

Moderátor: Moderátoři
Rok 89. No, kdyby byla prasklá pojístka, tak nenastartuju vůbec, ne?zelvotron píše:Cooper: co je to za rok? Ten jehlovej ventil volnoběhu jde přezkoušet snadno, při volnoběhu musí být pod napětím, není jen prasklá pojistka?
Jo, fungujou.....Mě spíš napadá, jestli není ucpaná ta voln. tryska. Protože když je zaplý sytič, tak jde benzín i jinudy než přes volnoběh, ne?zelvotron píše:Aha, mě zmátla ta maska a lak. To víš, že nastartuješ, přístroje fungujou - třeba palivoměr? Mají společnou.
to asi jen ta válečková, protože já to udělal Mig-Mig podle K-L. Vyklopil jsem jí dolu a vytáhnul do strany aby vypadla z toho "pantu", pak z druhýho. (na každý straně vzdau jeden pant) Vyházet svorkovnice a vyšroubovat tu M6ku matku, na ní jsou další dva dráty.Nic hroznýho to není, pokud bys to vyndaval z vraku, tak kabely bych normálně odkrájel za paticema a ven s tím. Deset minut i s přemejšlením.zelvotron píše:a potom je pojistkovka přidělaná na 4 maticích, nejlíp na to oříšek s nástavcem - tyčkou.
Asi jo, když to tak zkoumám.zelvotron píše:Není náhodou to opálený jen kalafuna
To mi připomíná, že na fóru psali že ten ventil musí být utažený maximálně 6N, ale jak jsem na to koukal, tak jsem neviděl něco, na co by se dal nasadit klíč, nebo něco podobného....zelvotron píše:Cooper: no ono takhle by to mohlo být oboje, nejdřív bych přezkoušel ten jehlovej ventil, jestli je při zapnutým zapalování pod proudem, páč je to jednodušší.