dutiny

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Lada_BV píše:No a co když jsou už dutiny chycené rzí, co pak ???
To co požívá EMI, tušímže Dinitrol, je to výborná věc, v Brně ke koupení zde http://www.autolaky-hruby.cz . Vypadá to takto http://www.a-c.cz/cz/sortiment/p1435.htm .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Lada_BV: v případě aplikace na už zrezlý dutiny se rez prakticky zastaví ve stádiu, kdy byl dinitrol aplikovanej. Na 07 jsme si takto "pěstovali" pokusnej kus rezu na blatníku - prostě po aplikaci to zůstalo zrezlý ale dál nerezlo. Já osobně dělam dutiny 1x za dva roky vždy před technickou.

K-L: ano to je přesně ono :wink: muj zdroj je však ve formě 100l sudu :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Prosím prosím, nechcete mě někdo ten Dinitrol koupit v Brně? Stejně tam v nedělu jedu....Bůhví, kde bych to v ovy našel...
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Nebude stejně fungovat i rezistin? Vždyť o co jde? zamezení přísunu vzduchu a vody a tím zastavení koroze. Nebo je v tom ještě jiná věc?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Vývoj ?
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

MartasBrno píše:Nebude stejně fungovat i rezistin?
právě takhle jsme se dostali k dinitrolu. Měli jsme možnost výhodný koupě sudu rezistinu, ale pro nás by to bylo velký sousto a tak jsme zašli ke známýmu do autodílny jestli by nechtěl část objemu a ten řek že rezistin už dávno nepoužívá a je naprd oproti dinitrolu a měl pravdu chlapec - to je nebe a dudy 8)

rozdíl ve stálosti a vzlínavosti je velkej. rezistin taky neni špatnej (dyt jsme ho doma používali dlouhý léta), ale při stejnej ochraně se musí aplikovat ve větším množství a víckrát, takže v součtu je to vlastně drazší. Já aplikuju 1x za 2 roky před stk (to už jsem tu ale určitě psal) a prostříkam cca 2,5 maximálně do 3 listrů ... při první aplikaci "nasucho" se prostříká na žigulíka cca 5,5 L ... podotýkam, že stříkam i místa co se běžně nestříkaj tak často jako např. spojení blatníků a podběhů zevnitř od motoru a tak
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Dobrá, takže když starý pán aplikoval rezistin a auto je skoro celé, udělal dobře. No a já bych mohl pokračovat dinitrolem jako kvalitnějším přípravkem. Bezva. Předpokládám že to bude na dost podobné bázi a vrstvy se snesou - budou muset :mrgreen:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Jan Vaníček
Příspěvky: 1108
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Jan Vaníček »

Tak konečně mi tu někdo mluví z duše, EMI. Už jsem to tu psal v minulosti několikrát, po dlouholetých experimentech už téměř 10 let používám DINITROL na podvozky a dutiny (podvozky také vosk č.4942, ne bitumen, dutiny č.1000) a jsem naprosto spokojený. Vlastnodti toho vosku jsou někde jinde než resistinu.
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Jan Vaníček, jsem rád, že v tom nejsem sám :)
MartasBrno, snesou, neboj :wink:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
BA3 2101
Příspěvky: 38
Registrován: čtv srp 20, 2009 15:47
Bydliště: Praha

Re: dutiny

Příspěvek od BA3 2101 »

Měl bych jeden, nejspíš hloupý, dotaz. Jaký vliv má okolní teplota na nanášení Resistinu ML nebo jemu podobných přípravků? Tj. je úplná pitomost ho aplikovat teď, tedy ve chvíli, kdy je sice slunce, ale ani na něm neni víc než 12 stupňů? Jedná se hlavně o místa, která jsou přímo přístupná štětci (vnitřní strana puklic).
ВАЗ 2101 (1973) -- radost z dokonalosti
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: dutiny

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Pokud probíhá nanášení štětcem tak si myslím, že je to v pohodě, hlavně aby to bylo suché, což v nynějším vlhku může být problém. Těch 12°C jsi nabral kde? U nás to dnes nešlo přes 5°C :D .

No, a u vnitřní strany poklic bych se nenervačil vůbec. Ty se dají klidně odvléci do příbytku a aplikace může probíhat při pokojové teplotě :D .

Samozřejmě, že aplikace do dutin by byla v nynějším počasí spíše ke škodě než užitku. K dobrému prolnutí přípravku s povrchem na který je aplikován je potřeba sucho a rozumné teplo, asi tak 20-25°C, pokud je chladno tak nedochází k ideálnímu vzlínání a pokud je moc horko tak zase přípravek příliš rychle stéká a nemusí dolézt tam kam má.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
BA3 2101
Příspěvky: 38
Registrován: čtv srp 20, 2009 15:47
Bydliště: Praha

Re: dutiny

Příspěvek od BA3 2101 »

No my tu teda dneska ve stínu měli 9 stupňů, takže na slunci těch 12 určitě bylo. A právě proto jsem ty puklice z příbytku odnesl ke garáži a nanášení provedl tam, abych tu doma nesmrděl. A teď tu tak sedim a přemejšlim, jestli to nebyla pitomost. :)

Co se týká těch 20 až 25 stupňů, tak ty by měly být asi v těch dutinách, že? Takže to chce třeba 20, 22 stupňů ve stínu, postavit žigulíka na slunce, hodinu ho tam nechat a pak to do něj narvat?
ВАЗ 2101 (1973) -- radost z dokonalosti
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Re: dutiny

Příspěvek od Sid »

Je to jednoduché. Je to treba robiť v lete, kedy je trebárs týždeň v kuse teplo, aby tie dutiny boli riadne preschnuté, lebo v dutinách sa zráža vlhkosť a keď sa ten vosk nastrieka na mokré, to akoby tam nebol. A či to je na slnku, alebo v tieni je jedno, dôležité je, že je teplota okolitého vzduchu xx stupňov. Inak je to všetko napísané v návode na použitie.
BA3 2101
Příspěvky: 38
Registrován: čtv srp 20, 2009 15:47
Bydliště: Praha

Re: dutiny

Příspěvek od BA3 2101 »

Jasne, to zni rozumne, diky za rady. :)
ВАЗ 2101 (1973) -- radost z dokonalosti
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9392
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: dutiny

Příspěvek od Vašátor »

Nanášení vosku do dutin se dá udělat i ve chladnějším počasí. Dutiny však musí být suché! a vosk to chce pořádně rozehřát na topení. Nízká teplota totiž způsobí to, že jej do dutin nenaprášíš, ale naleješ. Což je špatně. Nezáleží na tom, jak velká tam je vrstva, ale jestli se dostane všude. K tomu je potřeba vosk prášit do dutin v podobě mlhy.
P.S. Resistin ML nemá žádnou vzlínací vlastnost...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“