Nedobíjí 2105
Moderátor: Moderátoři
Nedobíjí 2105
Pročítal jsem nějaká témata o nedobíjení ale snad nikde to jenom nedobíjí ale dělá i jiné věci což není můj případ.Prostě svítí kontrolka dobíjení a nedobíjí.Dneska jsem sotva dojel z Prahy do Boleslavi,samozřejmě bez světel a stěračů.Spíše bych potřeboval někoho z okolí Mladé Boleslavi který trošku rozumí elektrice a pomohl mi problém odstarnit.Auto jsem dneska koupil a nemám s tímto modelem žádné zkušenosti protože mam jen modely 2101,21011 a 2103 a tam ta elektrika vypadá jinak.Taky mam dojem že tam něco chybí u pojistek,takové malé krabičky.Jestli někdo bude mít trošku času napište mi kontakt a ozval bych se.Díky za případnou pomoc
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To jsou relátka. Ne vždycky jsou využitý všechny místa, takže to budí dojem nekompletnosti, ač to kompletní je.jackal píše:tam něco chybí u pojistek,takové malé krabičky
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tvůj případ není nikterak vyjímečný, na jeho řešení se hodí 90% topiců v této sekci a hodně jich je na první straně. Pokud máš aspoň trochu povědomí o elektrice měl by jsi to zvládnout. Zdali má být aktivní kontrolka dobíjení poznáš podle přítomnosti relé na podběhu v blízkosti násosu filtrboxu, její zapojení je identické s 2101. Dále zkontroluj fastony na alternátoru a obvod jeho buzení od pojistky značené G67 poj. č. 9, celistvost vinutí rotoru ... . Pokud bude všechno toto dobré můžeš zkusit vyměnit kostku regulátoru co je přímo na alternátoru. Předpokládá se, že jde o alternátor G222, jaký máš rok výroby?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ne, 01 a 03 má mechanický regulátor na podběhu u expanzky, "pětkový" alternátor má elektronický regulátor namontovaný přímo na svém těle. Přímo do té kostky jde drát s 12V (buzení).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aby nedopadl stejně, jako já před 2 lety. To mi záhadně přestal nabíjet původní alt. asi 2 dny po výměně 8 let starého akumulátoru za nový.
Nepomohla ani výměna uhlíků, až výměna komplet alternátoru. Ten starý tu snad ještě někde mám... Vypadalo to na přerušené zřejmě budicí vinutí nebo co. Stávalo se, že v otáčkách okolo 1500-2000 to vždycky najednou začalo chvíli dobíjet a pak zase nic, jako kdyby se odstředivou silou ten přerušený kontakt propojil.
Nepomohla ani výměna uhlíků, až výměna komplet alternátoru. Ten starý tu snad ještě někde mám... Vypadalo to na přerušené zřejmě budicí vinutí nebo co. Stávalo se, že v otáčkách okolo 1500-2000 to vždycky najednou začalo chvíli dobíjet a pak zase nic, jako kdyby se odstředivou silou ten přerušený kontakt propojil.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno