Ako demontovat ovladanie kurenia
Moderátor: Moderátoři
Ako demontovat ovladanie kurenia
MAm nasledovny problem...packa co ovlada ventil kurenia cervena.... pri zmene smeru ovladania sa akoby najprv pohne buden niekde za palubkov a az potom ovlada ventil.
MAm blbe tusenie ze nejako skontrolovat pripadne opravid sa to da len demontazou palubovky.
Nerobil to uz niekto pripadne ako sa dostat k tomu skaramentu s dvoma packami ide o 2106.
MAm blbe tusenie ze nejako skontrolovat pripadne opravid sa to da len demontazou palubovky.
Nerobil to uz niekto pripadne ako sa dostat k tomu skaramentu s dvoma packami ide o 2106.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Palubku demontovat nemusíš, oprava je ale náročná na ohebnost Tvých kloubů ... resp. jejich počet .
Už si nevzpomínám přesně co a jak, ale jde o to, že musíš demontovat příhrádku spolujezdce a potom se dostaneš na onen inkriminovaný bowden, jehož upevnění je kousíček od leveého boku oné přihrádky.
Já si u toho dost zasakroval. Jde totiž o to, že jak se to povolilo, tak příchytka obal bowdenu ožužlala a já to musel kus vytáhnout, umělou hmotu/obal/bužírku zkrátit a potom znovu přitáhnout příchytkou. L.
Už si nevzpomínám přesně co a jak, ale jde o to, že musíš demontovat příhrádku spolujezdce a potom se dostaneš na onen inkriminovaný bowden, jehož upevnění je kousíček od leveého boku oné přihrádky.
Já si u toho dost zasakroval. Jde totiž o to, že jak se to povolilo, tak příchytka obal bowdenu ožužlala a já to musel kus vytáhnout, umělou hmotu/obal/bužírku zkrátit a potom znovu přitáhnout příchytkou. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
z mojich skusenosti, by som povedal, ze je jednoduchsie vymontovat palubovku (ved drzi len na par sroboch), ako si robit zbytocne nervy z krvavych prstov, pretoze ak nedas dole palubku, tak budes strasne pri robote nadavat a zaberie to ovela viac nervov a casu ako ju vyhodit von
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Dusan píše:na tej strane co je ventil je to OK prave mne sa zda ze to beha priamo u zdroja tj packy.
Ono je to na obou stranách stejný. Jak na straně ventilu, tak na straně páčky. Bowden je připevněn k základně pomocí příchytky. Teď si vzpomínám - dá se to uvidět i po vyjmutí popelníku. Budeš to mít přímo před očima, ale dírou po popelníku se tam nedostaneš - proto demontáž kastlíku spolujezdce. L.Luděk píše:a potom se dostaneš na onen inkriminovaný bowden, jehož upevnění je kousíček od levého boku oné přihrádky..
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Urcite se to da vytahnout z 05 palubky bez jeji demontaze. Ja bych rekl, ze jsem z toho dost mozna vykuchal cely ten mechanismus pacek, tedy ze jsem odpojil vsechna tahla atd.
Mozna jsem mel uvolneny pristrojovy stit, urcite kastlik, popelnik netusim, ale rekl bych, ze v tom velkou roli nehraje
Mozna jsem mel uvolneny pristrojovy stit, urcite kastlik, popelnik netusim, ale rekl bych, ze v tom velkou roli nehraje
VAZ 2104 1.3 1989
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Na 01 jsem měl sujmutý komplet topení + páček a sestavoval jsem ho mimo auto - měnil jsem přitom vadný ventil topení. Když stáhneč cuplíky páček, tak by mohl jít vyndat ten samotný páčkový mechanizmus po odšroubování dvou samořezek ze spodní hrany palubky, pokud se nepletu. Ale je to ježek v kleci a nevím jestli je na to v 06 prostor.
Na 01 je to vpohode, lebo sroby su zospodu, ale na 06 su sroby zhora (teda vnutri palubovky) a bez demontaze sa k tomu podla mna neda dostatMartasBrno píše: Když stáhneč cuplíky páček, tak by mohl jít vyndat ten samotný páčkový mechanizmus po odšroubování dvou samořezek ze spodní hrany palubky, pokud se nepletu. Ale je to ježek v kleci a nevím jestli je na to v 06 prostor.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
K mechanismu ovládání topení se dostaneš z odkládací přihrádky - vevnitř přihrádky, na levé straně pod osvětlením, je plastová záslepka cca 12x12 cm, tu sundej, tím vznikne otvor na protažení ruky k mechanismu ovládání topení. Aby ses rukou dostal až k ovladači, tak musíš ještě vymontovat popelník. Mechanismus ovládání topení je přišroubován shora dvěma matkami na 10 klíč - protažením ruky z odkládací přihrádky se mi to kdysi dávno podařilo odšroubovat i namontovat zpět.
TAk tiahlo opravene ...este som si pritom vyrobil pracu naviac asi. TAk ze povolil som zospodu tie dve M6 na krizovy srubovak a uvolnil mechanizmus absolutne zbytocne neda sa to vytiahnut bez demontaze palubky... ale otvorom po popolniku som zistil kde je chyba a po demontazi hodiniek sa da dostat k skrutke ktora drzi pliesok co zaistuje Bouden. z neho bola uz zodreta izolacia prliesok som nahol a namontoval naspet dost casu zabral montaz srub co drzia mechanizmus. Tak ze na 06 to ide aj takto
Dakujem vsetkym zucastnenym za rady
Dakujem vsetkym zucastnenym za rady