Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak hlavne ta turbina uz zaslouzi nejlepe cely ram, ktery spevni spojeni motor--> zadni naprava, taky pak jeste boudu pres hlavu a bocni podpery, pokud to chces s STK tak nejlip homologovany. Ale to se rozchazi s nazvem tematu... Hlavne s rozumem s tema tycema, co budes mit par cm od tela.Atex píše:Lada Rider, vezmu nejake tenkostene trubky a vyztuzim to pod palubovkou... v tom uz bych zadrhel nevidel, bude to urco tuzsi nez original...
Myslim ze na lancia foru je nejaky Karel 6 a ten psal o 1.6ieT narychlo vlomenyho do ziga bez zadnych zasadnich uprav a pry slo za chvili vsechno do kopriv.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Abych rekl pravdu, ted se soustredim na zprovozneni motoru, az ten pojede, budu se venovat kastli ... no jo no, jsem nedockavy
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Puhi, Tak teoreticky muzes pridavat tlak az do "fuel cut" .... To ale nemam v planu, uz tak to bude delat namornicke uzly na kardanu...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Clovece... nekoukas moc na Knight Ridera s Davidem Haselhofem?Puhi píše:myslím že by bolo trochu lepšie korigovať si tlak za jazdy jemne
Korigovat tlak za jizdy? Behem tech 10s slavy na sprintu nebudes stihat sledovat ani otackomer, natoz kroutit knoflikem, kterej jsem teda jeste nikde nevidel. To se nedela... Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate, nebo pripadne pop-off ventilem. Ale ja myslim ze to jsou uplne zasadne rozlisne veci. Tim wastegatem se nastavuje celkove prubeh turba, vlastne od jakych otacek uz zacne kompresorovat a pak funguje automaticky ze se otvira sam kdyz je velky tlak. Pop-off je kvuli setrvacnosti kopresoru.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
asi něco jak toto http://www.sportovniautodoplnky.cz/manu ... a-cerveny/
Ondra 07, na night ridera nekukám
ps. nevravím že si to má nastavovať v priebehu šprintov, ale hockedy za jazdy a to je trochu rozdiel. Jemne to doladiť a furt pri tom otvárať kapotu, neviem, ale ja by som to urval do kabíny ale keď to atexovi takto vyhovuje, je to jeho auto...
ps. nevravím že si to má nastavovať v priebehu šprintov, ale hockedy za jazdy a to je trochu rozdiel. Jemne to doladiť a furt pri tom otvárať kapotu, neviem, ale ja by som to urval do kabíny ale keď to atexovi takto vyhovuje, je to jeho auto...
tento regulátor pracuje s wastegate a istým spôsobom ho "nastavuje" (skôr oneskorí "obtok" plynov alebo ako to nazvať )Ondra 07 píše:Ja slysel o regulaci tlaku pomoci serizovani wastegate
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Asi se bavite o tom, co uz tam mam, je to na fotkach... Steluje se to koleckem a muzes to dokonce stelovat i za jizdy, pokud to teda stihnes a mas to kolecko v kabine ... Ja ho mam v motorovem prostoru (zluta hadicka).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Uz jsem ten regulator nasel, vypada to pekne a za 900,- by to mohlo fungovat, chci to videt v provozu, teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ondro ale notak... Teoreticky i prakticky je to uplna blbost. Regulator muzu maximalne uplne zavrit, tim dosahnu serioveho nastavni, jako by tam nebyl. Abych docilil atmosfery, musel bych do wastegatu natlacit nejaky ten prednastaveny tlak a nonutil ho, aby zustal stale otevreny.Ondra 07 píše:teoreticky by se dala stlumenim udelat atmosfera...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Taaakze, vyfuk by byl, teda ta nejhorsi cast. No HNUS, MARAS, nervy jak svina. Smer od turba dolu kolem pomocne ridici tyce nakonec nepripadal v uvahu, takze jsme to cele otocili a vyfuk vede predkem, pred chladicem dolu a pak az pod most. At uz to vypada jak chce, je pod napravou a to je hlavni. Doufam ze uz mne nic tak sloziteho neceka.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
hele atexi-a auto pojede na sraz na podválu ?jestli pojedeš po ose tak to aby jsi vzal nějakýho bohatýho sponzora-jestli tě cestou na sraz zastaví POLICIE a padneš na debila tak ti vezmou všechny papíry co budeš mít u sebe-jinak klobouk dolů-super práce-v jakým mechanickým stavu je ten motor a to turbo-aby se to po nastartování nerozpadlo-to by bylo na provaz