Chladící soustava
Moderátor: Moderátoři
Rozvody asi to tak teď na ně vychází a vodní pumpu.Počítám že vše v servise maj tak na 14 dní,nebo to zvládnou za týden?Ještě proplach motoru.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Vodní pumpa se má měnit s rozvodamazelvotron píše:Na co zase vodní pumpu, dyk jí máš měněnou před dvěma rokama, teče snad? Tímhle stylem se pak ale nemůžeš divit, kolik v tom utopíš peněz
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
OT, a když se posere pumpa v půlce intervalu rozvodů, tak se rozvody mění též? Já nevím, nemohu radit, ale pokud by vodní pumpa vykazovala dobrý stav, tak bych udělal akorát rozvody. Jenže ono je tu to "kdyby", člověk by si pak vyčítal, kdyby to pak ruplo. Ještě že krabicoidní řemenový motor 2105 je odolný vůči kopnutí se, pokud je kladka na omak dobrá, měním jen řemen.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Rozvody jsem tentokrát dělal sám, donutila mne vadná vodní pumpa, u 8V je to fakt srandička. Všude jsou rysky, opravdu se to nedá nijak poplést.
Samozřejmě jsem z toho měl strach, ale víc mne děsila představa, že se v tom zase bude vrtat nějaký prase jako tehdá ten fe'ták u Špůra v Hradci...
Vodní pumpu bych nechal dožít, dokud neteče nebo nebude mít vůli, to však jen v případě domácí výměny, která tě nic nestojí...
Samozřejmě jsem z toho měl strach, ale víc mne děsila představa, že se v tom zase bude vrtat nějaký prase jako tehdá ten fe'ták u Špůra v Hradci...
Vodní pumpu bych nechal dožít, dokud neteče nebo nebude mít vůli, to však jen v případě domácí výměny, která tě nic nestojí...
Dodge Avenger 2.0 VVT
No tak mě když ve 2/3 intervalu začala téct, tak sem to nechal udělat i s rozvodama, aby se pak po 20tkm zase nemuselo do servisu, navíc to bylo za jedny prachy (práce), ale pokud to někdo dělá sám tak není o čem. Jinak u sebe sem nechal udělat pumpu preventivně po 120tkm, rozhodně bych jí nenechával měnit po 60ti, navíc ta Plavcova tolik ani mít nemůže.Koko Loko píše:a když se posere pumpa v půlce intervalu rozvodů, tak se rozvody mění též? Já nevím, nemohu radit, ale pokud by vodní pumpa vykazovala dobrý stav,
Na to si přišel kde? Výrobce nic takovýho nepředepisuje, vím říká se to, ale nic se nemá přehánět. Jako až budeš vědět že to auto je ok, tak pro mě za mě, ale takhle to jsou pak další zbytečný prachy navíc který sypeš do popelnice.plavec píše: Vodní pumpa se má měnit s rozvodama
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
ano
Pochopil jsi správně.Pokusím se o to.Snad se ta pixla pak za rok nerozpadne.radek mb píše:Plavec:pochopil jsem z této debaty správně,že si se rozhodl Střelu neporcovat a uvézt zpět do provozu nebo se mýlím?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Táta je letos dělal sám i na našem 16V, a taky se to obešlo bez problémů.tavri píše:Rozvody jsem tentokrát dělal sám, donutila mne vadná vodní pumpa, u 8V je to fakt srandička.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Ved na tom predsa nemoze byt nic tazke, nastavit na znacky a pomalicky robitChester píše:Táta je letos dělal sám i na našem 16V, a taky se to obešlo bez problémů.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Tak tě vítám zpět Jinak ten můj problém s neustále mizejícím Fridexem se vyřešil výměnou chladiče.Už mám,díky Bohu,pokoj.plavec píše:radek mb napsal:
Plavec:pochopil jsem z této debaty správně,že si se rozhodl Střelu neporcovat a uvézt zpět do provozu nebo se mýlím?
Pochopil jsi správně
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
křivá hlava a blok ne?
radek mb,
juchů, to jsem rád Radku, že jsi to konečně vyřešil. Snad už se Ti neztratí ani kapka
Jinak asi trochu hloupej dotaz laika: Je-li pokroucená hlava, tak by měla být pokroucená i dosedací plocha bloku, nebo ne? Vždyť jsou ty dva "díly" pevně spojeny svorníkama nebo šroubama a při tak pevném spojení se přeci musí zkroutit oboje... Anebo právě kvůli tomuhle je tam těsnění pod hlavou? Anebo hlava i blok je z jinýho materiálu?
Kdybych si za každej hloupej dotaz měl na hlavu vylejt kýbl studený vody, tak je ze mě už dávno vodník
juchů, to jsem rád Radku, že jsi to konečně vyřešil. Snad už se Ti neztratí ani kapka
Jinak asi trochu hloupej dotaz laika: Je-li pokroucená hlava, tak by měla být pokroucená i dosedací plocha bloku, nebo ne? Vždyť jsou ty dva "díly" pevně spojeny svorníkama nebo šroubama a při tak pevném spojení se přeci musí zkroutit oboje... Anebo právě kvůli tomuhle je tam těsnění pod hlavou? Anebo hlava i blok je z jinýho materiálu?
Kdybych si za každej hloupej dotaz měl na hlavu vylejt kýbl studený vody, tak je ze mě už dávno vodník
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Jeden zajímavý poznatek . Po výměně hlavy na 06 ce se mi začala nepravidelně strácet chladící kapalina . Bylo divné že pokud se autem jelo každý den , tak se nestrácela ani kapka . "Téci" to začlo když auto stálo dva dny a čím bylo víc zima tím byl průsak větší . Při teplotách nad nulou to nedělalo . Tekl spoj hadice - hliník . Po utažení pásky se zdálo vše vyřešeno , ale jen do doby dalšího dvoudeního odstavení . Další dotahování spon nemělo na průsak vliv a navíc poškodilo jednu hadici .
"Závada" byla odstraněna až sundáním hadice , důkladným očištěním hliníkového nátrubku i samotné hadice .
"Závada" byla odstraněna až sundáním hadice , důkladným očištěním hliníkového nátrubku i samotné hadice .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!