![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Moderátor: Moderátoři
Víš jak doba se mění. a podívej na KAlinu tuzačli vyrábět " relativně" brzo. Priora ta na tom byla ještě líp protože vychází ze 110 a tohle podle mě bude na nějakým unifikovaným podvozku A6 A8... takže by to do výroby mohlo jít celkem brzo. No je to ještě šance jak zůstat věrný značce. Otázka je jak pakl na tom bude dílenské zpracování, a cena. Kalina už zdaleka totiž nepatří k nejlevnějším...ger007 píše:mne sa to páči, keby to zajtra začali predávať, tak verím, že by tu behalo hodne moc takýchto aut. Avšak realita je inde, ako píše radek, začnú to vyrábať, až to nebude aktuál. Ako som tu na fore videl prvé malby 2111ky z roku 1988 a zacali ich vyraabat az o hodny kus neskor. Mno ked nezkrachuju, nechajme sa prakvapit
A hlavne dat ludom vediet prostrednictvom reklamy, ze nova lada existuje....S dobrym marketingom dokazete predat aj ho*no ako tortu....Patrac píše:TZN aby byli konkurence schopní buď budou muset být levní a nebo zkvalitnit výrobu. To je prostě REALITA
No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S![]()
Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.
ano bohužel u nás se snoubí dvě krásné věci..zelvotron píše:No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S![]()
Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.
No vidíš, ale ne všechno, co je originálního, musí bejt pěkný. Podívej na všelijaký rendlíky a podobně a zjistíš, že ač originální, tak kzelvotron píše:No vidíš a já bych řek, že zrovna zepředu je to aspoň trošku originální, zakulacení rámu okna zadních dveří jako Volha 21 to už má snad předminulá Astra a ten zadek je stejnej jako u spousty aut, koktávkou počínaje a dovíčím konče. Ten vnitřek není špatnej, ale ten mohutnej střední panel ala Klingoní hlava to tedy nevím, kdyby tam aspoň nebyl ten lesklej plast patrně rádoby imitující nějakej kevlar či co. Ale zaplať pánbůh za to, pokud se to povede uvést do výroby. K tomu jestli to ladě pomůže v prodejích se radši nevyjadřuju, u nás určitě ne, to ukázala už Kalina a Priora, že prioritní problém je jinde.Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale všude vidim nápisy projekt S![]()
Nicméně, to auto je příliš normální, zvlášť zepředu se mi ani moc nelíbí. Priora 2170 se mi líbí víc. U tutoho se mi ale líbí interiér.