V rameni jsou vyvrtaný dírky na odvod vody. A teorie je taková, že to rameno je tužší protože se tím uzavře profil, horní rameno má ten lem taky kolem dokola. Jestli to skutečně nějak prospěje to nevím, nadruhou stranu to nic nestálo.Drobek81 píše:a to zpevneni az za cepem ma byt placebo nebo to ma zadrzovat vodu? Lepsi je zesilit lemy, to by melo i smysl...Kazdopadne hezka prace, radost pohlednout - asi take vyhrabu ramena a osadim nove cepy
Polyuretanové silentbloky přední nápravy
Moderátor: Moderátoři
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
No to je diskutabilni, podle mne by to pomohlo pred cepem, na konci jiz ke krizeni nedochazi (to by se musel cep vylomit aby to kroutilo)...Ale tak pro lepsi pocit to urcite bude dobre...vyztuhy se delaji spise na boku, tam je rameno namahane nejvice...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
To je bez diskuzeDrobek81 píše:No to je diskutabilni..
Jasný máš pravdu.Drobek81 píše:..vyztuhy se delaji spise na boku, tam je rameno namahane nejvice...
Jenom mě překvapilo, že ten můstek za čepem byl na obou ramenech prohnutej, což podle mě znamená, že tu deformaci musela způsobit nějaká síla. Pokud jsou oba lemy jinak tuhý, tak tohle vyztužení proti zkrutu pomůže.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Čepy byly ok, prachovky trochu zteřelý, ale držely pohromadě. Jeden čep byl asi ještě origo 38 let starej mě přijde, poněvadž byl k rameni přibodovanej šteftama ale ramena byli obě orezlý podobně.Drobek81 píše:to je zajimave, nedoslo k tomu ale pri demontazi? za provozu by k tomuhle preci dojit nemohlo, cep se otaci "volne"
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
nejsem si vedom, ze by kdy cepy mely stefty oribodovane, jestli to nebylo z duvodu vymeny...kazdopadne 38let je vic nez dost, pokud auto nestalo v garazi, pak je to casovana bomba
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
No jo, každej nemůže vědět všechno. Je to původní italskej design, kdy čep je součástí ramene s životností kolem 100-120tkm a potom se vymění celý rameno i se silentblokama, nebo se štefty odvrtají a vymění se jen čep. Rusové to začli dělat už asi rovnou s vyměnitelným čepem, protože o jeho životnosti v ruských podmínkách si nelze dělat iluze. Tento čep byl pořád v lepším stavu než běloruskej po roce. Materiálově někde úplně jinde, kdybych vyměnil prachovku tak by asi ještě fachčil, je úplně bez vůle.Drobek81 píše:nejsem si vedom, ze by kdy cepy mely stefty oribodovane, jestli to nebylo z duvodu vymeny...kazdopadne 38let je vic nez dost, pokud auto nestalo v garazi, pak je to casovana bomba
No tak to asi nebude úplná pitomostMaysner píše:presne takovyto jsou zesileny ramena, ktery se koupi na ua ci ru. jsou zesileny az na konci
[ Komentář přidal: Laďuša: st březen 31, 2010 21:39 ]
Používej tlačítko upravit
Naposledy upravil(a) VaSek dne stř bře 31, 2010 20:39, celkem upraveno 1 x.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
To že to tak dělají ještě neznamená, že to pitomost není. Nebyla by to jediná pitomost .VaSek píše:Maysner napsal:
presne takovyto jsou zesileny ramena, ktery se koupi na ua ci ru. jsou zesileny az na konci
No tak to asi nebude úplná pitomost
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Aha, ja myslel, ze to je totiz ze ziga - fiaty neznam, neuznavam je bo stacil jeden
no a vzhledem k povaze namahani ramene takova vyztuha opravdu nema vyznam, ve smeru ktery by vyztuha mohla zpevnovat nepusobi totiz zadne sily, ty pusobi v ose pruziny, cepu a kolmo k tehlici kola...
Treba to ale bude dobre na udrzeni vlhkosti, to nepopiram
A pkud ma zesilene rameno taovou vyztuhu, je to pouze "marketing" kdy lze prodat neco s minimalnimi naklady za maximalni zisk kdyz se podari presvedcit zakaznika, ze to je uzasne vylepseni...
Tim nechci rict, ze to nemas davat na auto - jen podotykam, ze to nebude mit zadny efekt, spis naopak
no a vzhledem k povaze namahani ramene takova vyztuha opravdu nema vyznam, ve smeru ktery by vyztuha mohla zpevnovat nepusobi totiz zadne sily, ty pusobi v ose pruziny, cepu a kolmo k tehlici kola...
Treba to ale bude dobre na udrzeni vlhkosti, to nepopiram
A pkud ma zesilene rameno taovou vyztuhu, je to pouze "marketing" kdy lze prodat neco s minimalnimi naklady za maximalni zisk kdyz se podari presvedcit zakaznika, ze to je uzasne vylepseni...
Tim nechci rict, ze to nemas davat na auto - jen podotykam, ze to nebude mit zadny efekt, spis naopak
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš pravdu, podle simulace zatížení jaký vzniká na rameni se zmenší tím vyztužením průhyb o cca 10% (síla od čepu působí na rozevírání profilu ramene) a navíc se zabrání vytržení čepu jak bylo zmíněno. To že by z marketingových důvodů upravovali rameno pro skupinu A2 uznáš jako pitomost snad i ty. To se ale odkláníme od tématu. Silentbloky už jsou namontováné a v provozu. Obava z přílišné tvrdosti a pocitu kostitřasu se nepotvrdila, auto je mnohem jistější.Drobek81 píše:Aha, ja myslel, ze to je totiz ze ziga - fiaty neznam, neuznavam je bo stacil jeden
no a vzhledem k povaze namahani ramene takova vyztuha opravdu nema vyznam, ve smeru ktery by vyztuha mohla zpevnovat nepusobi totiz zadne sily, ty pusobi v ose pruziny, cepu a kolmo k tehlici kola...
Treba to ale bude dobre na udrzeni vlhkosti, to nepopiram
A pkud ma zesilene rameno taovou vyztuhu, je to pouze "marketing" kdy lze prodat neco s minimalnimi naklady za maximalni zisk kdyz se podari presvedcit zakaznika, ze to je uzasne vylepseni...
Tim nechci rict, ze to nemas davat na auto - jen podotykam, ze to nebude mit zadny efekt, spis naopak
- Přílohy
-
- rameno sk A1_2.png (7.77 KiB) Zobrazeno 1390 x
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je prave ten pseudoefekt - myslis, ze rameno se bude na konci rozevirat? Z jakeho duvodu? Pokud by jsi s ramenem vlitl na kamen, pak se muze klidne rozevrit ale to je pak jedno jestli je vyztuzene (at uz kdekoliv). Pokud bude horni cep na svem miste a nevylomi se, pak nema to vyztuzeni, ktere popisujes zadny vyznam.
Dalsi vec - pokud by se rameno melo "rozevirat" , bude se tak dit z duvodu velkeho pretizeni a to spise uprostred (svirat), v miste kde je ulozena pruzina. Z toho duvodu ma efekt vevareni vyztuhy zepredu a zezadu ramene.
A pokud by cep mel "vyletet" z ramene, pak je to snad jen z duvodu koroze nebo chybne montaze...to je ale uz o udrzbe...
A pokud jsi nekde nasel, ze nekdo tvrdi, ze to zamezi pruhybu o 10%, dej mi na nej kontakt...
Dalsi vec - pokud by se rameno melo "rozevirat" , bude se tak dit z duvodu velkeho pretizeni a to spise uprostred (svirat), v miste kde je ulozena pruzina. Z toho duvodu ma efekt vevareni vyztuhy zepredu a zezadu ramene.
A pokud by cep mel "vyletet" z ramene, pak je to snad jen z duvodu koroze nebo chybne montaze...to je ale uz o udrzbe...
A pokud jsi nekde nasel, ze nekdo tvrdi, ze to zamezi pruhybu o 10%, dej mi na nej kontakt...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.