Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Moderátor: Moderátoři
Záhada neštartovania odhalená!
Všetky čidlá v poriadku, tlaky paliva v poriadku..
Po kompletnom vypustení palivového systému sa odhalil vinník: voda v benzíne - v pomere 1:2 (!!!) a to prosím pri 25 litroch v nádrži. Za pravdepodobného vinníka podozrievam Slovnaft na východe Slovenska (kde som výnimočne tankoval po ceste domov).
Ak si spomeniem, kde som vtedy tankoval, pumpár dostane cez hubu.
Gratulujem Radkovi MB za víťazný tip (moja chyba že som nádrž nevypustil, ale len vyčistil sitká) a chcem poďakovať všetkým, ktorý dobrými radami tiež pomohli - hlavne PetrHC a Zelvotron, Saša..
Všetky čidlá v poriadku, tlaky paliva v poriadku..
Po kompletnom vypustení palivového systému sa odhalil vinník: voda v benzíne - v pomere 1:2 (!!!) a to prosím pri 25 litroch v nádrži. Za pravdepodobného vinníka podozrievam Slovnaft na východe Slovenska (kde som výnimočne tankoval po ceste domov).
Ak si spomeniem, kde som vtedy tankoval, pumpár dostane cez hubu.
Gratulujem Radkovi MB za víťazný tip (moja chyba že som nádrž nevypustil, ale len vyčistil sitká) a chcem poďakovať všetkým, ktorý dobrými radami tiež pomohli - hlavne PetrHC a Zelvotron, Saša..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Pumpár za to nemože.Co mu přivezou to stáčí.Stěžuj si spíš na vedení slovnaftu.DJW píše:Ak si spomeniem, kde som vtedy tankoval, pumpár dostane cez hubu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu to neni až tak jistý.... Z nádrže vytáhne 5 kýblů benzínu, naleje 5 kýblů vody zpátky, účty budou sedět a pumpař se vozit Ale zas na druhou stranu dneska už to bejvá okamerovanýplavec píše:Pumpár za to nemože.Co mu přivezou to stáčí.Stěžuj si spíš na vedení slovnaftu.DJW píše:Ak si spomeniem, kde som vtedy tankoval, pumpár dostane cez hubu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
No já myslím, že ty kamery maj všude, dyk by jim to lidi kradli z tý "žumpy" po kýblech.Laďuša píše:Ale zas na druhou stranu dneska už to bejvá okamerovaný
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
V podstatě to bylo to první,co mě napadlo protože tomu nerozumím tak jako Saša nebo PetrHC,volil jsem to nejjednodušší Hlavně,že záhada byla vyřešenaDJW píše:Gratulujem Radkovi MB za víťazný tip
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Studený start
Dobrý den.
Mám následující problém:
Nejsem schopen nastartovat startérem, pokud auto stojí delší dobu (zpravidla přes noc, nebo déle než cca 4 hodiny).
Problém se začal projevovat až teď, když začaly mrazy. Pokud auto stojí kratší dobu, je startování bez problémů. Baterie je nová, ale chová se stejně jako původní, která byla stará asi rok. Při otáčení motoru startérem, klesne napětí palubní sítě i pod 10 V na asi 9,8. Start z velmi mírního kopečka na dvojku, nebo roztažení na krátké (5 m) trase není problém a auto chytá úplně samo. Startér otáčí motorem standartní rychlostí. Čidlo škrtící klapky, servomotor volnoběhu a i celá klapka jsou v pořádku a vyčistěné, svíčky nové, modul zapalování starý rok a na benzín auto jede naprosto normálně a na něj samozřejmě i startuji, jinak to ani nejde.
Takže myslím, že všechny základní věci jsem prošel a jsou v pořádku, akorát se mi nezdá ten pokles napětí a mám tendenci si myslet, že při takto nízkém napětí nemusí pracovat řídící elektronika, protože při puštění klíčku při startování má motor snahu naskočit - trochu "blafne".
Motor je 1.5 16V, r.v. 2002, najeto 200 tisíc, předěláno i na LPG, které někdy zlobí ale přepínání atd. funguje bez problémů.
Vím že jde o velmi podivnou závadu, která se špatně diagnostikuje, ale máte někdo podobnou zkušenost, nebo poradíte jinak?
Děkuji.
Mám následující problém:
Nejsem schopen nastartovat startérem, pokud auto stojí delší dobu (zpravidla přes noc, nebo déle než cca 4 hodiny).
Problém se začal projevovat až teď, když začaly mrazy. Pokud auto stojí kratší dobu, je startování bez problémů. Baterie je nová, ale chová se stejně jako původní, která byla stará asi rok. Při otáčení motoru startérem, klesne napětí palubní sítě i pod 10 V na asi 9,8. Start z velmi mírního kopečka na dvojku, nebo roztažení na krátké (5 m) trase není problém a auto chytá úplně samo. Startér otáčí motorem standartní rychlostí. Čidlo škrtící klapky, servomotor volnoběhu a i celá klapka jsou v pořádku a vyčistěné, svíčky nové, modul zapalování starý rok a na benzín auto jede naprosto normálně a na něj samozřejmě i startuji, jinak to ani nejde.
Takže myslím, že všechny základní věci jsem prošel a jsou v pořádku, akorát se mi nezdá ten pokles napětí a mám tendenci si myslet, že při takto nízkém napětí nemusí pracovat řídící elektronika, protože při puštění klíčku při startování má motor snahu naskočit - trochu "blafne".
Motor je 1.5 16V, r.v. 2002, najeto 200 tisíc, předěláno i na LPG, které někdy zlobí ale přepínání atd. funguje bez problémů.
Vím že jde o velmi podivnou závadu, která se špatně diagnostikuje, ale máte někdo podobnou zkušenost, nebo poradíte jinak?
Děkuji.
Jan Vašák
Takto nízké napětí při startu je v "síti" nebo přímo na svorkách baterie ? Řídící elektronika fungovat bude ta je víceméně pětivoltová . Kouknul bych na kostry .Pak to chce zjistit proč to nechce chytit (absence jiskry nebo palivo) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Ahoj, míval jsem něco podobnýho.Mě to zase točilo při startování ale nenaskočilo, když už to jakoby chtělo naskočit, tak jsem trochu přišlápnul plynovej pedál a naskočilo to. Z kopce to chytlo taky vždycky.Nikdy jsem to nevyřešil, ale přišlo mi jako když tomu motoru "něco nedá" Tipoval jsem to na váhu vzduchu. Záhada ovšem nevyřešena, stejně jako ten slavnej mizející fridex. Nebyl ani čas to řešit, protože jak podotkl kolega Zelvotron, tak skoro není možný, aby u Lady fungovalo všechno tak jak má v jednu chvíli.Když už se to stalo, tak netrvalo dlouho a nějaká byť blbost se zase objevila.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Chce to buď zjistit zda diagnostika nehlásí závadu P1602 - Permanent Supply Voltage, Circuit Interrupt - Пропадание напряжения цепи питания контролелера (tato chyba se mi objevila i při zastartování se zařazeným "kvaltem") nebo při startování měřit napájecí napětí potenciometru škrtící klapky (na krajních pinech) - nesmí klesnout pod 5 V.Saša píše:Takto nízké napětí při startu je v "síti" nebo přímo na svorkách baterie ? Řídící elektronika fungovat bude ta je víceméně pětivoltová . Kouknul bych na kostry .Pak to chce zjistit proč to nechce chytit (absence jiskry nebo palivo) .
Tato závada hlášena není a předpokládám, že potenciometr škrtící klapky je její čidlo - ne servomotor. Pravidelně hlášená závada je č. 1140 Load Calculation, Range/Performance-Измеренная нагрузка отличается от расчётной.
Dále jsou hlášeny závady č. 301-304 (zapalování válců), ale ty jen při provozu na plyn při nižších otáčkách a tam je problém jinde. Na benzín to prostě po startu jede jako zamlada.
Napětí jsem zatím neměřil a ani nezkoušel kostru, není čas. Ale pořád se mi zdá, že problém je v tom, že tam nejde palivo. Ale když to jde z kopce, nebo roztažením a prakticky hned, bez problémů, tak je to prostě divné.
Dále jsou hlášeny závady č. 301-304 (zapalování válců), ale ty jen při provozu na plyn při nižších otáčkách a tam je problém jinde. Na benzín to prostě po startu jede jako zamlada.
Napětí jsem zatím neměřil a ani nezkoušel kostru, není čas. Ale pořád se mi zdá, že problém je v tom, že tam nejde palivo. Ale když to jde z kopce, nebo roztažením a prakticky hned, bez problémů, tak je to prostě divné.
Jan Vašák
Zkoušel jsi vyměnit bateri? Mně při startování napětí pal. sítě neklesne pod 11v měřeno PP. Ještě bych se koukl na ukostření baterie. Oxidace je prevít.
finančně náročná.
Tam bych viděl problém ve vstřiku plynu na prvním nebo čtvrtém válci. Oprava nebudeDále jsou hlášeny závady č. 301-304 (zapalování válců), ale ty jen při provozu na plyn při nižších otáčkách a tam je problém jinde. Na benzín to prostě po startu jede jako zamlada.
finančně náročná.
Zkontroluj si kostřící kabel mezi baterií a karoserií,vede od mínus-pólu na přední čelo nad levým světlem, mě se tohle stalo v Rakousku,startovalo,blaflo a hned chcíplo, na roztlačení chytlo hned. Až v noci při otevřený kapotě jsem si všimnul nepatrnýho jiskření pod matkou kabelu, očištěním a utažením závada hned zmizela.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Mě se dělo to samý, ale bylo to čidlo klepání (snímač detonací). Tehdy jsem neměl palubní počítač, ale po napojení na počítač v servisu to tuhle závadu ukazovalo. Čidlo je na bloku válců zepředu, vedou k němu 2 dráty. Jestli máš možnost to s někým zkusit vyměnit, tak to zkus. Je to na jednom šroubu.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín