Herdek, ty nevypadají tak zle, dokonce tam vidím otáčkoměr a dělený sedačky. A spoustu použitelnýho materiálu. Kdyby se K-L někdy třeba chtělo vyloupnout zadní vnější světlama pokud jsou v pořádkuKoko Loko píše:Tak K-L si udělal zdravotní projížďku, bohužel Plavce asi nepotěší . Stejně je zajímavé jak končí kdysi s láskou opečovávané auta. Je to ostrý kontrast s euforií která bývá při pořizování nové věci. Foto tutaj, http://koko-loko.rajce.net/Favoriti_upadek . Minimálně na jednom je zachovalé číslo kastle, je zajímavé, že přes časté zašívání se PČR v těchto místech se již dlouhou dobu nic s těmi vraky neděje. Tedy vyjma sublimace a destrukce pevných částic. Poprvé jsem je tam zaregistroval jako kompletní vozy.
Plavec: tak tam šoupni válečkovou ta je stylovější hele a ta nožová se vyklápí? Ta válečková je pevná, je k ní supr přístup
Cooper: bych neřek, že jsou nějak malý, to se podívej na kotouče a destičky ze škodovky, ty jsou teprv malý. Nastartuješ to normálně na sytič ne? Nebo to nechytne? Jinak s karburátorem ti zase až tak moc neporadím, za 100tkm sem na něj nemusel šáhnout, holt spolehlivej stroj