zdravim, zajímalo by mě, jaká je spotřeba pri volnoběhu (když mam vyřazíno) trěba za hodinu u 2107, rok výroby 1995.
při jízdě z kopečka nebo dojezdu na křižovatce, atd vyřadím a v klidu dojedu, docela jsem si na to zvykl.
spotřeba při vonoběžných otáčkách?
Moderátor: Moderátoři
spotřeba při vonoběžných otáčkách?
2107 a 21214
1995 bude hadicovac (axtec)
a volnobezna spotreba se neda udavat na km. je v litrech na hodinu
muj motor bmw R6 2.5 ma udavanou spotrebu na volnobeh cca 1,2l na hodinu
a volnobezna spotreba se neda udavat na km. je v litrech na hodinu
muj motor bmw R6 2.5 ma udavanou spotrebu na volnobeh cca 1,2l na hodinu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
jak napsal yellow pri jizde z kopce nebo dojizdeni se zarazenou rychlosti, a otackama nad cca 1300, ti to nezere nic
u starych aut, kde neni ekonomizer, je uspornejsi vyradit a jet bez rychlosti. zere to pak min
ja osobne rovnou vyjizdim, ale ohlasy jsou slyset ruzny.
u starych aut, kde neni ekonomizer, je uspornejsi vyradit a jet bez rychlosti. zere to pak min
ja osobne rovnou vyjizdim, ale ohlasy jsou slyset ruzny.

E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Rankl - motor při nějakých 600-1000 otáčkách je na minimálním přípustným tlaku mazání, dobíjení taky nic moc, takže obecně není moc dobrý mít puštěnej volnoběh dlouho.
Na druhou stranu ten motor běží jen s malou zátěží, takže když hodně mrzne, naopak hupnout do auta a jet taky není to pravý ořechový.
Můj pocit je, že nejvíc se vymrzlýmu motoru zamlouvá tak 1500 otáček a bez zátěže, než se dostane voda aspoň nad nějakých 40°C - tak dlouho se mi ale sedět v autě nechce, takže radši vyjedu a snažím se držet právě někde mezi 1500-2500 otáčkami - s kopce míň, do kopce spíš víc.
Na druhou stranu ten motor běží jen s malou zátěží, takže když hodně mrzne, naopak hupnout do auta a jet taky není to pravý ořechový.
Můj pocit je, že nejvíc se vymrzlýmu motoru zamlouvá tak 1500 otáček a bez zátěže, než se dostane voda aspoň nad nějakých 40°C - tak dlouho se mi ale sedět v autě nechce, takže radši vyjedu a snažím se držet právě někde mezi 1500-2500 otáčkami - s kopce míň, do kopce spíš víc.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).