Karburator na 2107-čke motor 1500

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
oto911

Karburator na 2107-čke motor 1500

Příspěvek od oto911 »

Ake ma natriskovanie karburator na 2107-čke? Motor 1500.. Zda sa mi ze to netaha skusal som to nastavit o trochu sa to zlepsilo ale stale to neni ono.. Chcem len vedet ci maitel predomnou to niak "neuskrtil". Teraz su tam trisky 150/150 a 120/120
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11085
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Obrázek

Zde máš origo otryskování.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Marek
Příspěvky: 5336
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Tak to tedy uškrtil a pořádně. Seriové nastavení je 150/112 a 150/150 - viz tabulka.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
oto911

Příspěvek od oto911 »

oki zajtra ich vymenim.. A ja ze co je ten motor stale taky lenivi... :) a pritom ma najazdene len 70000km
Marek
Příspěvky: 5336
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ten, kdo to přetryskoval, nejspíš netušil, že karburátor na modelech 2107 je velmi moderní a úsporný. Se čtyřmi rychlostmi se dá jezdit pod sedmi litry.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
oto911

Příspěvek od oto911 »

no jo. Mal to taky stari pan chodil stym iba na rybi a tak.. Asi mu to stacilo....
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11085
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Marek píše:Se čtyřmi rychlostmi se dá jezdit pod sedmi litry.
To ano, má zkušenost odpovídá 6,7l/100Km, ovšem jen na dálku, ale zato to může být i "sportovnějším" stylem a to dokonce i s difem 3,9. Po městě je to ale o chlup (velice malý) horší než na třináctce. Jinak třeba s 5q jsem na dálu již takovou spotřebu neudělal, ten se hodí jen na dálnice a k šetření sluchu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

ja jazdim dialky z 1,5kou a 07 ozon za 6,9 -6,8, a to s Difom 4,1! so 4,44 za 7,3! a to jazdim aj naozaj "sportovo" ! ked nieco obieham ani na mna netrubia :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

ja som robil so seriovym ozonom na 1600 a vackovicou 270 priemerne 7.3 dialky a to som chodil tak "neslusnejsie"... ger nestihal :D
СЕКТОР ГАЗА парты
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Lada Rider píše:ja som robil so seriovym ozonom na 1600 a vackovicou 270 priemerne 7.3 dialky a to som chodil tak "neslusnejsie"... ger nestihal :D
jak by mohl s plynem pro invalidy :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Marek
Příspěvky: 5336
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

oto911 píše:no jo. Mal to taky stari pan chodil stym iba na rybi a tak.. Asi mu to stacilo....
Přijde mi to jako nesmysl. Změnou osazení karburátoru (a navíc takhle nesmyslně) se žádné úspory paliva nemohlo dosáhnout. Když vezmu v úvahu, že 1.stupeň je oproti serii obohacen, muselo to mít vyšší spotřebu - a 2.stupeň je naopak výrazně ochuzen, takže v případě přechodu do plného plynu se motor dusil nedostatkem benzinu v palivu.

Absolutní a nehorázná debilita tohleto..... Takhle to dopadá, když se do toho serou lidi bez jakýchkoli byť sebemenších znalostí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No, mně by zajímalo, když tomu ti lidi asi nerozumí, tak podle čeho vybíraj to "úsporný" osazení. Jen tak čistě teoreticky. Jestli berou to co bylo na starším nebo slabším typu...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Marek
Příspěvky: 5336
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Těžko říct. Ale tímto způsobem, jak tu bylo popsáno, byly osazovány karburátory pro dvoutaktní motory (např. Wartburg s karburátorem Jikov SEDR) - na obou komorách měly stejné nebo velmi podobné osazení. Možná pan bývalý majitel přešel tehdy na Ladu z Warťáka - to by mnohé vysvětlovalo.....
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
oto911

Příspěvek od oto911 »

no to sa uz asi nedozviem ale robilo to divne veci ziadna plinulost v akceleracii do mierneho kopca na dvojke mi to skapinalo akonahle som pridal, a na rovine ked som dal podlahu tak to zabralo a potom akoby si ubral ale pritom som mal stale podlahu..
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“