vděční, protože k tomuto kroku pojišťovny nic nenutí a je to jen na jejich vlastní libovůli. Snížená sazba vyplývá z předpokladu, že historické vozidlo se po veřejných komunikacích pohybuje jen výjimečně. A když už někde jede, tak si majitel/řidič dává setsakramentský pozor, aby si svůj klenot nepoškodil. Jestliže ale někdo bude s testovaným autem jezdit denně, staví všechny obecné předpoklady, na nichž jsou stávající pravidla postavena, na hlavu. Ono to totiž potom díky těmto lidem může dopadnout tak, že se pojišťovny naštvou a zvýhodněný tarif zruší. Podobně i na ministerstvu mohou zrušit výjimky a na všechna auta od Tatry 11 po Jaguar XJR bude platit jeden metr. Myslím si, že by se Ti tohle určitě nelíbilo. Přitom na poskytované úlevy nikde žádný automatický nárok nevzniká.
Jak už jsem psal i přímo u inzerátu, tak pokud si někdo bude mermomoci chtít koupit staré auto a neplatit přitom ekovýpalné, které já sám považuju za největší sviňárnu, tak jsou k dispozici jiné (vhodnější) možnosti, díky nimž nemusí být zneužíván "veteránský systím". V rámci zachování starých povozů, které na to svým stavem mají, jsem ochotný připustit fakt, že si někdo koupí staré auto v do brém stavu, otestuje, bez výpalného přepíše na sebe, pojistí za normální tarif a na další retestace už dál nejezdí.
Věř mě, že tenhle názor nezastávám jenom proto, že mám v garáži Jahodu. Já se na to takhle díval dávno předtím, než jsem ji koupil a úplně stejný názor bych měl i v případě, kdybych žádného veterána neměl. Tady jde pouze o dodržování jasně stanovených pravidel a nezneužívání systému na podporu slušných lidí pro osobní prospěch jednotlivce.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tajfun to napsal pěkně, plně s ním souhlasím. Zneužívání "testací" se mi hnusí a podotýkám, že to není závist, jak mi již někteří při diskuzi na toto téma řekli.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
Podle mě je to všechno věc míry. Kdyby půlka národa používala na denní ježdění auta s průkazem historického vozidla, chápu, že by to pojišťovny vedlo k přehodnocení postoje. Myslím ale, že takových aut je mizivé procento na to, aby to stálo za řeči o zneužívání.
Průkaz historického vozidla jenom říká, že auto splňuje podmínky jím dané co se původnosti týče, nejde o způsob užití. Jestli se něco dá nazvat podvodama s veteránskýma testacema, tak jsou to notorické případy z bazarů typu Suzuki Samurai z 80's na V značkách a pod. Tohle ale není tenhle případ.
Navíc mám osobní zkušenost, že člověk spíš rozbije auto se kterým jezdí 3x do roka než auto k dennímu ježdění, stejně jako je člověk schopen objet Evropu dokola bez nehody a pak se rozsekat 100m od baráku (opět bohužel osobní zkušenost). Takže bych to s těmahle "podvodama" neviděl tak horké : ) Je to prostě jedna z možností zcela v rámci legislativy, tak proč ji nevyužít (samozřejmě pokud auto opravdu podmínky hist. původnosti splňuje!). Osobně mi ono přepisování přes ZTP přijde jako mnohem blbější - typická česká ochcávka.
Průkaz historického vozidla jenom říká, že auto splňuje podmínky jím dané co se původnosti týče, nejde o způsob užití. Jestli se něco dá nazvat podvodama s veteránskýma testacema, tak jsou to notorické případy z bazarů typu Suzuki Samurai z 80's na V značkách a pod. Tohle ale není tenhle případ.
Navíc mám osobní zkušenost, že člověk spíš rozbije auto se kterým jezdí 3x do roka než auto k dennímu ježdění, stejně jako je člověk schopen objet Evropu dokola bez nehody a pak se rozsekat 100m od baráku (opět bohužel osobní zkušenost). Takže bych to s těmahle "podvodama" neviděl tak horké : ) Je to prostě jedna z možností zcela v rámci legislativy, tak proč ji nevyužít (samozřejmě pokud auto opravdu podmínky hist. původnosti splňuje!). Osobně mi ono přepisování přes ZTP přijde jako mnohem blbější - typická česká ochcávka.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
No pokud bych si měl vybrat mezi průkazem hist. vozidla (pokud by to šlo) a ZTP, tak jasně beru hist. vozidlo : )Marťas píše:dvk, Ruku na srdce, pokud bys měl možnost přepsat auto přes ZTP, platil bys radši 10 000 Kč a uhájil tak svou čest? Asi nemám charakter, ale 10 tisíc je 10 tisíc...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Pavel V.
- Příspěvky: 265
- Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
- Bydliště: Loucká u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Sobe! Kecáš!!!!
Ano zákon o tom že vozidlo s klubovou, původní testací (osvědčením původnosti vozidla klubem....) sic! existuje, avšak není k němu prováděcí vyhláška
A proto MUSÍŠ takovéto auto s bílími RZ prohnat cez ekopoplatek (Bursíkovné) neb to zatimo nigdo neumí bez poplatku.
Nebo jak již zde výše zmíněno bylo, napsat ho na dědu co má bílej vozejk za sklem a na sebe (česká vochcávačka Umíme je nu )
Nebo auto odhlásit (což je Kravinááááá do nebe volající) a udělat Veteránskou testaci v Kolíně (pro středočechy to město kde je fšecko rovný) vyzvednout RZ trvale manipulační tedy V-éčka a parádit se na srazech.
Howg
To je vše přátelé....
Krásný den pavel V.
Ano zákon o tom že vozidlo s klubovou, původní testací (osvědčením původnosti vozidla klubem....) sic! existuje, avšak není k němu prováděcí vyhláška
A proto MUSÍŠ takovéto auto s bílími RZ prohnat cez ekopoplatek (Bursíkovné) neb to zatimo nigdo neumí bez poplatku.
Nebo jak již zde výše zmíněno bylo, napsat ho na dědu co má bílej vozejk za sklem a na sebe (česká vochcávačka Umíme je nu )
Nebo auto odhlásit (což je Kravinááááá do nebe volající) a udělat Veteránskou testaci v Kolíně (pro středočechy to město kde je fšecko rovný) vyzvednout RZ trvale manipulační tedy V-éčka a parádit se na srazech.
Howg
To je vše přátelé....
Krásný den pavel V.
VAZ 2102 zvaný Žíža