Zdravim všechny příznivce starejch dobrejch ruskejch strojů. Já se teda po pravdě přiznám, že dneska už v Ladičce nejezdím, jež se mi naskytl dobrý kup upravenýho favorita za hubičku. A přesně takovouhle diskuzi jsem potřeboval najít, a chtěl bych vás poprosit o vaše názory.
Přesně jak tu bylo popsáno, že motor postupně strácel výkon a na volnoběh to běželo jako 2 válcová sekačka. To samé se stalo i s mým upraveným motorem z fáva. Upravenej na obsah 1,5. Ten píst co byl prasklej na začátku diskuze, mám úplně přesně ten samej. Nastal u mě ten samý problém, ale prasky oba přechodový můstky, ale ten píst se vůbec nepřidřel !!! NIKDE NEJSOU ANI ŠKRÁBNUTÝ, ptž ten týpek co ten motor dělal, se za vyúhlování ojnic doslova dušoval,načež musím uznat že měl pravdu. Tohle muselo být provedeno dobře.
Další věc je ta, že jsem s tím motorem jezdil od jeho sestavení na plyn. Ze začátku jsem zkoušel i benzín, ale nemohl jsem najít ideál, aby to při jízdě necinkalo ( detonační spalování ) tak jsem to lehce vyladili na plyn tak, aby to necinkalo, ptž to dokázalo cinkat i na plyn. No ten motor najel 8100 km v 99% na LPG a kleknul. Né úplně ale, tak se s tím už nedalo jezdit. nebyl výkon. Zajížděl jsem ho přesně podle starý školy zajíždění novejch motorů. ŘADIT, ŘADIT, ŘADIT, od 5000km jsem vytáčel nad 5 tis.ot pouze 2 a občas 3 rychl. stupeň. Plyn jsem vždy přidával postupně, né jednorátově. Za studena jsem dodržoval min. 20 km klidné jízdy, nikdy nedostal kotel na studeno. Motor to byl základem z fábie, opravdu slušná práce, akorát ty písty mi popraskaly na přechodovejch můstkách.
Teď mám ten motor rozebranej, a nevim jaký písty tam mám dát, aby to nebylo zachvíli to samý. Proč se tak děje, proč to prská aniž by se píst přidřel. Celou tuhle diskuzi jsem pročetl, ale ještě nemám úplně jasno, dost dobrý teorie tu bylo řečený, ale nějak mi uteklo řešení. Mám v plánu, že bych udělal to, aby ta směs chladila, že budu spolu s LPG nasávat ULTRAZVUKOVOU MLHU. Jsou na to,takový ty zahradní vyvíječe mlhy. Je to taková mlha. Vzpoměl jsem si totiž na svoje léta mládí, kdy simson i fichtly jezdily nejlíp po dešti a raních mlhách, když se jezdilo na houby
Zároveň nevím co tam mám dát za písty, tak jsem přemýšlel, že bych se navrátil k ruskejm pístům, jelikož ty měli obsah 1.5......teď i otázka...moje písty maji rozměr 77,5mm, vrtání 78mm. Myslel že bych tam dal nějaké originální písty, které by mohly být víc odolnější případnýmu vzniku detonačního spalování. Teď jsem měl v motoru písty německé firmy KOLBENSCHMITH, ty se ale bohužel neosvědčily.
Díky za případný typy pístů, co by pasovali na tohle vrtání.
Mějte se chlapy a díkyss za vaše reakce