Můj stařeček
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak jsem se dnes pustil do kompletace hlavy, ale nedodělal jsem to - nádraží volá. Také jsem zjistil, že při práci se skutečně nevyplatí poslouchat ČRo 2 - Prahu, i když mi při tom středovlném elektronkovém rádiu nic jiného nezbývá.
Málem jsem si při nasazování klínků vyrazil zuby, to se někdy fakt nedá. Ne že bych se kdy posmíval starším lidem, ale.......
Pořad "písničky na přání" , ten typ co tam volají povětšinou důchodci.
Vyslech jsem tento dialog:
- a máme dalšího volajícího, dobrý den, tak komu budeme přát
- dobrý den paní redaktorko, tak já bych chtěla dát zahrát panu X.Y., která má 29. ledna narozeniny....
- moment, 29. ledna? , vždyť je 29. prosince, to je ještě měsíc čas, napiště prosím vás na adresu Český rozhlas......... Praha a zcela určitě zahrajeme přesně 29. ledna
- no jo, ale když já nevím tu adresu
-ale vždyť jsem vám ji teď říkala
- no ale já jsem to nestihla napsat
- víte co, paní M. nechte v režii na sebe telefonní číslo a já vám po skončení pořadu brnku a domluvíme se , ano? a když už jste se dovolala nechcete někomu poslat písničku teď?
-tak je to 731.....
-jééé teď ne do vysílání paní M., až potom do režie........
Paní redaktorka musí mít vééélikou trpělivost, já bych asi vykvetl
Málem jsem si při nasazování klínků vyrazil zuby, to se někdy fakt nedá. Ne že bych se kdy posmíval starším lidem, ale.......
Pořad "písničky na přání" , ten typ co tam volají povětšinou důchodci.
Vyslech jsem tento dialog:
- a máme dalšího volajícího, dobrý den, tak komu budeme přát
- dobrý den paní redaktorko, tak já bych chtěla dát zahrát panu X.Y., která má 29. ledna narozeniny....
- moment, 29. ledna? , vždyť je 29. prosince, to je ještě měsíc čas, napiště prosím vás na adresu Český rozhlas......... Praha a zcela určitě zahrajeme přesně 29. ledna
- no jo, ale když já nevím tu adresu
-ale vždyť jsem vám ji teď říkala
- no ale já jsem to nestihla napsat
- víte co, paní M. nechte v režii na sebe telefonní číslo a já vám po skončení pořadu brnku a domluvíme se , ano? a když už jste se dovolala nechcete někomu poslat písničku teď?
-tak je to 731.....
-jééé teď ne do vysílání paní M., až potom do režie........
Paní redaktorka musí mít vééélikou trpělivost, já bych asi vykvetl
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11049
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
To je potěšující ,že jsem to tu zavedl já ,ale musím vás zklamat moje fotodokumentace již nejsou tak bohaté jako na začátku ,teďkom mají max 3 fotkyLaďuša píše:Ty kanále, jak já? Já jsem to taky převzal Pali, tušim, to tehdy nazval metelkytitýdouMichal Pokorný píše: protože Laďuša je nám velkým vzorem, udělal jsem nějakou, sic velice skromnou, fotodokumentaci
Michale nevím čeho se bojíš když pres STK pustili naši červenou 2106 tak potom tvoje 2101 musí projít bez problémů .Kdyz jezdivám s otcem dělat STK bývá sranda tam stát a jak majitelé těch nových pleček koukaj ještě občas provokativně otevřu motor a začnu ho přejíždět hadrou jejich výraz v obličeji me pokazdě pobaví .
Zaleží hodně jací jsou na STK blbci a jak moc se jim chce buzerovat
Přeji hodně stestí pri opravach
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
To spíš bavíš ty je a oni si říkaj: Ježiš to je střep, jakej sociál v tom ještě jezdí, musí mu z toho téct olej asi fest, že to musí utírat přímo před stanicí jinak by mu to asi nedali, ani kdyby to měl podplacenýJakub Metelka píše:ještě občas provokativně otevřu motor a začnu ho přejíždět hadrou jejich výraz v obličeji me pokazdě pobaví .
Anebo: rychle hadrem zacpává díru v podběhu:)
[ Komentář přidal: Jelen: út prosinec 29, 2009 17:43 ]
[ Komentář přidal: Jelen: út prosinec 29, 2009 17:43 ]
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Jelen, Zajimavej uhel pohledu
Acibuk, Pokud oni víš ,mela by se doma dobre zamaskovat stavebni penou popřípadě vyvařit
Kdyz díru najdes pred stanici STK tak to radeji nechat tak jak to je , ponevadz pri vsi smule tu díru dotycnej najde
Radeji toho necham nez dostanu bluda za OT
Acibuk, Pokud oni víš ,mela by se doma dobre zamaskovat stavebni penou popřípadě vyvařit
Kdyz díru najdes pred stanici STK tak to radeji nechat tak jak to je , ponevadz pri vsi smule tu díru dotycnej najde
Radeji toho necham nez dostanu bluda za OT
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak kompletace motoru zdárně pokračuje, ale vzhledem k tomu, že se blíží odchod na nádraží, jsem musel práce opět přerušit
Jako tradičně mi na stole zůstávají přebytečné věci Třeba jedna podložka - jak jsou pod ventilovými pružinami ony mističky a pod nimi ty slabuočké podložky - tak jedna mi zůstala. Asi desetkrát jsem to kontoloval a skutečně je jich všech 8 na svém místě.
Další komplikací byly štefty na přírubě výfukového potrubí. Jak jsem zjistil, byl jeden utržený a drželo to tedy jen na třech. Také tam někdo dal obyčejné matičky, dvě jsem povolil normálně a třetí bestie se nechtěla pustit, dopadlo to dle předpokladu - další šteft v pr..li.
Tudíž dnes přišla na řadu další zdržovačka, ani po odvrtání se ty zbytečky nechtěly pustit ze závitu, tak že další odvrtání tak nějak na hraně (vrtákem 5,9) a protažení závitu závitníkem.
Tím jsem zcela vyčerpal čas, který jsem si dnes vyměřil na tyto práce a chystám se na odchod do nádražní restaurace
Jako tradičně mi na stole zůstávají přebytečné věci Třeba jedna podložka - jak jsou pod ventilovými pružinami ony mističky a pod nimi ty slabuočké podložky - tak jedna mi zůstala. Asi desetkrát jsem to kontoloval a skutečně je jich všech 8 na svém místě.
Další komplikací byly štefty na přírubě výfukového potrubí. Jak jsem zjistil, byl jeden utržený a drželo to tedy jen na třech. Také tam někdo dal obyčejné matičky, dvě jsem povolil normálně a třetí bestie se nechtěla pustit, dopadlo to dle předpokladu - další šteft v pr..li.
Tudíž dnes přišla na řadu další zdržovačka, ani po odvrtání se ty zbytečky nechtěly pustit ze závitu, tak že další odvrtání tak nějak na hraně (vrtákem 5,9) a protažení závitu závitníkem.
Tím jsem zcela vyčerpal čas, který jsem si dnes vyměřil na tyto práce a chystám se na odchod do nádražní restaurace
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11049
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak dnes se, po nějakém čase, 2101 opět pohnula po dvoře svým vlastním pohonem. Tudíž je jasné, že motor je zkompletovaný. Ale už jsem to zcela nedodělal, už mi byla zima, venku tma a dostal jsem hlad...... no prostě už mě to nebavilo.
Tak zítra musím ještě dole uchytit výfuk a dodělat předstih, dnes jsem to udělal jen tak od ucha, aby to vrčelo. Ale již samotný zvuk motoru ve mně zanechal dobrý dojem , oproti původnímu stavu.
Opět jsem se přesvědčil jaký jsem pitomec. A to při nasazování 1.dílu výfuku k přírubě, i když jsem měl dole výfuk povolený tak to stejně solidně nepasovalo. No, trochu jsem si zanadával, ale nakonec jsem to zmáknul, hezky jsem to dal dohromady, dal tam ty originál matičky a dotáhl.
Až když jsem se těšil pohledem na vykonanou práci jsem si všiml, že jsem tam zapoměl dát těsnění. V tu chvíli mi patrně odumřelo ohromné množství nervových buněk.
No, ale z nejhoršího jsem již venku.
Teď mi jen zbývá čekat na to jaký ortel v únoru vyřkne technik STK. Mám takové obavy, aby vše neskončilo tímto stylem http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php? ... &gs=e&gsd=
Tak zítra musím ještě dole uchytit výfuk a dodělat předstih, dnes jsem to udělal jen tak od ucha, aby to vrčelo. Ale již samotný zvuk motoru ve mně zanechal dobrý dojem , oproti původnímu stavu.
Opět jsem se přesvědčil jaký jsem pitomec. A to při nasazování 1.dílu výfuku k přírubě, i když jsem měl dole výfuk povolený tak to stejně solidně nepasovalo. No, trochu jsem si zanadával, ale nakonec jsem to zmáknul, hezky jsem to dal dohromady, dal tam ty originál matičky a dotáhl.
Až když jsem se těšil pohledem na vykonanou práci jsem si všiml, že jsem tam zapoměl dát těsnění. V tu chvíli mi patrně odumřelo ohromné množství nervových buněk.
No, ale z nejhoršího jsem již venku.
Teď mi jen zbývá čekat na to jaký ortel v únoru vyřkne technik STK. Mám takové obavy, aby vše neskončilo tímto stylem http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php? ... &gs=e&gsd=
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak teprve minulý týdne proběhla delší zkušební jízda a zdá se, že ona menší operace motoru prospěla, neb se zdá výrazně živejší než před zásahem.
Jediný nedostatek jsem shledal v napnutí řetězu - docela byl slyšet.
Bohužel v sobotu TK skončila a nová stále není, protože veškeré tyto plány zhatila moje nemoc.
Dnes tedy, po tom co jsem se dostal z nehoršího, jsem dopnul onen řetěz a vůz uvnitř patřičně vypulíroval, aby to alespoň uvnitř k něčemu vypadalo.
Na STK se mi teď právě moc nechce, jelikož není zrovna příhodné počasí. Na silnici je mokro, místy sračkovito.
Pan technik z takového vozu jistě nubude nadšený, když na něj co chvíli cosi ukápne. Počkám na lepší počasí, netřeba pana technika zbytečně dráždit, i bez toho nebude ze stavu vozu nadšen.
Zejména přední blatníky za ty dva roky dosti prořídly
Jen co bude silnice suchá vyrazím.
Jsem připraven vyslechnout i ten nejhorší ortel
Alespoň z toho motoru mám radost Opravdu znatelné zlepšení, teď po došponování řetězu, jen tak lehce bzučí. Má takový zdravě-svěží zvuk.
A pěkně jede, řekl bych, že určitě lépe , než 1,3 v mojí 2104. Ovšem tam je viník jasný a jmenuje se Solex. Bohužel tento nástroj ďábla si žije vlastním životem, a na jakýkoliv názor majitele ve věci jeho funkce nebere zřetel (ale to už je jiná -hranatá- pohádka)
Jediný nedostatek jsem shledal v napnutí řetězu - docela byl slyšet.
Bohužel v sobotu TK skončila a nová stále není, protože veškeré tyto plány zhatila moje nemoc.
Dnes tedy, po tom co jsem se dostal z nehoršího, jsem dopnul onen řetěz a vůz uvnitř patřičně vypulíroval, aby to alespoň uvnitř k něčemu vypadalo.
Na STK se mi teď právě moc nechce, jelikož není zrovna příhodné počasí. Na silnici je mokro, místy sračkovito.
Pan technik z takového vozu jistě nubude nadšený, když na něj co chvíli cosi ukápne. Počkám na lepší počasí, netřeba pana technika zbytečně dráždit, i bez toho nebude ze stavu vozu nadšen.
Zejména přední blatníky za ty dva roky dosti prořídly
Jen co bude silnice suchá vyrazím.
Jsem připraven vyslechnout i ten nejhorší ortel
Alespoň z toho motoru mám radost Opravdu znatelné zlepšení, teď po došponování řetězu, jen tak lehce bzučí. Má takový zdravě-svěží zvuk.
A pěkně jede, řekl bych, že určitě lépe , než 1,3 v mojí 2104. Ovšem tam je viník jasný a jmenuje se Solex. Bohužel tento nástroj ďábla si žije vlastním životem, a na jakýkoliv názor majitele ve věci jeho funkce nebere zřetel (ale to už je jiná -hranatá- pohádka)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak dnešní den byl dnem D. Navštívil jsem toto http://www.stk-roudnice.cz/index.php?id=7 a potom toto http://www.stk-roudnice.cz/index.php?id=3
Tak nebudu zbytečně napínat, i tentokráte to dopadlo dobře. Patrně jsem měl štěstí na techniky, neb návštěva emisí i TK se nesla ryze v přátelském duchu.
U emisí mě hned ve vratech pan technik přivítal slovy "no konečně od rána alespoň jedno pořádný auto" Hned po té spustil vyprávění jak měl Žigulíka" také a jak s ním rád jezdil a že dodnes na něj rád vzpomíná. Potom proběhla ona procedůra měření emisí a na odjezdu se mne technik ještě otázal, zda-li není na prodej. Nu, nepochodil a já jsem se přesunul o pár metrů vedle na STK.
Zde, jako tradičně, pan technik nemohl najít číslo karoserie a motoru, neb obé hledal na místech obvyklých Tam to šlo také docela bez problémů, pan technik jen vyjádřil obdiv k zachovalému interiéru. Prohlédl spodek a s úsměvem povídá, že to číslo motoru na vršku bloku skutečně je, že ho zespoda zahlédl
Potom se ještě zeptal jakou mám napsanou barvu v "malém techničáku", aby mi stejnou napsal do protokolu, neb ve "velkém TP" se v roce 1972 barva ještě neuváděla.
Nu, tak jsem zase o něco klidnější, uvidíme co bude za 2 roky........
Tak nebudu zbytečně napínat, i tentokráte to dopadlo dobře. Patrně jsem měl štěstí na techniky, neb návštěva emisí i TK se nesla ryze v přátelském duchu.
U emisí mě hned ve vratech pan technik přivítal slovy "no konečně od rána alespoň jedno pořádný auto" Hned po té spustil vyprávění jak měl Žigulíka" také a jak s ním rád jezdil a že dodnes na něj rád vzpomíná. Potom proběhla ona procedůra měření emisí a na odjezdu se mne technik ještě otázal, zda-li není na prodej. Nu, nepochodil a já jsem se přesunul o pár metrů vedle na STK.
Zde, jako tradičně, pan technik nemohl najít číslo karoserie a motoru, neb obé hledal na místech obvyklých Tam to šlo také docela bez problémů, pan technik jen vyjádřil obdiv k zachovalému interiéru. Prohlédl spodek a s úsměvem povídá, že to číslo motoru na vršku bloku skutečně je, že ho zespoda zahlédl
Potom se ještě zeptal jakou mám napsanou barvu v "malém techničáku", aby mi stejnou napsal do protokolu, neb ve "velkém TP" se v roce 1972 barva ještě neuváděla.
Nu, tak jsem zase o něco klidnější, uvidíme co bude za 2 roky........
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
tak gratuluji jako první mě to čeká příští týden emise bude dělat strejda a stk budou dělat jeho známý tak to snad nějak kdyžtak potlačí ja se na auto budu koukat z okna školy
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!