Přeběh pístu

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Little Red Riding Hood » čtv zář 11, 2008 23:09

odhadem při jakem extremu snižení hlavy muže dojít ke "zničení" te mezery??.. respektove rozumim tomu dobře že když by se hlave snižilas na uroveň že by už zmizela ta hránka v nejnižším bodě spalovačího prostoru hlavy, tak by mohlo jít pomalu do tuheho?..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Pája » pát zář 12, 2008 06:16

To já tomu nerozumim vůbec. Přece povrch komp. prostoru hlavy se skládá i z roviny, která je totožná s dosedací plochou celé hlavy, ne?
Přílohy
hlava.jpg
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Saša » pát zář 12, 2008 08:30

Pája píše:Přece povrch komp. prostoru hlavy se skládá i z roviny, která je totožná s dosedací plochou celé hlavy, ne?

Ano , ale je tam těsnění které tu štěrbinu vytvoří . Tahle diskuze vznikla jak je v tématu že má píst přeběh a tím zajíždí "skrz" těsnění k hlavě . V tomhle případě se musí vyfrézovat v hlavě ona štěrbina se sklonem ke středu spalovacího prostoru .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Luděk Musil » pát zář 12, 2008 11:15

Pájo, to co jsi vyfotil a poslal je standardní obrázek hlavy 21213 případně snížené uni-hlavy 21011-103XXXXXXX o 1,5 - 2 mm.
Standardní hlava 21011-103XXXXXXXXXX má (jak řekl Saša) už z výroby štěrbinu, která má sklon ke středu spalovacího prostoru. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Marek » pát zář 12, 2008 11:32

Taky se mi zdá, že ten tvar kapličky není dle seriového tvaru.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 12, 2008 12:42 ]
To se Ti zdá správně .... Pája už začal "konstrukčně" "řádit" :D . L.
Naposledy upravil Marek dne pát zář 12, 2008 11:42, celkově upraveno 1
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Pája » pát zář 12, 2008 13:36

To není moje hlava, to je z Janodob.hu. Ale pořád nevím, co myslíte tou mezerou. Šla by naznačit na tomhle obrázku, kde teoreticky má být?
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Saša » pát zář 12, 2008 14:53

Polož si na hlavu (motoru) těsnění a díru pro píst omaluj na hlavu . Když má píst "přeběh" a jde krs těsnění tak se musí roviná plocha hlavy odfrézovat , aby tam vznikla ta mezera . (Mezi písten a hlavou).
Přílohy
Antidetonační čtěrbina.jpg
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Pája » pát zář 12, 2008 17:38

Nádhernej vše vysvětlující výkres, ale to, cos zakroužkoval, na hlavě mám i s milimetrovym schodem k rovině hlavy. A to, že mi lezl píst o 0,8mm z bloku na tomhle "svahu" nic nemění, takže se s tim nemusim crcat?
No stejně už sem to dal frézařovi, ať mi písty o 0,2mm olízne. Komprese klesne na 10,1:1, vzdálenost pístu od hlavy se zvětší na 0,4mm a trošku ulehčim ojnicím při tahání těhle větších a těžších pístů. Navíc při dalším zvyšováním komprese broušením hlavy by se ta antidetonační mezera neměla dostat svou výškou pod 0,4mm a s použitím těhle pístů by neměla bejt ani moc "hluboká(dlouhá)". Uff, to bylo dlouhý... Nemelu nějaký nesmysly?
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Marek » pát zář 12, 2008 20:21

Meleš docela srozumitelně, není problém :wink:.

To Saša: Skvělý nákres (ventily jsou sice v ose za sebou a ne vedle sebe, nicméně antidetonační mezera je tam jako z partesu !!!) :wink:.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Roman » sob zář 13, 2008 15:13

To je zrejme stvorventil :lol:
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Příspěvekod Marek » sob zář 13, 2008 17:43

Roman píše:To je zrejme stvorventil :lol:


Aha, tak v tom případě je obrázek v pořádku.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Pája » úte říj 14, 2008 21:21

Tak to vypadá, že tahle diskuse byla k ničemu. Můj slavnej frézař to posral a olíznul písty asi o 0,7mm. Dneska sem to dal do bloku a písty nevyjížděj ani desetinu. A to sem to tak pilně počítal. Snad mi moc nespadne komprese, budu muset vyhrabat výpočty...
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Dusan » stř říj 15, 2008 16:19

0,7 je dost.... to budes hodne pod 10 skor 9,001...kto sa nudi nech vypocita
Dusan
 
Příspěvky: 3869
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod Saša » stř říj 15, 2008 16:23

Pája píše:Můj slavnej frézař

Tak mu to tam odnes ať Ti omluvou za to "lízne" blok . :wink:
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Yellow01 » stř říj 15, 2008 21:14

Tady máš správnou tuňáckou úpravu :P
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=345
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků