xx
Moderátor: Moderátoři
Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
čiže cele brzdy rozobrat a premazat a pokial su tie valčeky už poriadne zapečené tak vymenit,zmontovat a ovzdušnit tj vše?Saša píše:Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nepiš nam tu dvojpříspěvky, na to tu máme tlačič Upravit
Ty brzdy ani nemusíš rozebírat celý (i když bylo by to lepší), jestli mají aspoň ňákou vůli se hejbat, tak je stačí kolikrát rozhejbat a pod prachovku trochu vazelíny (ale pozor na nepořádek). Jestli to ale dlouho stálo, asi bych se rovnou vyprdnul na ňákej repas a prasátka koupil nový (jejich demontáž ze třmenů ale jistě bude za trest)
A jestli se to vyplatí - toť otázka, co taky od toho očekáváš. Jestliže to neni shnilý, jak řikáš, pak dej dokopy ty brzdy a neni o čom. Nárazník je externí díl, tam koroze nevadí, to se dá vyměnit v pohodě.
Ty brzdy ani nemusíš rozebírat celý (i když bylo by to lepší), jestli mají aspoň ňákou vůli se hejbat, tak je stačí kolikrát rozhejbat a pod prachovku trochu vazelíny (ale pozor na nepořádek). Jestli to ale dlouho stálo, asi bych se rovnou vyprdnul na ňákej repas a prasátka koupil nový (jejich demontáž ze třmenů ale jistě bude za trest)
A jestli se to vyplatí - toť otázka, co taky od toho očekáváš. Jestliže to neni shnilý, jak řikáš, pak dej dokopy ty brzdy a neni o čom. Nárazník je externí díl, tam koroze nevadí, to se dá vyměnit v pohodě.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ne To se rozhodně nevyplatí
Kup si novou fóbyji za za 8 k€
Na jedné straně se ptáš, zda-li investovat do pár gumiček a pár hodiny práce, na straně druhé říkáš že motor je super, koroze žádná ... takže jakou vlastně chceš odpověď
L:
Pozn: fóbyje = škoda fabia
Kup si novou fóbyji za za 8 k€
Na jedné straně se ptáš, zda-li investovat do pár gumiček a pár hodiny práce, na straně druhé říkáš že motor je super, koroze žádná ... takže jakou vlastně chceš odpověď
L:
Pozn: fóbyje = škoda fabia
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Chce to trochu selskej rozum (vím co povídám, ) a nenechat se hned oblbnout kdekým. Podle popisu je to auto zachovalé...
Ale nevím nevím, moje stálo deset let než sem ho koupil a měnil jsem jen membránu akcelerační pumpičky a všechny kapaliny. Jinak brzdí, jede, troubí a svítí skvěle.
Auto si prohlídni a projeď, třeba i s někým starším a zkušenějším...
To jsi koupil po někom po dvou letech stání?
Ale nevím nevím, moje stálo deset let než sem ho koupil a měnil jsem jen membránu akcelerační pumpičky a všechny kapaliny. Jinak brzdí, jede, troubí a svítí skvěle.
Auto si prohlídni a projeď, třeba i s někým starším a zkušenějším...
To jsi koupil po někom po dvou letech stání?
MartasBrno, ta tá dotyčná s čo sním behala vravela že cez stk krásne prešlo motor šiel a všetko fantasticky no a do teraz stálo po nej dva roky tak preto čo s tými brzdami jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené ze nové prasiatka a mna tak napadlo či sa to nedá nejak rozbehat tie valčeky a všetko ,navazelinovat a pod.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Povídal jsem nepiš dvojpříspěvky! Příště za bluda
Prostě zjisti, jak na tom fakt je.
Někdy to jde, ale někdy už jsou natolik v háji, že to nejde.Fester696 píše:ale ak teda sa daju rozbehat tie valčeky tak načo ich menit
Hele. Na tuto prď. Může mít pravdu a taky nemusí. Musíš to zkusit a podle opravdovýho empirickýho stavu se zařídit. Řešit teorii dopředu nemá v tutom případě smysl.Fester696 píše:jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené
Prostě zjisti, jak na tom fakt je.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Nejdřív ty přední brzdový prasátka vyndej ze třmenů a rozeber... Jedno nový stojí tak 350,- možná víc, což není málo. Např. v Krči sice maj za 250,- jedno, ale to je Fenox. To tam dát je sebevražda Pořiď si na to gumovou palici... Před chvílí jsem se vrátil z díny a přesně tohle jsem dělal. Není to zas tak strašná práce.
Pokud píst nebude orezlý, kup u autokelly opravnou sadu na přední brzdy. Jedna stojí cca 120,- potřebuješ 2. Pokud gumičky budou v pořádku, tzn. na vnitřní straně lesklé a měkké a nebudou natržené tak ani tu sadu nepotřebuješ. Rozhodně!! to nemaž nějakou vazelínou jak tu někdo radil a ani to nedávej pod prachovky, nabobtnaj (vlastní zkušenost). To je kravina jak hrom.
Tyhle těsnění sice odolávaj brzdovce, ale téměř vše na bázi ropy je sežere. Buď si kup přímo silikonovou pastu od ATE na brzdy, která slouží pro konzervaci pryžových dílů (cena cca 250,-) nebo si kup Breox fluid (cca 20,-) to je od TRW (dřív Lucas) a je to k tomu samému. Akorát je toho mín a je to tekuté. Taky se ti asi budou hodit ty pojistné čípky, který ten váleček drží na místě.
Pokud se je pokusíš opravit sám, tak by tě to podle mého mělo stát max. 500,- Za ten zbytek do 1400,- kup třeba nový przdový hadice. Zde zase důrazně varuju před hadicemi za 90,- Kč. Taky sebevražda. Kup nějaký kvalitní, třeba od TRW. Sice jedna vyjde na 250,-, ale aspoň vydží spoustu let.
Pokud píst nebude orezlý, kup u autokelly opravnou sadu na přední brzdy. Jedna stojí cca 120,- potřebuješ 2. Pokud gumičky budou v pořádku, tzn. na vnitřní straně lesklé a měkké a nebudou natržené tak ani tu sadu nepotřebuješ. Rozhodně!! to nemaž nějakou vazelínou jak tu někdo radil a ani to nedávej pod prachovky, nabobtnaj (vlastní zkušenost). To je kravina jak hrom.
Tyhle těsnění sice odolávaj brzdovce, ale téměř vše na bázi ropy je sežere. Buď si kup přímo silikonovou pastu od ATE na brzdy, která slouží pro konzervaci pryžových dílů (cena cca 250,-) nebo si kup Breox fluid (cca 20,-) to je od TRW (dřív Lucas) a je to k tomu samému. Akorát je toho mín a je to tekuté. Taky se ti asi budou hodit ty pojistné čípky, který ten váleček drží na místě.
Pokud se je pokusíš opravit sám, tak by tě to podle mého mělo stát max. 500,- Za ten zbytek do 1400,- kup třeba nový przdový hadice. Zde zase důrazně varuju před hadicemi za 90,- Kč. Taky sebevražda. Kup nějaký kvalitní, třeba od TRW. Sice jedna vyjde na 250,-, ale aspoň vydží spoustu let.