spotřeba při vonoběžných otáčkách?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

spotřeba při vonoběžných otáčkách?

Příspěvek od Rankl »

zdravim, zajímalo by mě, jaká je spotřeba pri volnoběhu (když mam vyřazíno) trěba za hodinu u 2107, rok výroby 1995.
při jízdě z kopečka nebo dojezdu na křižovatce, atd vyřadím a v klidu dojedu, docela jsem si na to zvykl.
2107 a 21214
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Při volnoběhu je spotřeba kolem 0,8-1 litru na 100 km. Při jízdě z kopečka nebo dojezdu ke křižovatce je blbost vyřazovat, protože 2107 s ozonem má ekonomizer, kterej při brždění motorem odpojuje přívod paliva, takže se zařazenou rychlostí to nežere prakticky nic.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

1995 bude hadicovac (axtec)
a volnobezna spotreba se neda udavat na km. je v litrech na hodinu
muj motor bmw R6 2.5 ma udavanou spotrebu na volnobeh cca 1,2l na hodinu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Rankl
Příspěvky: 268
Registrován: úte říj 20, 2009 20:46
Bydliště: Kolinec

Příspěvek od Rankl »

ahá, to mam nějaký komplex z dětství, když jsme měli škodnou 100 a pantáta takhle vyřazoval my pak jeli ,,zadarmo,, nebo ,,bez motoru,, každopádně to tak neřvalo...
dík moc.
a ještě: když je chladno, je lepší pustit motor a nechat to zahřát nebo rovnou zvolna vyjet?
2107 a 21214
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

jak napsal yellow pri jizde z kopce nebo dojizdeni se zarazenou rychlosti, a otackama nad cca 1300, ti to nezere nic
u starych aut, kde neni ekonomizer, je uspornejsi vyradit a jet bez rychlosti. zere to pak min

ja osobne rovnou vyjizdim, ale ohlasy jsou slyset ruzny. :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Rankl - motor při nějakých 600-1000 otáčkách je na minimálním přípustným tlaku mazání, dobíjení taky nic moc, takže obecně není moc dobrý mít puštěnej volnoběh dlouho.
Na druhou stranu ten motor běží jen s malou zátěží, takže když hodně mrzne, naopak hupnout do auta a jet taky není to pravý ořechový.

Můj pocit je, že nejvíc se vymrzlýmu motoru zamlouvá tak 1500 otáček a bez zátěže, než se dostane voda aspoň nad nějakých 40°C - tak dlouho se mi ale sedět v autě nechce, takže radši vyjedu a snažím se držet právě někde mezi 1500-2500 otáčkami - s kopce míň, do kopce spíš víc.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“