Reprezentativnost? V tom případě je podle tvojí definice Kalina velice reprezentativníminosk píše:re: dmatej
Reprezentativnost je dana tim, jak se libi _okoli_.
Mne, osobne, na interieru Kaliny vadi pouze premrstene zaobleni vseho nac sahli.
Jenomze.
Kdyz si koupim, de facto, sluzebni vuz _nechci_ kazdemu druhemu spolupasazeru objasnovat ze to auto neni zase takovy crep jak se mu z hrackarskeho vyhotoveni bude na prvni pohled jevit.
Nerad to pisu, no soucasny interier Kaliny je _pro_vetsinu_populace_ synonymem cinske/korejske/italske/ruske nakupni tasky s technologii 80-tych let.
Kdyz s tim do roka neco pani z Togliatti neudelaji, nezbude mi jine nez Ladu jako primarni vuz opustit. Do Priory se proste nevejdu.
Jinak, servisovatelnost - to je _pro_mne_ SILNA stranka Kaliny a svym spusobem jediny duvod proc nad ni uvazuju.
Do servisovatelnosti v me definici zahrnuji zejmena dostupnost(cenovou) vetsich nahradnich dilu a jejich vymenitelnost bez rozebrani pulky auta.
Tou "většinou" předpokládám míníš sebe, protože Kalinu mám už skoro 3 roky, ale tohle přirovnání jsem ještě nikdy neslyšel. O "přemrštěné zaoblenosti" jakbysmet.
Že se do priory nevejdeš, s tím souhlasím. Já taky ne.
Servisovatelnost - to je pořád víceméně blbost. Mimochodem, u fabie třeba nemusím lézt pod auto, abych vyměnil olejovej filtr. Tohle je ošemetný téma, není jednoznačný - a to i cenově.
U mě Kalina vítězí jednoznačně výbavou a cenou - splňuje podmínky nutné (motor, prostornost, spotřeba, sedačky, cena údržby) a postrádá věci, které podle mě postrádat má (přerostlý a překážející panel na středu, ABS a spol.). Co se týče spolehlivosti, je to opět kontroverzní, i když já jsem zatím spokojen.