po dalnici 10-12 kdyz jedes na pohodu. to si vzdy vzal i zigul. a chces mi rict ze zigul bez katalyzatoru ma nizsi emise jak bmw Euro2?Laďuša píše:Maysnere, kolik tě ten Buměr žere, že jsi ekologičtější než Lada?
Jinak ekologií bych se stejně neoháněl, zplodiny z auta mají vliv maximálně tak na kvalitu vzduchu lokálně v okolí silnic s hustým a pomalejším provozem, s ekologií nemají společnýho nic.
Petice za 160ku na dalnicich
Moderátor: Moderátoři
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ta již tu byla, v papírové podobě, bylo zajímavé, že se mi na archy podepsalo více nelady(i)stů, než lady(i)stů .Veverka píše: ... spise bych uvital petici proti ekodani.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Třeba typickej příklad na D1 nájezd v Mirošovicích směrem na Brno. Krátkej a je tam blbě vidět.rezna píše: proste nase silnice na to nejsou staveny - polomery zatacek, kvalita povrchu, nedomyslenost najezdu
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Nekterym nestaci ani tri pruhy a prazdna dalnice
jedu po higwayi #1 vozidlem schade O2, pravy stoupaci pruh pro kamiony a pravy pruh uplne bez snehu, levy lehce u kraje snih. dojedu nekoho, zadny velky rozdil rychlosti, du predjizdet, nezenu, chvili to trva. v levem celkem nahle pribude snehu. toz se deru ve snehu a cumim doprave, jestli toho vedle me treba nenapadne zajet do prazdneho stoupaciho pruhu pro kamiony, abych mohl zpet do praveho bez nejakych slozitych manevru. a co myslite... nemel ho tam... nenapadlo ho. cumel na me jak by ho zrovna vyorali a asi cekal, az se neco stane a vemu ho s sebou . dalnice jinak byla zcela prazdna a my sme nejeli vic jak 120.
a pak mi neco rikejte o tom, ze ridici dospeli. jedni jezdi jak magori rychle a druzi kdyz vydi lepsi auto nez maji oni, tak delaji zbytecne problemy.
proste mentalne na to nemame
jeste jedna vec - pokud jede clovek po dalnici kousek, tak je zpravidla odpocaty a mydli to rychle, ovsem po nejakych tech 100 km prichazi trochu unava, smysly otupuji a prece jen soudny clovek uz to tak nehroti a vnima to jinak. ano, mezi km a vyskovem muzu valit treba 180, ale po pekelnem useku vyskov - brno - konec brna, jsem uz pomerne vyflustlej, uziju tempomat na 140 - 145 dle budiku a su rad, ze jen udavam smer a mam klid.
jedu po higwayi #1 vozidlem schade O2, pravy stoupaci pruh pro kamiony a pravy pruh uplne bez snehu, levy lehce u kraje snih. dojedu nekoho, zadny velky rozdil rychlosti, du predjizdet, nezenu, chvili to trva. v levem celkem nahle pribude snehu. toz se deru ve snehu a cumim doprave, jestli toho vedle me treba nenapadne zajet do prazdneho stoupaciho pruhu pro kamiony, abych mohl zpet do praveho bez nejakych slozitych manevru. a co myslite... nemel ho tam... nenapadlo ho. cumel na me jak by ho zrovna vyorali a asi cekal, az se neco stane a vemu ho s sebou . dalnice jinak byla zcela prazdna a my sme nejeli vic jak 120.
a pak mi neco rikejte o tom, ze ridici dospeli. jedni jezdi jak magori rychle a druzi kdyz vydi lepsi auto nez maji oni, tak delaji zbytecne problemy.
proste mentalne na to nemame
jeste jedna vec - pokud jede clovek po dalnici kousek, tak je zpravidla odpocaty a mydli to rychle, ovsem po nejakych tech 100 km prichazi trochu unava, smysly otupuji a prece jen soudny clovek uz to tak nehroti a vnima to jinak. ano, mezi km a vyskovem muzu valit treba 180, ale po pekelnem useku vyskov - brno - konec brna, jsem uz pomerne vyflustlej, uziju tempomat na 140 - 145 dle budiku a su rad, ze jen udavam smer a mam klid.
VAZ 2104 1.3 1989
mam 325, M50 tedy zravy stroj. 323/328 si vezme min. ale ted jsem natankoval na shellce a spotreba sla z 13L (noname) na 10-11L ciste mesto.Trevor píše:tak to mas teda volaco na p**u. 330i e46 pri 220km zere 12 (info z for) a to zrovna na pohodu sa povedat neda.
Zigul ked bere na dialnici 12 litrov tiez ide na doraz a to tiez nie je na pohodu jazda na kolko mas co robit aby ti stacil jeden pruh
zigul s ne ok motorem si vezme 15lpg pri 170 ani nemrknes
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Zvýšení rychlosti na dálnicích říkám rozhodné NE. Mimo řadu zde uvedených argumentů přidám další dva :
1) zvýšení rychlosti ze 130 na 160 představuje nárůst rychlosti o cca 20 % .Přitom kinetická energie vozidla E = m*v2 (v případě havárie deformační energie) vzroste o cca 66 % .
2) na výjezdu Nymburk z dálnice Poděbrady Praha nás v r. 2000„sestřelila celebrita" (spíše slepice) podobná té na obr. celeb1.jpg (komentář k obr. vypovídá za vše) . Ta „naše“ jela v Hondě CRV svého „přítele“. Policajti jí odhadli rychlost na více než 100 km/h (na 60 ce a předjížděla nás přes „zebru“). Naštěstí to odnesla jen zlomenou rukou, já s kolegou boulemi a další „klika“ pro mne byla, že řídil kolega – náměstek generálního ředitele, který poprvé půjčil svůj služební vůz Peugot 504 GRDT někomu jinému na delší cestu (měli jsme jet na veletrh do Kolína n R. a Peugot byl na odpis). Nerad bych něco podobného zažil podruhé.
1) zvýšení rychlosti ze 130 na 160 představuje nárůst rychlosti o cca 20 % .Přitom kinetická energie vozidla E = m*v2 (v případě havárie deformační energie) vzroste o cca 66 % .
2) na výjezdu Nymburk z dálnice Poděbrady Praha nás v r. 2000„sestřelila celebrita" (spíše slepice) podobná té na obr. celeb1.jpg (komentář k obr. vypovídá za vše) . Ta „naše“ jela v Hondě CRV svého „přítele“. Policajti jí odhadli rychlost na více než 100 km/h (na 60 ce a předjížděla nás přes „zebru“). Naštěstí to odnesla jen zlomenou rukou, já s kolegou boulemi a další „klika“ pro mne byla, že řídil kolega – náměstek generálního ředitele, který poprvé půjčil svůj služební vůz Peugot 504 GRDT někomu jinému na delší cestu (měli jsme jet na veletrh do Kolína n R. a Peugot byl na odpis). Nerad bych něco podobného zažil podruhé.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
323 sice méně bere ale taky má při stejném objemu o 20 kW méně. A M50 je hlavně betelný motor s litinovým blokem jak se patří . Přesně to samé teď vybírámMaysner píše:
mam 325, M50 tedy zravy stroj. 323/328 si vezme min. ale ted jsem natankoval na shellce a spotreba sla z 13L (noname) na 10-11L ciste mesto.
zigul s ne ok motorem si vezme 15lpg pri 170 ani nemrknes
ma o 20kW mene, ale je modernejsi, stejnej kroutak polozenej v nizsich otackach, o 30kg lehci motor a taky ta nizsi spotreba. a co jsem tak ruzne zjistoval pred koupi, tak rozdil mezi tema dvema motora neni tolik znat. skoro jsem do 323 sel, jenze mi ji vyfoukli pred nosem, a 323/325 do 70-80tis se moc sehnat nedalo, takze jsem rad za to co mam. vybavu si postupne doplnim k obrazu svemuKalasnikov píše:323 sice méně bere ale taky má při stejném objemu o 20 kW méně. A M50 je hlavně betelný motor s litinovým blokem jak se patří . Přesně to samé teď vybírámMaysner píše:
mam 325, M50 tedy zravy stroj. 323/328 si vezme min. ale ted jsem natankoval na shellce a spotreba sla z 13L (noname) na 10-11L ciste mesto.
zigul s ne ok motorem si vezme 15lpg pri 170 ani nemrknes
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Všechny celebrity jsou vyhrabaný. Z těchhle lidí nemůžou být nikdy dobrý řidiči, jejich zájmy nejsou auta a technika, řízení a dolévání oleje. Nemají k tomu vztah a jízdu berou jako srandu a ne jako náročnou psychickou činnost při obsluze stroje.
---------------------------
Mimochodem, jak tu byla ta ekologičnost, drtivá většina všech těch "západních a moderních" 20 let starých Bavoráků a Mercedesů sice v papírech má psáno nějaké to Euro, ale už ne po na 4x přetočeném tachometru a 15 letech provozu. Když už katalyzátor není vymlácený, případně rovnou nahrazený trubkou (jakože bývá), tak stejně už je za hranicí životnosti a k ničemu.
Jediná záchrana snad je, že počítač při ohřátém motoru nepustí víc paliva, než motor dokáže momentálně spálit, ale to je tak všechno.
Zvýšená spotřeba benzínu taky celkově nepřidá, všechny zbytečně velké výkony motorů způsobují zbytečné vyčerpávání světových zásob ropy. Tím nemám na mysli vaše 2.5 litry, to je ještě relativně v normě...
Až nastane skutečná ropná krize, tak si snad uvědomí ten řetězec, začínající u nenažranejch tlustejch pupků v naftařských zemích a končící přes pumpařskou mafii a výrobce aut u lidí, co si pořízují pětilitr jenom na to, aby si s vyhoněným egem dojeli za roh do kanceláře; že teď nastala skutečná krize a jestli se s tím okamžitě a radikálně něco nezačne dělat (příděly, palivo jen pro veřejné služby, zákaz vyšších objemů, extrémní daně na palivo pro soukromé spotřebitele), zastaví se 3/4 světa.
Ne doba ledová, ne globální oteplování, ale vyčerpané zásoby ropy způsobí kolaps světa, totálně zkolabuje ekonomika, pracovní trhy... a dál si to domyslí snad každý, když to srovnáme s tím, jakou frašku jen díky médiím způsobil krach jedné banky-uměle vyživovaná pseudokrize rozvrtala 3/4 světa. Tohle bude doopravdy, až ta ropa dojde.
---------------------------
Mimochodem, jak tu byla ta ekologičnost, drtivá většina všech těch "západních a moderních" 20 let starých Bavoráků a Mercedesů sice v papírech má psáno nějaké to Euro, ale už ne po na 4x přetočeném tachometru a 15 letech provozu. Když už katalyzátor není vymlácený, případně rovnou nahrazený trubkou (jakože bývá), tak stejně už je za hranicí životnosti a k ničemu.
Jediná záchrana snad je, že počítač při ohřátém motoru nepustí víc paliva, než motor dokáže momentálně spálit, ale to je tak všechno.
Zvýšená spotřeba benzínu taky celkově nepřidá, všechny zbytečně velké výkony motorů způsobují zbytečné vyčerpávání světových zásob ropy. Tím nemám na mysli vaše 2.5 litry, to je ještě relativně v normě...
Až nastane skutečná ropná krize, tak si snad uvědomí ten řetězec, začínající u nenažranejch tlustejch pupků v naftařských zemích a končící přes pumpařskou mafii a výrobce aut u lidí, co si pořízují pětilitr jenom na to, aby si s vyhoněným egem dojeli za roh do kanceláře; že teď nastala skutečná krize a jestli se s tím okamžitě a radikálně něco nezačne dělat (příděly, palivo jen pro veřejné služby, zákaz vyšších objemů, extrémní daně na palivo pro soukromé spotřebitele), zastaví se 3/4 světa.
Ne doba ledová, ne globální oteplování, ale vyčerpané zásoby ropy způsobí kolaps světa, totálně zkolabuje ekonomika, pracovní trhy... a dál si to domyslí snad každý, když to srovnáme s tím, jakou frašku jen díky médiím způsobil krach jedné banky-uměle vyživovaná pseudokrize rozvrtala 3/4 světa. Tohle bude doopravdy, až ta ropa dojde.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Jsem PROTI.
2101 mi sice jela 155 GPS, Kalina má max. 192 GPS, ale jsem proti.
Tyhle rychlosti jsou porušením pravidel, vyžadují extrémní pozornost a maximální ohleduplnost k ostatním účastníkům, tj. pokud někdo jede 110 a předjíždí kamion, musím ho nechat v klidu předjet. Jakékoliv agresivní chování může snadno vést k soustředění druhého řidiče na "kokota za sebou" a tím pádem ztrátě pozornosti ke všemu ostatnímu.
Na příjezdech do Prahy je naprosto normální, že se jede jede a najednou se brzdí ze 130 na 40 km/h. Už tak je to kolikrát o držku.
Němci jezdí úplně jinak, nechávají si odstup a nehrotí situaci, ví že nic nezískají. Jen minimum českých řidičů to dělá stejně. Nemáme ani žádný respekt k Policii, běžný přístup je "projít" nebo "je nějak ojebat".
Suma sumárum, legalizovat 160 je hazard, který k ničemu dobrému nepovede, přinejmenším dokud každý nebude mít zafixováno v hlavě, že je JEHO ZODPOVĚDNOST, aby nikoho neohrozil a že pokud to udělá a někoho to bude stát zdraví nebo život, půjde viník na dlouho sedět. Jenže my si bohužel zatím potrpíme na alibismus, ukřivděnost, na kterou ale často nemáme nárok.
Ne, dokud tahle společnost nebude mít fungující zákony a policii, poctivou morálku, budu proti.
2101 mi sice jela 155 GPS, Kalina má max. 192 GPS, ale jsem proti.
Tyhle rychlosti jsou porušením pravidel, vyžadují extrémní pozornost a maximální ohleduplnost k ostatním účastníkům, tj. pokud někdo jede 110 a předjíždí kamion, musím ho nechat v klidu předjet. Jakékoliv agresivní chování může snadno vést k soustředění druhého řidiče na "kokota za sebou" a tím pádem ztrátě pozornosti ke všemu ostatnímu.
Na příjezdech do Prahy je naprosto normální, že se jede jede a najednou se brzdí ze 130 na 40 km/h. Už tak je to kolikrát o držku.
Němci jezdí úplně jinak, nechávají si odstup a nehrotí situaci, ví že nic nezískají. Jen minimum českých řidičů to dělá stejně. Nemáme ani žádný respekt k Policii, běžný přístup je "projít" nebo "je nějak ojebat".
Suma sumárum, legalizovat 160 je hazard, který k ničemu dobrému nepovede, přinejmenším dokud každý nebude mít zafixováno v hlavě, že je JEHO ZODPOVĚDNOST, aby nikoho neohrozil a že pokud to udělá a někoho to bude stát zdraví nebo život, půjde viník na dlouho sedět. Jenže my si bohužel zatím potrpíme na alibismus, ukřivděnost, na kterou ale často nemáme nárok.
Ne, dokud tahle společnost nebude mít fungující zákony a policii, poctivou morálku, budu proti.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).