srovnání 2105/7 a 2112

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
tarquin
Příspěvky: 73
Registrován: stř dub 11, 2007 09:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

srovnání 2105/7 a 2112

Příspěvek od tarquin »

Zdarec,
koupil bych si hranatýho žigula ale po ekodani už je to téměř nemožný. Proto se ptám jestli má novější řada nějaký klady jak starej žigul a to především podvozek. Plánuju výlet po špatnejch děravejch cestách a žigul je na to jak dělanej. Co na to 211x ? dík
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

no nevím,především je to úplně jiný auto a je v něm dost,,elektroniky,, 8)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Podvozek je bytelný, testováno rovněž na východě http://moldavsko2008.wz.cz/ a ty cesty v Moldavsku, to byly opravdu mnohacentimetrové krátery do kterých jsem padal...
Desítka má svá specifika, se kterými je nutno se vyrovnat. Horší jsou jízdní vlastnosti a stabilita vozu, s krabicemi nemám zkušenost. Co do poruchovosti je to různé, např. já nemám prakticky žádné problémy, nekteří bohužel mají jen samé trápení...
Hlavně nezakřiknout, 10.3.2010 můj tacho oznámil metu 100000 km, inu uvidíme, třeba to teď začne :)
Dodge Avenger 2.0 VVT
karels22
Příspěvky: 18
Registrován: úte pro 25, 2007 21:26
Bydliště: Kladno

Příspěvek od karels22 »

Vlastnil jsem 01 02 a 05ku se všema jízda i po lesních cestách, u těchto nejvíc odcházeli rejdový čepy tak po 30 až 50tis. km. Jezdím pořád podobně a na mé 112ce je najeto 117tis a myslím že jsou origo. Já ji kupoval v 66tis. Ten podvozek asi bude skutečně bytelnej, ale myslím že mám unavený pružiny, podle fotek tady kolegů je ta moje taková keclá. Díly co jsem měnil považuji za normální. Destičky rozvoďák kotouče vejfuk diody v altiku filtry a to co každé auto. Mám 8v na lpg a spotřeba 7,5l lpg(jezdím většinou sám). Co se týká stability je na tom 112 lépe, ale taky se dost naklání (bacha na gumy) už se mi stalo že jsem sjížděl z dálnice 130km/h a žiju. Nechci toto auto někomu vnucovat, ale já bych jiný nechtěl.
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

no ve srovnání s krabicemi je to fakt úplně jiný-společný mají snad opravdu jen ty brzd.válečky.
Prostě je to asi tak jako by jsi srovnával Škodu 120 s Felicií.
Co se podvozku týče je opravdu bytelný-mám najeto momentálně 89 000 a zatím se měnil pouze ,,spotřebák,,(výfuk,brzd obložení+zadní válečky,rozvody a náplně)majitel předemnou měnil zadní tlumiče a to proto že chtěl at je zadek tvrdší-a to opravdu je -v mém případě o naklánění v zatáčkách nemůže být asi ani řeč :? .
Z el.závad byl měněn předchozím majitelem krok.motorek(nedrželo to volnoběh) a musel promáznout PZ pojezd okna.
Zatím nic víc tak snad to nezakřiknu. :)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Všechno potvrzuju :) Je to sice takový dost nedotáčivý (ale hodně dělají pneu) a naklánivý, ale stopu to i drží a mimo zpevněný vozovky velice odolný, nejníž je bohužel katalyzátor, ale zatím to asi problémy nikomu nečinilo. Maximálně urveš ten plech, co je pod ním, ale pokud se bude jednat o euro 3, tak stejně dřív uhnije.
Obrázek

Vpředu před motorem je solidní trubka, na který jsou uchycený podélný ramena:
Obrázek

Pod motorem je plech, sice právě pod vanou a převodovkou má výřezy, aby se dal vypustit olej, ale vana je plechová a hodně odolná, výpustnej šroub je směrem dozadu.

No a tady je ten plech po jednom ostřejším přistání na polní cestě: :oops:
Obrázek Obrázek

ale myslím že mám unavený pružiny, podle fotek tady kolegů je ta moje taková keclá.
Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Seznam závad

Příspěvek od plavec »

Mohl by pomoci můj seznam závad za 3 roky:Lambda sonda 1x,váha vzduchu 2x,radiator topení 2x,zapalovací blok 1x, křivá hlava motoru,děravá bandaska na fridex i na ostřikovače, a dnes gufero na klikovce.Zpočátku taky nefunkční větrák chladiče.Lahody jako centrál a el.stahování oken se mi vyhýbají. Najeto cca 137.tis.km. Toť můj kus.Někdo má spolehlivej kočár,jinej zas katastrofální drezínu zralou na smetiště.
Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo
Naposledy upravil(a) plavec dne pon bře 15, 2010 20:15, celkem upraveno 1 x.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Fišer Jiří
Příspěvky: 312
Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Fišer Jiří »

Myslím,že o podvozek nemusíš mít strach,je bytelnej jako u krabic a dostatečná světlá výška je typická pro všechny naše kočáry.Jestli uvažuješ o koupi 211x,dej si pozor na první typy myslím do roku2002,jsou Euro2,což je za ekodaň 3000Kč.Je to stejně za 07,kterou nabízím v bazaru.To jen tak pro informaci :)
Lada 2171

LADA JE Můj Život
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Fišer Jiří píše:Myslím,že o podvozek nemusíš mít strach,je bytelnej jako u krabic a dostatečná světlá výška je typická pro všechny naše kočáry.Jestli uvažuješ o koupi 211x,dej si pozor na první typy myslím do roku2002,jsou Euro2,což je za ekodaň 3000Kč.Je to stejně za 07,kterou nabízím v bazaru.To jen tak pro informaci :)
pěknýý lobby :D
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

na krabici(21061)vzpomínám s nostalgií,byla to prostě klasika,hlavně to auto mělo duši(navíc jsme jej měli od nového).A měla i kvalitní plasty oproti řadě 10 a velice rád bych se s ní opět svezl,nicméně zpátky bych již však neměnil. :)
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

plavec píše:Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo
Je to skvělý jen do doby, než je žádaná teplota dosažená. Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné. Studený vzduch proudí opět do doby, než automatika usoudí, že se zase ochladilo a přiloží. :-)
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Erik píše:Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné
pokud máš puštěný výdechy na nohy, tak je to celkem jedno.A mě to nevadí. :-)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Desitka je fajn auto,modernejsi nez krabice.Ja mohu porovnavat lehko,vlastnim oboji.Podvozek je urcite bytelnej,tech ran ,co schytal na ukrajinskych cestach,to se neda spocitat.Ale je treba pocitat s tim,ze uz vsechno nelze opravit doma na koleni.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Erik píše:
plavec píše:Jo a desítka má výborný to autom.topení.Nastavíte třeba 28 stC a ono si to tu teplotu udržuje samo
Je to skvělý jen do doby, než je žádaná teplota dosažená. Automatika pak bez varování začne pouštět do vnitřku ledový vzduch, což je dost nepříjemné. Studený vzduch proudí opět do doby, než automatika usoudí, že se zase ochladilo a přiloží. :-)
Co se regulace ventilace týče,tak já a ani nikdo z osádky popř.jiných řidičů tento jev nezaznamenal :roll: no zkusím se na to zaměřit,ale nějaké výkyvy teploty jsem ještě nezpozoroval-působí to dost vyrovnaně(ale vím o čem mluvíš,poprvé a naposled jsme to zažili v klim.autobuse v Turecku kdy se bus vytopil na 25st.C a pak to seplo až teplota klesla na 18st.C-tak to byl fakt děs :x )
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

FOMA píše:Co se regulace ventilace týče,tak já a ani nikdo z osádky popř.jiných řidičů tento jev nezaznamenal no zkusím se na to zaměřit,ale nějaké výkyvy teploty jsem ještě nezpozoroval-působí to dost vyrovnaně(ale vím o čem mluvíš,poprvé a naposled jsme to zažili v klim.autobuse v Turecku kdy se bus vytopil na 25st.C a pak to seplo až teplota klesla na 18st.C-tak to byl fakt děs )
Tak u mě to bylo dost výrazné. Když v zimě po nějaké době teplota v kabině stoupla na požadovanou teplotu, tak automatika přepla na foukání studeného vzduchu. Možná, že když to máš na nohy, tak to není tak znatelné, ale když jsi to měl nastavené na čelní sklo nebo doprostřed, tak to bylo hodně znát. Vím, že třeba Skaloušovi to dělalo také.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“