Nivka prehrieva sa / přehřívání
Moderátor: Moderátoři
Nivka prehrieva sa / přehřívání
Cawte mam Nivku 1.6 a dost rychlo sa my prehrieva ... 10 min jazdy niekde v terene a motor je skoro 130 stupnov ... vsetka voda mi s neho vykipi az tak ze je prazdna nadrzka ... preco sa to tak prehrieva ket to tak nebolo ?...
Naposledy upravil(a) RazoR0l dne úte říj 13, 2009 07:37, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1.6 ... nedobitny stroj
mozne zavady: termostat, viecko na chladici, upchany chladic, moze mat na to vplyv aj vysoky predstih a chudobna zmes
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
skus aj vodnu pumpu, ja uz som bol zufaly, vsetko som skusal, nic nepomohlo, nakoniec bola pretocena vrtula na vodnej pumpe vnutri(dementi ju po novom robia z plastu), nechapem, ze som tak vobec dokazal jazdit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1513
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Niva se dost zahřívá
Moje Niva se na můj vkus dost zahřívá. Při běžné jízdě bez zastávek se ručička přiblíží červenému poli a někdy i za jízdy sepnou větráky. Kupodivu jízda ze svahu na zařazený rychlostní stupeň (brzdění motorem) dokáže motor poměrně rychle zpět ochladit na 90°C, zatímco při jízdě na neutrál klesá teplota mnohem pomaleji a zpravidla se na 90° nedostane. Dělá to i ráno, když je chladněji. Nedovedu si představit, jak by to vypadalo při 30° vedrech nebo pomalé jízdě v terénu. Při montáži plynu do chladicího okruhu namontovali čidlo pro automatické přepínání z benzínu na plyn.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Protože když brzdíš motorem,tak jsou vyšší otáčky než na volnoběh,takže ti rychleji běží vodní pumpa a ta prožene do chladiče víc vody a lépe se to chladí.Navíc motor při jízdě z kopce není pod zátěží (v tahu).veliz píše:Kupodivu jízda ze svahu na zařazený rychlostní stupeň (brzdění motorem) dokáže motor poměrně rychle zpět ochladit na 90°C, zatímco při jízdě na neutrál klesá teplota mnohem pomaleji a zpravidla se na 90° nedostane.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Přehřívání motoru způsobila montážní firma LPG. Přerušili okruh, na který se napojili přes T-kus a i po dotažení spon to trochu teče a zřejmě se to zavzdušnilo. Zase jsem byl v červeném poli, po odvzdušnění chladiče otevřením víčka chladí normálně. Ale budu to muset předělat a nejspíš vypustit systém. Kde se u Nivy vypouští chladicí systém?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1513
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: